Parasta tässä kesässä?
Mulle parasta on ollu
helteet
paljon perhosia ja sudenkorentoja
kyyn ja vaskitsan sain nähdä myös
juoksulenkit
pari kertaa kun oon ollu ulkona syömässä jotain hyvää
Kommentit (21)
Tärkeintä ehdottomasti vapaus!
Ei tarvinnut jättää mitään tekemättä, kun ei tarvinnut töihin lähtöä ajatella ja säästää voimia sitä varten.
Eikä tarvinnut kellon mukaan mitään hommia tehdä.
Olemme elossa. Kuulostaa raflaavalta, mutta se on parasta perheessä, jossa on syöpää sairastava keskellä pandemiaa.
Parasta: ihanat kesäsäät
Pahinta: Venäjän kisaturistit pilasivat hyvän koronatilanteen. Nyt on odotusten mukainen tilanne. Luulen, että koronasta ei ole tarkoituskaan päästä eroon. Jos olisi, hallitus olisi antanut vahvan suosituksen siitä, että kisoihin ei tulisi mennä delta-muunnoksen takia.
Lempeä, rakkautta, seksiä ja ihanaa kesää kaikelta osin❤️❤️. Kukaan ei sitä pilaa, vaikka katkeria on😤
Hyvää on, että on töitä, siis koko kesä. (Huonoa on kuumuus, töissä 28 astetta).
Läheisten näkeminen kasvokkain
Kotimaan reissut
Rokotus
Luonto
Satokauden herkut
Helteiden väistyminen
Päivän lyhentyminen
Joo kesä ei oo mun lempivuodenaika :D
Tähän mennessä ihana lämpö sekä pari mökkiviikonloppua hyvässä seurassa. Kesää on onneksi vielä pitkälti jäljellä, toivottavasti myös lisää kivoja kokemuksia edessä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme elossa. Kuulostaa raflaavalta, mutta se on parasta perheessä, jossa on syöpää sairastava keskellä pandemiaa.
Voimia teidän perheelle <3
- työ hybridimodissa, (eli kaksi päivää toimistolla muuten etätyötä)
- olen nyt ensimmäistä kertaa elämässä käynyt kesälläkin ryhmäliikunnassa
- uimarantahaaste eli käyty paljon uimassa ja eri rannoilla
- lämpö
- lyhyt mutta mutta antoisa loma.
- kesäviikonloput
- lukeminen
- perhe
Vierailija kirjoitti:
Parasta: ihanat kesäsäät
Pahinta: Venäjän kisaturistit pilasivat hyvän koronatilanteen. Nyt on odotusten mukainen tilanne. Luulen, että koronasta ei ole tarkoituskaan päästä eroon. Jos olisi, hallitus olisi antanut vahvan suosituksen siitä, että kisoihin ei tulisi mennä delta-muunnoksen takia.
Ohis deltavariantti olisi tullut jostain muualta kuitenkin kesän mittaan. Nauti kesästä.
Rajoituksettomuus. Vihdoin on päässyt festareille ja konsertteihin ja ravintoloihin (baareissa en käy) vapaasti.
Viime viikko oli upea, kun lämpö laki inhimillisiin lukemiin ja sai pitkästä aikaa nukuttua ja ulkoiltua kunnolla.
Lämpö, ehdottomasti.