Te, jotka kuulutte protestanttisiin suuntauksiin...
...kuinka konservatiivista meno on siellä vai ovatko jo hairahtuneet Raamatusta kuten valtionkirkkomme? Esimerkkejä?
Kommentit (6)
Eikö valtionkirkko ole protestanttinen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö valtionkirkko ole protestanttinen?
Tietysti on. AP taitaa etsiä vaihtoehtoja valtionkirkolle - joka kieltämättä on aika pahasti tuuliajolla.
Olen helluntailainen ja seurakuntamme on hyvin konservatiivinen. Ainakaan osa seurakuntalaisista ei hyväksy esim. uudelleenavioitumista. Avioliitto on miehen ja naisen välinen. Opetus on mielestäni raamatullista kaiken kaikkiaan.
Olen ev-lut nainen ja soisin tietämiini naispappeihin sovellettavan "nainen vaietkoon seurakunnassa", omanapaista puhetta, rakastavat omaa ääntään, negatiiviset asenteet paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ev-lut nainen ja soisin tietämiini naispappeihin sovellettavan "nainen vaietkoon seurakunnassa", omanapaista puhetta, rakastavat omaa ääntään, negatiiviset asenteet paistaa.
Narsistille pappi on myös siitä hyvä ammatti, että voi muille kertoa Jumalan suulla, miten heidän tulee olla.
Ja kyllä uskon 100% Jumalaan ja Jeesukseen. Näistä ihmisistä alkaa vaan mennä maku. Rukoilinkin asian takia, haluan tuon epäkohdan pois elämästäni. :)
Kaikkialla naiset opettavat seurakunnassa, ihmiset syövät verilettuja ja mustaa makkaraa. Epäjumalille uhrattua lihaa ei ole oikein hyvin saatavilla, mutta söisivät ne syntiset sitäkin jos olisi.
Ei edes mennä siihen ”karttakaa haureutta”-juttuun.