Nimipulma! Vilma, Amanda, Alma, Iina, Isla, Nella vai Aava?
Kommentit (44)
Vilma on kaunis nimi, vähiten tykkään Nellasta ja Islasta. Alma on myös kiva ja musta olisi ihana olla Alma Amanda :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:18"]Vilma on kaunis nimi, vähiten tykkään Nellasta ja Islasta. Alma on myös kiva ja musta olisi ihana olla Alma Amanda :)
[/quote]
Olen täysin samoilla linjoilla! Ei ainakaan Aava, on jo liian kulunut.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:15"]
Tässä ovat vaihtoehdot pienelle tyttärellemme.
[/quote]
isla. Tiedän parikymppisiä Vilmoja ja ovat toisten mIelipiteitten perässä kulkijoita. Alma olisi myös kansainvälinen nimi.
Mäkin tykkään Vilmasta ja Almasta eniten. Amanda sopis kivasti toiseksi nimeksi kumpaan vaan.
Islanella yhdistelmänimi olisi omaperäisempi
Kaikki on oikeen kivoja. Vilma tai Nella kivoimmat
Vilma :-)
Meillä on yksi Vilma ja on kiva, rento ja humoristinen tyttö.
Täällä kans yksi joka tykkää eniten Vilmasta ja Almasta
Jännä kun Alma kerää täällä tykkäyksiä. Mulle tulee siitä vain kassi-Alma mieleen, eli musta se on aivan hirvee nimi.
Vilma tai Nella. Ei ainakaan Isla, Ava tai Aava.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:37"]
Jännä kun Alma kerää täällä tykkäyksiä. Mulle tulee siitä vain kassi-Alma mieleen, eli musta se on aivan hirvee nimi.
[/quote]
Hehe mä olin yksi, joka suositteli myös Almaa, eikä mulle tullut kassi-Alma mieleen :D Mutta ehkä se on ns. vanhempien ikäpolvien juttu, tuo kassi-Alma. Mutta silti musta Alma on kaunis nimi ja uskoisin, että monessa eri kulttuureissa Alma mielletään naisen nimeksi, vaikka samaan aikaan on ihanan eksoottinen ulkomaalaisten silmin :)
Vilma tai Iina kuulostaa noista mukavimmilta.