Saat ISON lottovoiton, perinnön tms ja irtisanot itsesi töistä
Työkaverit, tuttavat, ym saattavat kysyä syytä. Mitä kerrot?
Kommentit (52)
Haluan miettiä, mitä haluan isona tehdä
Sain tarjouksen, josta en voi kieltäytyä.
Sanon että on varaa olla tekemättä töitä.
Sain toisen työpaikan, mutta se on niin salainen, etten voi kertoa siitä.
Sanon että teen harrastuksestani ammatin, ja olen tätä harkinnut jo kauan.
Sanoisin jotain ympäripyöreetä kuten että haluan miettiä mitä teen isona ja opiskella lisää. Todennäköisesti hakeutuisin opiskelijaksi ikään katsomatta. Jos kyseltäisiin millä rahalla elän niin puhuisin epäämäistä säästöistä ja pienestä perinnöstä. Velaton asunto niin asumiskulut on kohtuullisen pienet.
Sanon, että downshiftaan, olen elänyt tässä säästeliäästi ja nyt on hieman säästöjä ehtinyt kertyä.
Olen nyt lähivuosina vaihtanut työpaikkaa useamman kerran. Uusi työ on kyllä löytynyt heti, joten ei ole ihmetelty. Kertoisin tekeväni sijoituksia ja opiskelevani. Jonkin verran varmaan tekisin myös keikkatöitä. Olen sote - alalla.
Olen tehnyt niin hyviä sijoituksia, että alan nyt ammattisijoittajaksi.
Huutaisin vain työkaverille Im rich, bitch!! Pyllistäisin ja kävelisin helevettiin työpaikalta!
Sanoisin vain, että mut irtisanottiin, kun piti vähentää väkeä. Se kelpaa syyksi nykyään millä alalla vaan.
Sitten vaan väittäisin eläväni tuilla. Nipin napin tässä pärjäillään.
Uusi auto? No äiti osti sen mulle.
Sanoisin että ryhdyn yrittäjäksi ja toteuttamaan itseäni. Kuten ryhtyisinkin, ja valikoisin asiakkaani tarkasti.
Katkaisisin välit kaikkiin uteliaisiin tunkeilijoihin. Iilimatoja kyllä ympärillä riittää, jos huomaavat että jollain on rahaa.
Sanon, että tuli vain taloudellinen mahdollisuus tehdä tämä muutos ja enempää en asiasta avaudu kuin ihan lähisuvulle, joille antaisin rahaa niin paljon kuin verottomasti pystyn.
Mä oon sanonu ihan suoraan, et elän pääomatuloilla.
Voisin tehdä osa-aikatöitä, mut en saa paikkaa, joten lorvitaan nyt sitten 😅
Nigerialainen prinssi jätti mulle perinnön. Lähden sinne selvittelemään asiaa ja noutamaan rahat.
Sanon että kuolen kohta.