Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen vaimo otti nokkiinsa

Vierailija
26.07.2021 |

Ilmoitimme hänelle, ettemme valitettavasti voi syödä täällä mitään, koska kissanne käy nuolemassa margariinikuppia. Muuta emme ehtineetkään sanoa, kun naisen suupielet olivat jo ylösalaisin. Niitä juttuja on vaan niin monia, minkä takia emme koe pystyvämme syömään heidän luonaan yhtään mitään: salaattia tehdessään hän ei huuhtele sinne tulevia aineksia, hän ei ylipäänsä pese käsiään, kun hän valmistaa ruokaa. Ja mikä ehkä pahinta: hän ei pese käsiään vessassa käynnin jälkeen. Lasten syntymäpäiville hän valmistaa kyllä koristeellisia kakkuja, joihin hän muovaa taikinaleikkiautoja, joilla lapset sitten ajelevat pitkin pöytiä ja tunkevat ne sitten ajelujen jälkeen takaisin kakkujen päälle. Tämä kaikki on jotenkin niin, niin ... Ei vaan enää pysty! Me emme pysty tottumaan tuollaiseen hygieniatasoon.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tympeä provo, mutta siis mitä ihmettä veljenvaimolta nyt odotettiin - pitäisikö ihmisen hymyillä kun hänelle sanotaan noin? Totta kai ihminen pahastuu ja ottaa aikansa hyväksyä asia, jos päättelee toisten olleen oikeassa. Ja miksi päättelisi, jos kerran on kevyemmän hygienian kannalla. 

Siis oikeasti, jos ensin sanoo että olen pahoillani mutta, ja sitten mäjäyttää toista pesäpallomailalla otsalumpioon, niin kyllä se pahoillaanolo kuulostaa kukkakoristeelta sisäisesti ruman kakun päällä. 

Vierailija
22/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ämmä sai hyvän oppi läksyn tosta tommosille sontiaisille pitääkin sanoo tempasta oikeen kunnol ei ne muuten opi jos sittenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP inhoaa veljen vaimoa ja etsii suurennuslasilla valitettavaa. Case closed.

Vierailija
24/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, jos tämän ketjun kirjoittelijoihin on uskominen, niin minähän olen elänyt ihan liian hygieenisesti = väärin! Käsiä pestään mennen, tullen, juurekset ja vihannekset huuhtaistaan juoksevassa vedessä ennen pilkkomista ja salaattikulhoon laittoa, 'leipurinmyssy' on päässä, kun leivotaan, ettei tule hiuksia taikinaan ja sitä myöten leivonnaisiin, sisällä ei kävellä kengät jaloissa, sänkyvaatteet vaihdetaan viimeistään kahden viikon välein, vessa puunataan joka viikko yms. yms. Kisumisu, tule tänne maistelemaan voikuppia! Jestamandeera, miten tyhmä voikaan olla ihminen! Minun on uudistuttava.

Vierailija
25/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mikään ihme et korona leviää ku ihmiset on niin saastasia ja leväperäsiä siisteyden suhteen

Vierailija
26/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en todellakaan vaihda siisteyttä vähempiin allergioihin. Enkä myöskään ikinä unohda sitä näkyä jonka kohtasin työpaikan kahvihuoneessa jo kauan sitten. Eräs työntekijöistä alkoi kesken kahvinjuonnin kaivaa nenäänsä ja tunki pyörittämänsä räkäpillerin suuhunsa. Olin oksentaa! Mutta sain hillittyä itseni, en sanonut ko. ihmiselle mitään. Tästä on aikaa jo yli 30 vuotta mutta silti se näky ei ole poistunut mielestäni ja aina kun näen tämän ihmisen kaupungilla muistan ensimmäisenä juuri tämän jutun.

Vierailija
27/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljen lapset lienevät kuitenkin terveempiä ja vähemmän allergisia kuin omanne?

Yllättäen miehen veljen perhe on saman tyyppinen. Kaikki vatsataudit kiertävät aina koko perheen.

Vierailija
28/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähempään allergisuuteen ei tarvita likaa ja sontaa.

Vierailija
29/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niitä multaisia porkkanoita pesemään ja kuorimaan, suoraan pöytään vaan. Iske kiinni ja maista.

Vierailija
30/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vastaavanlainen tilanne minullakin, ainoa vaan että en kehtaa sanoa asiasta. Synttäreillä jne kahvikutsuilla juon kahvia ja otan pienen palan kakkua, mutta mitään muuta en syö, koska perheen lapset eivät pese vessassa käynnin jälkeen käsiään ja ovat jatkuvasti koskemassa kaikkiin karkkeihin ja kekseihin. Yök

Vierailija
31/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljen lapset lienevät kuitenkin terveempiä ja vähemmän allergisia kuin omanne?

Yllättäen miehen veljen perhe on saman tyyppinen. Kaikki vatsataudit kiertävät aina koko perheen.

Omassa lapsuudenperheessäni sama juttu: käsihygieniasta ei huolehdittu, joten meillä oli jatkuvasti vatsatautia koko perheellä.

Vierailija
32/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vastaavanlainen tilanne minullakin, ainoa vaan että en kehtaa sanoa asiasta. Synttäreillä jne kahvikutsuilla juon kahvia ja otan pienen palan kakkua, mutta mitään muuta en syö, koska perheen lapset eivät pese vessassa käynnin jälkeen käsiään ja ovat jatkuvasti koskemassa kaikkiin karkkeihin ja kekseihin. Yök

Yök nimenomaan!

Vierailija
33/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi vaan sanoa että on tiettyjä allergioita, kuin alkaa vääntään jonkun hygienia tasosta.

Itse oon tosi nirso ruokailija kaikki on siihen jo tottunu että minä tuon omat annokseni ja jopa kokkaan itse.

Minäkään en viihdy esimerkiksi maalla kuin pakollisen tilanteen, juuri hygieenia syistä.

Toki sanon vaan että täällä on mahdoton mun työllistyä, siksi on pakko asua keskustan lähellä että pääsee kävellen asioimaan.

Minun vanhemmat ei muka koe ongelmaksi että lattiaa pitkin juoksee päivittäin hiiriä ja myyriä ja mun pitäisi tämä vaan sietää koska "tämä on maatila" ???      öööö

Noh, ilmeisesti sitten kuitenkin löytyy senverran rahaa että saatiin otettua mulle nyt kämppä, olin ollu opiskelemassa jotenka mun rahatilanne on vaikea, mutta silti ihan kaikkea paskaa ei tarvitse minunkaan sietää. Olisin varmaa voinut tehdä valituksen johonkin terveysviranomaiselle jotta tulkaa ny kattomaa missä nää pakottaa mua elämää?

Köyhää on kiva potkia...

Vierailija
34/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kälysi on aivoton sika.

Vierailija
35/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paikat vaan paskaa täyteen, tuntuu olo niin kotoisalta sen jälkeen. Suorastaan naturellilta.

Vierailija
36/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tuossa oli se margariinikuppi. Itse asiassa en edes pystynyt lukemaan pitemmälle. Käyttääkö joku vielä ihan oikeasti margariinia? Yök! Ja antaa viattoman luontokappaleenkin syödä sitä. Eläinsuojeluilmoitus tuosta pitäisi tehdä. Kissalle pitää olla oikeaa voita!

Vierailija
37/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen nainen tuskin pesee hampaitakaan.

Vierailija
38/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en todellakaan vaihda siisteyttä vähempiin allergioihin. Enkä myöskään ikinä unohda sitä näkyä jonka kohtasin työpaikan kahvihuoneessa jo kauan sitten. Eräs työntekijöistä alkoi kesken kahvinjuonnin kaivaa nenäänsä ja tunki pyörittämänsä räkäpillerin suuhunsa. Olin oksentaa! Mutta sain hillittyä itseni, en sanonut ko. ihmiselle mitään. Tästä on aikaa jo yli 30 vuotta mutta silti se näky ei ole poistunut mielestäni ja aina kun näen tämän ihmisen kaupungilla muistan ensimmäisenä juuri tämän jutun.

Oikeasti? 

Se räkäpallero olisi joka tapauksessa päätynyt suuhun takakautta. Jos se nyt meni sormien välityksellä, niin luuletko ettei ihmisten räkäpöpöt kulje käsissä joka tapauksessa sinnetänne  ihan koko ajan? 

Onko tuo pahinta mitä olet ikinä kokenut?