Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en ota koskaan aurinkoa, onko muita samanlaisia?

Vierailija
05.08.2014 |

Käyn toki puistoissa jne. löhöämässä, mutta aina varjon alla. Tuleehan niitä säteitä silläkin tavalla jonkun verran. Näin ihan vain sen takia etten halua ryppyjä. Olen 41 nyt ja näytän noin 8-10 vuotta nuoremmalta, vaikka en edes treenaa pahemmin tms. Äitini on 70 ja näyttää tajuttoman hyvältä, hyvin vähän ryppyjä. Hän ei ole koskaan tykännyt kuumuudesta eikä auringonotosta. 

En käytä mitään erityisiä ryppyvoiteita, ihan perusvoidetta. Uskon että eniten vaikuttaa geenit, tupakka ja aurinko, siihen tuleeko ryppyjä vai ei. Luonnollisestikaan en polta. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi joka ei ota aurinkoa. En välttele aurinkoa mitenkään sen kummemmin kuin että yritän pysyä jokseenkin varjossa, mutta varsinaisesta auringonotosta ja suoraan auringonpaahteessa oleilusta en kyllä nauti ollenkaan.

Vierailija
22/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota, en löhöile edes varjossa. Auringon voisi joku vaikka ampua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vuotias ja en ole ottanut aurinkoa oikeastaan ikinä. Tai otin 3 h Kreetan reissulla vuonna 1992 ja se oli siinä, ei ole mun heiniä se puuha.

Vierailija
24/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:07"]

Käyn toki puistoissa jne. löhöämässä, mutta aina varjon alla. Tuleehan niitä säteitä silläkin tavalla jonkun verran. Näin ihan vain sen takia etten halua ryppyjä. Olen 41 nyt ja näytän noin 8-10 vuotta nuoremmalta, vaikka en edes treenaa pahemmin tms. Äitini on 70 ja näyttää tajuttoman hyvältä, hyvin vähän ryppyjä. Hän ei ole koskaan tykännyt kuumuudesta eikä auringonotosta. 

En käytä mitään erityisiä ryppyvoiteita, ihan perusvoidetta. Uskon että eniten vaikuttaa geenit, tupakka ja aurinko, siihen tuleeko ryppyjä vai ei. Luonnollisestikaan en polta. 

[/quote]

Eiköhän niihin ryppyihin ja muihinkin vaikuta aika paljon se, mitä suuhunsa laittaa.

Vierailija
25/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota aurinkoa. Joskus rannalla kyllä lämmittelen ja kuivattelen itseäni uinnin jälkeen auringonpaisteessa, mutta muuten viihdyn paremmin varjossa.

Vierailija
26/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan ottanut aurinkoa, mutta koska ulkoilen paljon, pakostakin ihoni päivettyy kesäisin. Lenkeilen koirien kanssa ja teen pihahommia ja mökillä liikun vesillä. Aina on suojakertoimet ja päähine. Ikää 51, eikä pajemmin ryppyjä, mutta se johtuu ihotyypistä. Lahnana auringossa makaamista en koskaan ymmärtänyt, enkä harrastanut, vaikka matkustelen usein lämpimissä maissa.

Vierailija
27/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UV Photography: See the sun damage you can’t see in the mirror

http://www.weather.com/health/secret-sun-damage-20130516

Vierailija
28/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ottaa minut, tykkään fillaroida, en maata biitsillä.

Vierailija
29/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri aikoinaan totesi, että aurinkoa ei koskaan tulisi varsinaisesti "ottaa". Se päivetys joka normaalin arkielämän liikkumisessa ja olemisessa tulee on ihan riittävää.

Vierailija
30/30 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketusta voi myös hankkia itseruskettavilla pillereillä

http://hyvinvointishop.com/

Mytan