Mitä seksi parisuhteessa sinulle merkitsee?
Kommentit (19)
Mä sanon että sen (ja salin ja saunan) avulla jaksaa rankkaa ja rasittavaakin arkea. Ehdottomasti tyydyttävän elämän edellytys.
Ap
Onko mitään yhtä hyvää kuin seksi ihmisen kanssa, jota rakastat ja joka rakastaa sinua?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:17"]Onko mitään yhtä hyvää kuin seksi ihmisen kanssa, jota rakastat ja joka rakastaa sinua?
[/quote] Ei. Mutta jos rakkaudesta puhuminen on liian lällyä, luottamuskin riittää. Ap
Ilman seksiä ei ole parisuhdetta. On vain kämppiksiä
Elämän suola ja sokeri ja melkein kaikki muutkin mausteet :)
Kyllä se on parasta suhteessa. nimim. 20v naimisissa
Mulle seksi on todella isossa asemassa. Haluan hyvää seksiä ja usein.
nautintoa, yhteistä hetkeä, kumppanin hellimistä, intohimoa
:)
Riippuu tilanteesta. Normaaleina aikoina mukavaa rentoutumista kumppanin kanssa, kiihkon purkamista, rakkauden osoittamista.
Nyt meillä on kriisi, ja pelkkä seksin ajatteleminenkin puistattaa.
Niin paljon, että erohan siitä lopulta tuli kun en saanut seksiä tarpeeksi.
Ei juuri mitään. Parisuhteeseen ei mielestäni vaadita seksiä, eikä hyväkään seksi takaa parisuhdetta. Ihan kiva harrastus silloin kun siltä tuntuu, ilmankin pärjää.
Seksiä kerran viikossa ja mies, joka ei osaa ja sen miehen kans naimisissa... mikä ääliö mä oonkaan! Syöminenkin on prempaa.
Ikävää velvollisuutta.
Seksi on kirosana.
Mulle seksuaalisuus on elämänhalua ylläpitävä voima. Kosketus, rakkauden antaminen ja saaminen, intiimi fyysinen ja emotionaalinen läheisyys, no, kyse on ihmisen perustarpeista. Ilman tai liian vähällä kituu ja tekee hidasta kuolemaa.