Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vakituinen työ n. 3300 bruttopalkalla...

Vierailija
05.08.2014 |

Ja opintolainaa jonkin verran muttei muita lainoja, niin saako pankista n. 8000 euron lainan? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa on kyllä aika suuret takaisinmaksuerät... Mutta pienempiä ei taida saada! Ap.

Vierailija
2/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankki sen lainapäätöksen tekee eikä mikään av-palsta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa todellakin. Eikä mitään takaajia ihan perus kulutusluottoon tarvita. Minä ainakin otin vähän isommankin Santanderilta ihan ilman mitään takaajia. Riitti että on vaki työsuhde ja tulot, eikä niin paljon aiempia lainoja että ei pystyisi lyhentämään uutta. Ja minulla siis on 140 000 asuntolainaakin ennestään, ja silti sain auton ostoon tuon luoton.

Vierailija
4/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluatko sanoa mihin tarvitset lainan? Auton ostoon esim. saa rahoituksen autoliikkeenkin kautta, autoliikkeet jopa mieluummin myyvät rahoituksella kuin käteisellä, koska he saavat rahoitussopimuksista palkkion. 

Vierailija
5/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh no kai mä voin sanoa vaikka siitä hirveä arvostelu tuleekin... Omaa hääjuhlaamme varten olemme ottamassa lainaa. Ap.

Vierailija
6/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 16:21"]

Heh no kai mä voin sanoa vaikka siitä hirveä arvostelu tuleekin... Omaa hääjuhlaamme varten olemme ottamassa lainaa. Ap.

[/quote]

Ihan varmasti saatte. Joko omasta pankistanne perus kulutusluottoa, mutta kannattaa katsoa nuo ulkomaisten pankkien palvelutkin. Esim. kun itse vertailin, olisi oman pankkini Nordean joustoluotto ollut paljon kalliimpaa kuin Santanderin vastaava luotto. Ja Santanderilta lainanhaku kävi netin kautta kätevästi. Itselläni ei ainakaan mitään huonoa sanottavaa firmasta, kaikki on toiminut ihan loistavasti. https://www.santanderconsumer.fi/tuotteet/laina/pages/default.aspx?bid=1126&gclid=CKed1--d_L8CFcsJwwod24kAcw

Vierailija
7/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietty, jos on vakuudet lainalle.

Muuten ei.

Vierailija
8/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevään tarkoitukseen saa, mutta vaatii takaajia. Mutta esim. op:lla taitaa olla joku, että kymppitonniin asti voi jäsen saada ilman vakuuksia, s-pankilla sama, jos ei ole muuttunut ja oikein muistan.

Vierailija
9/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jonkun täytyy taata laina niin sitten saa? Ap.

Vierailija
10/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietty pitää olla vakituinen työ, että saa tuon ns jäsenlainan. Mutta sullahan on. 

Vierailija
11/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok mulla juuri Osuuspankki :) Kiitos tosi paljon vastauksista, hyvä tietää vähän ennen kuin menee juttelemaan...Ap

Vierailija
12/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 16:00"]

Niin tietty pitää olla vakituinen työ, että saa tuon ns jäsenlainan. Mutta sullahan on. 

[/quote]

Ja jäsen :)

Vierailija
13/13 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen on op:lla, eli hiukan väärin muistin summan: https://www.op.fi/op/henkiloasiakkaat/lainat/kulutusluotot/joustoluotto?id=20310&srcpl=8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä