Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyörryttää jokapäivä. Johtuuko helteestä?

Vierailija
05.08.2014 |

Olen juonut päivittäin monta litraa vettä ja olen syöny hyvin ja omasta mielestäni normaalisti. Kuitenkin lähes jokapäivä päätä särkee ohimoilta ja aina sohvalta ym noustessa pyörryttää ja heikottaa. Aamupäivällä olin muutaman tunnin ottamassa aurinkoa, join vettä sen aikana n. Puoli litraa ja silti en meinannut jaksaa kävellä kotiin asti. Ikää 22.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä suola? Vaikka söisit normaalisti, helteellä tarvitsee lisää suolaa. Ja juotavaa, vettä tai mieluummin vichyä. Kahvia ei lasketa juotavaksi.

Vierailija
2/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo suolavettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän suolaa? Jos juot paljon, hikoilet, olet auringossa etkä lisää suolan määrää, heikottaa.

Vierailija
4/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä makaat monta tuntia auringossa, jos sohvaltakaan ei pääse ilman että pää protestoi? Ota fysiikkasi tarpeet vakavasti.

Vierailija
5/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala verenpaine pyörryttää helteellä.

Vierailija
6/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ilman laatu tekee minulle sen, ja taas ne polttelee peltoja ja metsiä tuolla Venäjällä josta päin tuulee harva se päivä, se tuntuu minunkin keuhkoissa täällä Hgin keskustassa ja minun on otettava astmalääkettä päivittäin, muuten pärjään ihan hyvin ilman sitä.

Vierailija
7/7 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: siis huimausta ja sellaista tunnetta että keuhkot ei täyty ilmalla, vaan jollain hiukkasilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä