Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka todennäköisesti teini (joka on seurustellut 6kk) on jo harrastanut seksiä?

Vierailija
26.07.2021 |

Siis mulla tuli aivan yllätyksenä että toisessa ketjussa kaikki oli ihan varmoja siitä että he olisivat jo kokeneet yhdynnän. Siis molemmat niin viattoman oloisia että vaikea edes uskoa että tietävät mitä seksi on. On kyllä ollut jo saunailtoja ja yökyläilyä, mutta silti. Kuinka todennäköistä teistä on.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ole, niin huolissaan pitää kyllä olla

Mitä tarkoitat

Ap

Jotkut tänne kirjoittavat haluavat ajaa nuoria liian varhaisiin seksisuhteisiin, mistä lie johtuukaan. Ei tuon ikäisten vielä kannattaisi harrastaa seksiä.

Vierailija
22/27 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 6kk aikana on jo saatettu harrastaa. Muistelisin että itse tuossa iässä seurustelin poikaystävän kanssa ehkä noin just se 5-6kk ennen kuin vihdoin uskallettiin edetä pussailua pidemmälle :D Riippuu tosi paljon nuorista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan hyvin harvinaista.

Vierailija
24/27 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis toinen kysymys on se että onko nyt liian myöhäistä alkaa seksivalistusta.

Ap

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, mutta kyllä näistä olisi kannattanut puhua jo ennen kuin teini aloitti seurustelun. Sille et nyt kuitenkaan voi enää mitään, joten puhu nyt.

Usein vanhemmat keskittyvät valistuksessa vain ehkäisyasioihin, mutta nuorille pitäisi puhua myös tunnepuolesta, suostumuksesta, omien ja toisen rajojen kunnioittamisesta. Tytöille olisi tärkeää kertoa myös siitä, että vaikka olisi rakastunut, se ei vielä tarkoita valmiutta seksiin, ja että olisi hyvä miettiä, kumman toiveista seksin aloittamisessa on kyse, molempien vai vain pojan. Monet tytöt aloittavat seksielämän itse asiassa vastentahtoisesti koska haluavat miellyttää poikaa. Oma halu seksiin puuttuu.

Vierailija
25/27 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat järkeviä teinejä, jotka osaa pohtia onko itse vielä valmis seksiin, eikä väkisin kiirehdi sitä, ehkä eivät ole vielä harrastaneet seksiä.

Itselläni oli hirveä kiire päästä kokeilemaan seksiä heti, kun 16-vuotiaana pääsin ylisuojelevien vanhempien luota omilleni. Vaikka en näin jälkeenpäin ajateltuna ollut ihan valmis, tai valinnut oikeaa aikaa, paikkaa ja kumppania.

Vierailija
26/27 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varmasti on.Mun nuoruudessa(-90 luvulla) 16v neitsyt teinityttö oli harvinaisuus.

Vierailija
27/27 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% varmasti on.Mun nuoruudessa(-90 luvulla) 16v neitsyt teinityttö oli harvinaisuus.

Nykynuoret on fiksumpia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi