Kuinka todennäköisesti teini (joka on seurustellut 6kk) on jo harrastanut seksiä?
Siis mulla tuli aivan yllätyksenä että toisessa ketjussa kaikki oli ihan varmoja siitä että he olisivat jo kokeneet yhdynnän. Siis molemmat niin viattoman oloisia että vaikea edes uskoa että tietävät mitä seksi on. On kyllä ollut jo saunailtoja ja yökyläilyä, mutta silti. Kuinka todennäköistä teistä on.
Kommentit (27)
https://www.vauva.fi/keskustelu/4243520/teinin-seurustelu#comment-50524…
Tässä se alkuperäinen ketju mihin viittaan.
Ap
No jos ei ole, niin huolissaan pitää kyllä olla
Kyllä mulla oli jo 15-vuotiaana kiire päästä neitsyydestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku per vo
En
Ap
anna toisen harrastaa. Ei se sulle kuulu
Sanoisin noin suunnilleen 100%. Seksi ei lyö leimaa ihmiseen, eikä ihmisen käytökseen.
On naiivia ajatella, että noinkin pitkässä seurusteluhteessa ei olisi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat
Ap
Sepä se. Koita ajatella.
Vierailija kirjoitti:
anna toisen harrastaa. Ei se sulle kuulu
No tytär on kuitenkin minun vastuulla ja voin maksaa vaikka kumeja jos niihin on tarvetta. Joten kyllä tuo nyt vähän minulle kuuluu
Ap
Sanoisin 50- 50
Joko on, tai ei ole.
Monet on tuo. Ikäisenä, monet ei ole tuon ikäisenä. Jos noin pitkään seurustellut, niin nostaa todennäköisyyksiä.
Hyvin todennäköisesti jos nyt on pakko karttaa ilmaisua varmasti on.
Voit neuvoa,muuten vastuu on tekijällä, ei sinulla. Hänen yksityiselämänsä ei kuulu sinulle ellei hän halua siitä kertoa.
No siis toinen kysymys on se että onko nyt liian myöhäistä alkaa seksivalistusta.
Ap
Se on nuorten oma asia, ehkä sitä ei muiden tarvitsisi miettiä... Kun olin itse muutama vuosi sitten 16 ja silloinen seurustelukumppani 18, seurusteltiin vuosi ennen kuin harrastettiin. Esileikkejä tottakai oli ennen sitä. Siihen liittyi exän epävarmuus vahvasti.
Voit laskea että 6kkx20päivääx2 kertaa päivässä. Jos pojan muna on 12cm niin tyttäresi on saanut noi 144 000cm munaa peppuunsa.
Ai niin tyttö 15 ja poika 14