Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono äiti jos poltan lasteni lähellä hiekkalaatikolla?

Vierailija
05.08.2014 |

En kuitenkaan savuja heihin puhalla tai muuta. Lapset 1v ja 4v. Tuntuu vain että ihmiset katsoo kun annan kiikussa vauhtia tupakka huulessa

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan n. Tunnin välein ettei pinna ole kireä- parempi siis lapsille

Ap

Vierailija
42/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:31"]En kuitenkaan savuja heihin puhalla tai muuta. Lapset 1v ja 4v. Tuntuu vain että ihmiset katsoo kun annan kiikussa vauhtia tupakka huulessa

[/quote]

Sinä olet aina paras esimerkki lapsillesi, vaikka muut tekisivät mitä. Eli susta he opin imevät ainakin vielä, ennen kuin tulee kaveriporukat ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:31"]En kuitenkaan savuja heihin puhalla tai muuta. Lapset 1v ja 4v. Tuntuu vain että ihmiset katsoo kun annan kiikussa vauhtia tupakka huulessa

[/quote]Ei sopivaa, eikä välttmättä edes laillista. Lasten ulkoilualueilla tupakointi on laitonta.

Sinä olet aina paras esimerkki lapsillesi, vaikka muut tekisivät mitä. Eli susta he opin imevät ainakin vielä, ennen kuin tulee kaveriporukat ;)

[/quote]

Vierailija
44/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:38"]Poltan n. Tunnin välein ettei pinna ole kireä- parempi siis lapsille

Ap

[/quote]

Tuo on kyllä paha riippuvuus jos hermojen takia PAKKO polttaa. Huonosti on asiat. Hommaa heti apua, tuo pahenee ihan varmasti.

Polttiko sun äiti odotusaikana? Siinä voisi olla syy tollaseen pakkomielteisesti polttamiseen?

Vierailija
45/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppakkalain mukaan et saa polttaa lastenleikkipaikkojen lähellä. Kaikki koulujen ja päiväkotien alueet on myös kokonaan kielletty tupakointialueita.

Vierailija
46/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle ensiksikin vastaukseksi:

Et millään muotoa. Ihmiset ovat polttaneet paperossia maailman sivu, eikä mikään sukupolvi ole vielä siihen kuollut eikä yksikään yhteiskunta ole sen takia luhistunut.

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:48"]

Voivoi. First world problem and first world reactions :) Hyvinvoinnin kasvaessa yhä pienemmät asiat saavat ihmiset tolaltaan. Ja ei, en itse tupakoi.

[/quote]

Niin totta kuin olla voi!!!

Nro 23 osui juuri asian ytimeen, ja kuten arvata saattoi, sai tietysti osakseen näiden tyhjästä mäkättäjien epäsuosion.

Ei ole mitään suhteellisuudentajua näillä moderneilla nykyihmisillä, kun on ryvetty materiaalisessa yltäkylläisyydessä koko pieni ikä, pitkää työpäivää ei ole tarvinnut painaa eikä minkään hyväksi ole tarvinnut vaivaa nähdä, kun kaikki on saatu ilmaiseksi ja kun elämä on ollut pelkkää fitness- ja sarjaohjelmahömppää kehdosta pitkälle aikuisikään asti.

Näitä tupakastaniuhottamispurkauksia ja alkoholista mäkättämispuheenvuoroja yhä enemmän nähtyäni kaikkialla netissä, olen itse tosiaankin jo pidemmänkin aikaa sitten ruvennut kallistumaan sille kannalle, että kyllä se ryssän hyökkäys ja Suomen liittäminen Venäjään olisi tosiaankin tälle jengille ihan tervehdyttävä kokemus. Se olisi ehkä ainoa asia, mikä saattaisi saada taas terveen järjen heräämään tuolla ylläolevalla porukalla ja asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen.

Holhouksen alaiseksihan nämä ylläolevat tupakasta mäkättäjät joutaisivat, ja holhoustahan he kaipaavatkin.

Vierailija
47/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa ilkeitä

Ap

Vierailija
48/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta vaan, ei sitä tilaa ja hyväksyntää saa jos ei sitä ota.

Kysymykseen itsessään: Lapsillesi olet maailman paras äiti ja voit olla sitä ehkä yleisestikin. Varmasti minua parempi. Tai sitten olet huono - tupakointi ei sitä asiaa kerro.

Vierailija
49/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:39"]

Aloittajalle ensiksikin vastaukseksi:

Et millään muotoa. Ihmiset ovat polttaneet paperossia maailman sivu, eikä mikään sukupolvi ole vielä siihen kuollut eikä yksikään yhteiskunta ole sen takia luhistunut.

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:48"]

Voivoi. First world problem and first world reactions :) Hyvinvoinnin kasvaessa yhä pienemmät asiat saavat ihmiset tolaltaan. Ja ei, en itse tupakoi.

[/quote]

Niin totta kuin olla voi!!!

Nro 23 osui juuri asian ytimeen, ja kuten arvata saattoi, sai tietysti osakseen näiden tyhjästä mäkättäjien epäsuosion.

Ei ole mitään suhteellisuudentajua näillä moderneilla nykyihmisillä, kun on ryvetty materiaalisessa yltäkylläisyydessä koko pieni ikä, pitkää työpäivää ei ole tarvinnut painaa eikä minkään hyväksi ole tarvinnut vaivaa nähdä, kun kaikki on saatu ilmaiseksi ja kun elämä on ollut pelkkää fitness- ja sarjaohjelmahömppää kehdosta pitkälle aikuisikään asti.

Näitä tupakastaniuhottamispurkauksia ja alkoholista mäkättämispuheenvuoroja yhä enemmän nähtyäni kaikkialla netissä, olen itse tosiaankin jo pidemmänkin aikaa sitten ruvennut kallistumaan sille kannalle, että kyllä se ryssän hyökkäys ja Suomen liittäminen Venäjään olisi tosiaankin tälle jengille ihan tervehdyttävä kokemus. Se olisi ehkä ainoa asia, mikä saattaisi saada taas terveen järjen heräämään tuolla ylläolevalla porukalla ja asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen.

Holhouksen alaiseksihan nämä ylläolevat tupakasta mäkättäjät joutaisivat, ja holhoustahan he kaipaavatkin.

[/quote]

An era of smart phones and stupid people.

Vierailija
50/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä polta autossa! Meidän yhdet tutut polttaa, vaikkeivat lasten ollessa kyydissä. Voin sanoa, että haju autossa on kuvottaa. Lasten turvaistuinta myöten kaikki lemuaa. Lapsi haisee usein ummehtuneelle tupakalle (taaperoikäinen) hiuksia myöten, kun haju on tarttunut autossa.

Niin, itsekin joskus polttelen, joten en sen suurempi nipo asiassa ole. Se vaan ei ole kauhean hauskaa, kun pienen lapsen vaatteet ja hiukset haisee voimakkaasti tupakalle. Mä en kehtaisi viedä sellaista lasta esim. lääkäriin tai hoitopaikkaan.

Vierailija
51/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta pitäisi ottaa lapset huostaan kun pahoinpitelet heitä päivittäin tupakalla.

Vierailija
52/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:45"]

En laita. Salaa ovat korkeintaan pihistäneet ja imeskelleet

Ap

[/quote]

Ai tää olikin provo. No, kiva kuitenkin huomata, että suurin osa ihmisistä paheksuu tupakointia.

[/quote]

Samaa olin tulossa kommentoimaan.

Vierailija
53/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

Vierailija
54/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin olet typerä ihminen, koska tupakoit. toiseksi, olet kyllä vähän huono äitikin, jos tupakoit leikkipuistossa tai pihalla lasten luona.

toivottavasti et tupakoi sisällä tai autossakin.

Vierailija
55/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis sanomaan huonoksi äidiksi mut jos joku polttaa kun mun lapsi on hiekkalaatikolla mä sanon siitä ystävällisesti.

Kaikki polttajat ovat siirtyneet kohteliaasti.

Vierailija
56/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:48"]Usko pois, et olis polttanut sitä tupakkaa jos olisin samassa paikassa

[/quote]

Näitä uhoajia riittää täällä av:lla. Kumma juttu, että kukaan ei ole ikinä tullut sanomaan mitään, saati sitten tekemään.

Vierailija
57/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

Vierailija
58/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo olen vain rehellinen tavastani. Autossa poltan VAIN jos lapset eivät ole kyydissä.

Ap

Vierailija
59/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee haloo tupakanhajusta. Samat mammat kuitenkin ruokkivat lastaan huonolla ruoalla ja hyväksyvät tarhan ja koulunkin ruoan, vaikka ne sairastuttaa.

Tekopyhää porukkaa.

Vierailija
60/64 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy lapsiasi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän