G:Kuinka kauan naimisissa? Oletteko mielestäsi nuori vai vanha pari?
Naimisissa 15 vuotta tänään. Pidän meitä aika tuoreena parina. Alkumatkassa vasta.
Kommentit (14)
10 vuotta naimisissa. Ihan hujauksessa mennyt aika, vastahan tässä aloitellaan. Molempien vanhemmilla on ensi vuonna 50-vuotishääpäivä, joten siihen nähden aika noviiseja ja nuoripari vielä.
12 v naimisissa. Pidän meitä vanhana parina, sillä ollaan yhdessä oltu jo kohta 22 vuotta ja alle 20 oltiin molemmat kun alettiin seurustella. Itse en ollut edes täysi-ikäinen.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:35"]
12 v naimisissa. Pidän meitä vanhana parina, sillä ollaan yhdessä oltu jo kohta 22 vuotta ja alle 20 oltiin molemmat kun alettiin seurustella. Itse en ollut edes täysi-ikäinen.
[/quote]
Ja vanha pari ei tässä tarkoita mitään negatiivista, kuten edellä tunnutaan ajattelevan...
Lokakuussa avioliitossa 14v ja yhteistä taivalta 22v.
Pidän meitä vanhana parina vaikkei iät niin hirveän vanhoja olekaan, minä olen 38v.
12 vuotta naimisissa, 13 kimpassa ja aika nuorena parina pidän meitä.
Viime viikon maanantaina vietimme 30v hääpäivää, joten emmeköhän ala olla vanha pari.
Ollaan oltu ja asuttu yhdessä 3o vuotta ja naimisissa ei niin pitkää aikaa. Olen utelias elämän suhteen ja juuri vaihdoin ammattiakin:)
7 vuotta naimisissa. Ollaan vanha pari, sen verran jo yhdessä koettu...
Mitä naimisissa ololla ja parina elämisellä on tekemistä toistensa kanssa? 12 vuotta yhdessä. Nuori pari.
13v, yhdessä 17v. Ei enää nuori, mutta ei todellakaa vanhakaan. Ollaan 45v.
14v naimisissa. Vakiintunut olo, muttei mikään vanha pari-olo.
En mä meitä nyt enää kyllä kauhean nuorena parin pidä. Naimisissa 17v ja kaikkiaan yhdessä 25v.
En mä meitä nyt enää kyllä kauhean nuorena parin pidä. Naimisissa 17v ja kaikkiaan yhdessä 25v.
Olemme olleet naimisissa 16½ vuotta. Olemme nuoripari vielä. Ikä ja naimisissa olon aika on vaan numeroita. Asenne ratkaisee.