Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun puoleltani liittomme on järkiliitto (ov)

Vierailija
05.08.2014 |

Onko miehelläni oikeus tietää se? En petä, mutta eipähän tässä muutakaan voi. Miehen sanaan en voi luottaa joko valehtelee tiedostaen tai vahingossa puhuu olettamuksiaan asioista totena. Kun yritän ottaa asian esille, niin aina "en ole niin sanonut" "olet ymmärtänyt väärin" "mitä sinä minua syytät kuin suuresta rikoksesta, vaikka just oon tehnyt sitä ja tätä suurta". Eipä sitä voi asiasta edes keskustella.

Ei mua haluta puhua enää miehelle kuin pakolliset. Jos eroaisin joutuisin tekemään käytännössä kaiken itse, kunnes saisin uuden miehen. Eipä uuden miehen saaminen niin varmaa olisi. Kyllä kai sitä jaksaisi paljon tehdä, mutta itselleen tärkeistä asioista olisi tuolloin myös luovuttava. Eli ihan suoraan hyöty näkökulmasta jään liittoni. Meillä on myös lapsia ja nehän saattaisi kärsiä erossamme.

Kuinka tällaista elämää on mahdollista elää katkeroitumatta? Katsella rakastavaisia parisuhteissaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei rakasta, joten ei tarvitse kertoa. 

Vierailija
22/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on enempi järki- kuin rakkaus- tai ainakaan intohimoliitto. En ole kovin romanttinen ihminen, ja minulle käy järkiliitto hyvin. Mutta en kyllä pimittänyt asiaa mieheltäni. Olin alusta asti rehellinen siitä, mitä tunnen tai en tunne ja minusta on hyvä, että mieheni tietää tämän eikä mulla ole mitään salaisuuksia häneltä. 

Loukkaavaa se ei mielestäni ollut, sillä mieheni sai vapaasti valita ollakko kanssani vai ei. Kannustaisin aloittajaakin kertomaan rehellisesti, miten toinen voi edes muuttua jos ei tiedä, mitä toinen ajattelee? Ja jos toiselle se on loukaavaa, että toinen kokee olevansa järkiliitossa niin onpahan kasvun paikka sitten molemmille; miksi tämä uutinen tuntuu minusta loukkaavalle, kun en kuitenkaan itsekään ole tuolle toiselle täydellinen. 

En tuomitse niitä jotka eivät kerro, jos heitä ei asia paina ja sen kanssa on helppoa elää, mutta jos painaa niin itse ainakin haluaisin, että puolisoni sitten kertoisi minulle, eli tässä tapauksessa ap miehelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ketjut pistävät vihaksi. Kunnes saat uuden miehen??? Mikä helvetin itseisarvo se mies on????

Vierailija
24/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:13"]

Nämä ketjut pistävät vihaksi. Kunnes saat uuden miehen??? Mikä helvetin itseisarvo se mies on????

[/quote] no eihän sen pitäis välinearvokaan olla ;)

ap

Vierailija
25/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:13"]

[/quote] no eihän sen pitäis välinearvokaan olla ;)

ap

[/quote]

no ennemmin vaikka välinearvo, vaikka seksinantajan roolissa. 

En vain ymmärrä, että "joku" kelpaa. "Ihan kivan" kanssa haluaa elää elämänsä. Koska tuolla asenteell ottaa sen "jonkun", eikä elämänsä rakkautta.

minä olen ennemmin yksin kuin yksin kaksin. Kavereita on minulla omasta takaa, en tarvitse miestä kaveriksi. 

Vierailija
26/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni Ap onko miehesi luonnehäiriöinen ja valehtelu vain osa kokonaisuutta? Omakin mieheni on valehdellut niin monta kertaa, etten voi luottaa mihinkään. Luonnehäiriöinen on muutenkin, ei empatiakykyä, julma, kontrolloiva.   Ihan jo tuon epärehellisyyden takia on menettänyt kunnioitukseni, itse olen äärimmäisen rehellinen. 

Vierailija
27/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:36"]

ni Ap onko miehesi luonnehäiriöinen ja valehtelu vain osa kokonaisuutta? Omakin mieheni on valehdellut niin monta kertaa, etten voi luottaa mihinkään. Luonnehäiriöinen on muutenkin, ei empatiakykyä, julma, kontrolloiva.   Ihan jo tuon epärehellisyyden takia on menettänyt kunnioitukseni, itse olen äärimmäisen rehellinen. 

[/quote] Ei ole luonnehäiriöinen ainakaan pahasti. Joskus on vähän ihmeellisiä mielipiteitä, mutta mitenkään julmaksi ja erityisen kontrolloivaksi en voi sanoa. En nyt äärimmäistä rehellisyyttäkään pitäisi itseisarvona, tyyliin jos joku kysyy että onko nätti paita ja jos ei omasta mielestään ole, niin eipä sitä kovin suoraan tarvitse sanoa.

ap

Vierailija
28/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on hormonihäiriö kuten kirjoitat, niin ensimmäiseksi kannattaa korjata se eli mies lääkäriin pikimmiten.

Vierailija
29/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 13:54"]

Jos miehelläsi on hormonihäiriö kuten kirjoitat, niin ensimmäiseksi kannattaa korjata se eli mies lääkäriin pikimmiten.

[/quote] on siihen lääkityskin, mutta ei oikein toimi. Eikä ole halukas setvimään asiaa kunnolla. Kumman vähän nämä jutut loppujen lopuksi kiinnostavat. Puhetta paljon, tekoja vähän.

ap

Vierailija
30/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi