Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät ymmärrä ettei se huoliteltu ulkonäkö, hyvä työpaikka, sixpäck, hieno auto ym tarkoita että yksikään nainen tekisi aloitteen

Vierailija
26.07.2021 |

Sellainen mies saa paljon naisia joka jatkuvasti ahdistelee, ehdottelee suoraan seksiä ja sinnikkäästi yrittää jokaista naista vaikka jatkuvasti tulee pakkeja.

Nähty on tuttavapiirissä. Tunnen monta laadukasta sinkkumiestä jonka ainoa "vika" on se etteivät pokaa naisia. Tunnen myös alkoholisoituneita renttuja joilla on lapsia siellä sun täällä.

Miten saataisiin naiset aktivoitumaan miesten etsinnässä jotta eivät aina päätyisi väärien miesten kanssa yhteen?

Kommentit (201)

Vierailija
21/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tekee aloitteen, jos mies on naisesta kyllin kiinnostava. Se on ainoa, mitä kenenkään tarvitsee aiheen parista ymmärtää. Autot yms eivät liity.

Niin, mikä sitten tekee tuntemattomasta miehestä kiinnostavan jos eivät ulkoiset seikat? Turha mussuttaa mistään luonteesta tms jos et edes tunne miestä.

Ei tarvitse tuntematon ollakaan. Monesti siitä miehestä tulee nimenomaan tutustumisen kautta kiinnostava ja sitten vasta tehdään se aloite.

Vierailija
22/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tekee aloitteen, jos mies on naisesta kyllin kiinnostava. Se on ainoa, mitä kenenkään tarvitsee aiheen parista ymmärtää. Autot yms eivät liity.

Niin, mikä sitten tekee tuntemattomasta miehestä kiinnostavan jos eivät ulkoiset seikat? Turha mussuttaa mistään luonteesta tms jos et edes tunne miestä.

Olemuksella saa kiinnostuksen, luonteella parisuhteen.

Olemus = kemia = komea + säteilee korkeata statusta (merkkivaatteet, luksusauto ym).

Esimerkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se ihan naisten päätettäväksi.

Kuten kaikki muukin tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
24/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt aloitusta

Samoin. Kielioppikin päin helvettiä.

Vierailija
25/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeppä joskus feikkiprofiili Tinderiin mallimiehestä jolla näkyy vatsalihakset.

Voin nimittäin sanoa että kyllä ne naiset tekee aloitteita tuollaiselle miehelle, ja paljon tekeekin. Kun itse tein tuollaisen kokeen niin mulla meni kaikki aika siihen että vastailin naisten aloituksiin ja treffipyyntöihin.

Jännää. Naiset tykkää hyvännäköisistä miehistä. Ei oo kunnollista.

Vierailija
26/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin sen ymmärrän. Eihän naisillakaan mikään takaa mitään. 

Vierailija
27/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja yritän herätellä kanssasisaria. Itse valitsin hyvin, en ole koskaan tykännyt pullistelijoista.

Vierailija
28/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä tarkoitetaan aloitteella? Mistä esimerkiksi voin tietää, onko miehellä hieno auto ja hyvä työpaikka, ellei kumpikaan ole tehnyt aloitetta? 

Vierailija
29/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa keksit ehkä yleisimmän syyn miksi naiset ei tee aloitteita.

Vierailija
30/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja yritän herätellä kanssasisaria. Itse valitsin hyvin, en ole koskaan tykännyt pullistelijoista.

Makuja on monia ja onneksi niin. Jos joku tykkää pullistelijasta niin anna tykätä.

Vierailija
31/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean jälleen kerran saman kuin aiemminkin:

Jos mies on riittävän kiinnostava, yksikään nainen ei jätä aloitetta tekemättä. Se, että neurokirjolaiset eivät tunnista aloitteeksi muuta kuin suoran kysymyksen (aletaanko olla/mennäänkö harrastamaan seksiä) ei tätä faktaa muuta.

Vierailija
32/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat ymmärryksen puutteeksi sen, etteivät naiset välitä.

Vierailija
33/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin nimittäin sanoa että kyllä ne naiset tekee aloitteita tuollaiselle miehelle, ja paljon tekeekin. Kun itse tein tuollaisen kokeen niin mulla meni kaikki aika siihen että vastailin naisten aloituksiin ja treffipyyntöihin.

Olen sama jolle vastasit, eli tuo catfish kokeen tekijä. Isoin yllätys ei niinkään itselleni ollut se että naiset alkavat itse lähestymään kun mies on riittävän komea. Yllätyin enemmän siitä miten paljon naiset olivat valmiita alentamaan itseään kun uskoivat että nyt on mahdollisuus saada oikeasti komeaa miestä.

- jos en heti vastannut naisen viestiin, nainen saattoi laittaa tupla tai tripla viestiä perään että miksen vastaa

- laitoin välillä aivan tökeröitä ehdotuksia heti ekalla tai tokalla viestillä, tyyliin "perjantaina tuut panemaan mun luo", ja yleensä noihin vastattiin innoissaan "hihii, joo" tyylisesti

En ole vieläkään päässyt yli siitä mitä opin naisista tuon testin aikana...

Vierailija
34/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla on outo ajatus siitä, että vain aloitteelliset miehet olisivat heistä kiinnostuneita ja näistä pitäisi valita tai jäädä kokonaan yksin.

No näinhän se on. Jos en kiinnosta miestä sen vertaa että tekisi aloitteen, ei se kiinnostus sitten kovin suurta taida olla. Itsehän en aloitetta tee, mies kuitenkin tarttuu siihen vaikkei häntä oikeasti edes kiinnosta, ja lopputuloksen voi arvata.

Vierailija
35/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt kaikki aloitteet miehille. Nyt olen naimisissa miehen kanssa, jolle on aina tehty paljon aloitteita. Eli jos kukaan ei lähesty ap:ta, vika on yksinomaan ap:ssa.

Heti ilmestyi trolli. On se kummaa että 1) en tunne ketään miestä jolle oltaisiin tehty paljon aloitteita (paitsi ulkomailla) 2) kummasti saan naisia, jopa mallejakin joskus, jos itse teen aloitteen.

Olen eri, mutta ei minunkaan miehelle oltu tehty "paljon aloitteita" vaikka minä tein. Siksi hän olikin aika hämmentynyt. Moni nainen ei tee aloitteita sillä tyylillä kuin mies, että kuka tahansa kivan näköinen kelpaa. Naiset odottaa sen kivan ulkonäön lisäksi löytyvän myös jotain kiinnostavaa siitä miehestä, silloin vasta tehdään aloite. Tämän takia naiset tekevät aloitteita paljon vähemmän kuin miehet. Enkä usko että se tilanne muuttuu koskaan. Naiset odottaa yhtä kiinnostavaa yksilöä, miehet etsii naisia. Tästä tulee se epäsuhta.

Vierailija
36/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemasi kaltaiset häntäheikit eivät ole koskaan vedonneet naisiin, jotka haluavat normaalin parisuhteen. Nuo ovat niitä ilmaisia "viihdemiehiä". Ehkä joku todella epätoivoinen ja naiivi saattaa ihastua tuollaiseen hetkellisesti.

Palstan ulkopuolella kyllä solmitaan jatkuvasti uusia parisuhteita ja avioliittojakin. En tosiaan tiedä mitä nuo mainitsemasi "laadukkaat sinkkumiehet" haluavat, tietävätkö itsekään?

Vierailija
37/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan pitää olla myös mukava ja vuorovaikutustaitoinen.

Vierailija
38/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sama jolle vastasit, eli tuo catfish kokeen tekijä. Isoin yllätys ei niinkään itselleni ollut se että naiset alkavat itse lähestymään kun mies on riittävän komea. Yllätyin enemmän siitä miten paljon naiset olivat valmiita alentamaan itseään kun uskoivat että nyt on mahdollisuus saada oikeasti komeaa miestä.

- jos en heti vastannut naisen viestiin, nainen saattoi laittaa tupla tai tripla viestiä perään että miksen vastaa

- laitoin välillä aivan tökeröitä ehdotuksia heti ekalla tai tokalla viestillä, tyyliin "perjantaina tuut panemaan mun luo", ja yleensä noihin vastattiin innoissaan "hihii, joo" tyylisesti

Cool story, bro.

Vierailija
39/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cool story, bro.

2000 -luku soitti. Ne pyys sua palauttamaan ton fraasin.

Vierailija
40/201 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen alentaa itseään haluamalla seksiä hyvännäköisen miehen kanssa? Mutta sinä et alentanut itseäsi tuolla pelleilyllä? Jaahas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän