Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katoaako teiltä muilta aina tavaroita ja sitten ilmestyvät takaisin?

Vierailija
05.08.2014 |

Minulle käy näin  hyvin usein. Samoin äidilleni. Joku tavara laitetaan (todistajien läsnäollessa) johonkin paikkaan ja sitten se saattaa kadota vaikka vuodeksi ja ilmestyä sitten samaan paikkaan.

Ja ihan päivittäisessä elämässä tätä tapahtuu koko ajan. Tänä aamuna laitoin yhden reseptin käsilaukkuun. Laitoin sen, taitoin, laitoin tiettyyn taskuun. Nyt sitä ei ole missään. Käsilaukku vuorineen on käännetty ja sitä ei enää ole. Jospa odotan viikon niin se sinne ilmestyy.

Ja sitten toinen asia, joka ärsyttää, on se että nenäliinapaketit häviää. Ei varmaankaan liity tuohon tärkeiden tavaroiden katoamisprosessiin, vaan ne vain katoavat. Minä laitan käsilaukkuun, autoon, taskuihin joka viikko vähintään 2 pikkupakkausta nenäliinoja. Käytän niistä noin kaksi nenäliinaa viikossa, korkeintaan. Jos siis niitä sattuu enää löytymään. Ostan valtavat määrät noita pikkunenäliinapakkauksia, ja koskaan niitä ei ole missään. Viime perjantaina laitoin laukkuun 2 uutta avaamatonta pakkausta, niitä ei ole käytetty, mutta ovat jo kadonneet, haihtuneet pois. Ja auton keskikonsoliin laitoin myös kaksi pakkausta, niitäkään ei ole.

Ärsyttää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reseptiä, katsoin äsken laukusta. Olisin kyllä sitä tarvinnut...

ap

Vierailija
22/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätkijät. Sitä sattuu, minä monta kertaa etsin jotain, ja sitten se lopulta löytyy sieltä mistä on etsinyt monta kertaa. Viimeksi on hävinnyt reilu vuosi sitten muuton aikana miehen silmälasit, ne oli mukana kun oltiin kahdestaan hakemassa viimeisiä tavaroita ja siivoamassa vanhaa kämppää. Ykskaks ne lasit hävisi lattialta kun mies otti ne päästään, ja mistään ei ole niitä enää löydetty, minä kyllä pengoin kaikki roskapussitkin, ja uudet omistajat eivät ole niitä löytäneet, eli sinne asuntoon ne ei jääneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta myös katoaa mystisesti jotain, ja tunnen monta joille käy samoin. Jotkut tavarat löytyy, jotkut ei. Lohduttavaa kuulla, että muillekin käy niin.

Vierailija
24/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään muu kuin itse hukkaatte, tai teillä on sen ikäisiä lapsia jotka koskee kaikkeen

Vierailija
25/25 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks samankaltainen kokemus oli, kun etsin lapsen rakennussarjaan kuuluvaa osaa. Siivottiin koko kämppä ja tarkistin monta kertaa tavanomaisimmat paikat, kuten lipaston alta. No, sitten päivien ympyrän kiertämisen ja etsimisen jälkeen katsoin taas miljoonannen kerran sinne lipaston alle, ja siellähän se oli. Olin ihan pihalla. Epäilen miehen naruttaneen minua, mutta sanoi, ettei sellaista tekisi. En vieläkään tiedä, mikä on totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän