Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kateellinen nelikymppisille naisille, joilla on itseään nuorempi mies

Vierailija
26.07.2021 |

Ja siinä vaiheessa, kun tiet erkanee, niin tilalle löytyy uusi komea nuori mies. En ymmärrä.

N40

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranna markkina-arvoasia, niin saat juuri sellaisen miehen kuin haluat.

Vierailija
42/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähäänkö tänään jossain?

M38

quote=Vierailija]Minä olen 45v nainen. Minulla on aina ollut oma ikäisiä. Seuraavaksi kyllä otan nuoremman 👌. Minulla on varaa valita. Olen hyvässä kunnossa ja näytän ikäistäni nuoremmalta 😍[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kerran arasti katsoit nuorempaa naista baarissa, etkä saanut suutasi auki.

Vierailija kirjoitti:

Itse reilusti yli 40-vuotiaana miehenä olen keskittynyt metsästämään parikymppisiä naisia. Mielellään niitä joilla on ongelmia isänsä kanssa. Helppoja, niille voi tehdä mitä haluaa, monille ei ole vielä kehittynyt "omia ajatuksia ja näkemyksiä" , fyysisen uhan pelote pitää aisoissa ja saa tekemään sen mitä MINÄ haluan. Nautin samalla heidän silmissään isällistä auktoriteettia eikä ne ole ehtinyt vielä rupsahtamaan, mut 25 on kyllä ehdottomasti yläraja iässä, alkaa muuten tissit riippumaan ja paikat löystymään.

Vierailija
44/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Mä annan sulle tänään hyvät kyydit, sen lupaan.

Missä ja monelta?

M39

Vierailija
45/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 23v kundi jonka kanssa reilun vuoden jo oltu yhdessä, täytin juuri 40v. Ei se ikä vaan vetovoima.

Vierailija
46/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit päikkäreiltä.

[

quote=Vierailija]Itsellä 23v kundi jonka kanssa reilun vuoden jo oltu yhdessä, täytin juuri 40v. Ei se ikä vaan vetovoima.[/quote]

Vierailija
47/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä esim. Mika Nyyssölä on yli 40v, eikä todellakaan ole kuivan kesän orava. Paksua pihviä löytyy. Yli 40v miehet usein paremmassa kuosissa kun pleikka sukupolven perusedustaja.

En viehäty paksusta hyvin riippuneesta pihvistä.

Ap

Vierailija
48/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sua kysellään treffeille, mitä vastaat?

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä ja monelta?

M39

Vierailija
49/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 40 v ja enemmän sellainen fitness tyyppinen urheilija. Eli ruokavaliota myöten elän kurinalaista elämää. Näin ollen vientiä siis miehissä riittänyt ja ollut varaa valita.

Mulla on ollut aiemmin reippaasti nuorempi mies. Erosin tästä pitkästä suhteesta ja nyt mulla vanhempi mies. En ole ennen näin paljon vanhemman kanssa ollut, mutta kohtelu niin jumalaista, että ei tässä valittamista ole. 

Nyt ajattelen, että ei ikäerolla niin väliä, vaan enemmän sillä, että kolahtaa ja toinen tuntuu sopivalta. Lisäks tärkeää, että viihtyy yhdessä ja on hauskaa.

Vierailija
50/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä 23v kundi jonka kanssa reilun vuoden jo oltu yhdessä, täytin juuri 40v. Ei se ikä vaan vetovoima.

Itse naisena ajattelen, että 8 vuotta nuorempi mies on jo liian nuori.

Suomessa on kuulemma kyllä paljon yksinäisiä miehiä, että en sitten tiedä onko parempi, että miehet on yksin tai sitten vanhemman naisen kanssa.

Vierailija
51/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena ajattelen, että 8 vuotta nuorempi mies on jo liian nuori.

Suomessa on kuulemma kyllä paljon yksinäisiä miehiä, että en sitten tiedä onko parempi, että miehet on yksin tai sitten vanhemman naisen kanssa.

Monelle keski-ikäiselle naiselle kelpaa kyllä 167 cm pitkä mies, kun kuulemma nuoremmat on tarkempia.

Vierailija
52/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse reilusti yli 40-vuotiaana miehenä olen keskittynyt metsästämään parikymppisiä naisia. Mielellään niitä joilla on ongelmia isänsä kanssa. Helppoja, niille voi tehdä mitä haluaa, monille ei ole vielä kehittynyt "omia ajatuksia ja näkemyksiä" , fyysisen uhan pelote pitää aisoissa ja saa tekemään sen mitä MINÄ haluan. Nautin samalla heidän silmissään isällistä auktoriteettia eikä ne ole ehtinyt vielä rupsahtamaan, mut 25 on kyllä ehdottomasti yläraja iässä, alkaa muuten tissit riippumaan ja paikat löystymään.

Kuulostat idiootti serkultani, totuus lienee että tumputat ihan vain päiväunillesi..

Vierailija
53/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä vanhempia naisia voisi löytää? Olen 20v mies jolla ei oikein ikinä naisille juttelu ole onnistunut, kun tuntuu että jokainen alle 30v nainen vain mulkoilee. 

Vierailija
54/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä vanhempia naisia voisi löytää? Olen 20v mies jolla ei oikein ikinä naisille juttelu ole onnistunut, kun tuntuu että jokainen alle 30v nainen vain mulkoilee. 

Av:lta ainakin.

Vierailija
55/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sua kysellään treffeille, mitä vastaat?

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä ja monelta?

M39

Ei kiitos.

Ap

Vierailija
56/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä muistaa, että kukaan meistä ei saa kaikkea.

Jos tahtoo olla kade-ja vertailuvapaa niin sen jälkeen elämä tasoittuu ja huomaakin paljon kiitollisuuden aiheita omassa elämässään.

Vierailija
57/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä muistaa, että kukaan meistä ei saa kaikkea.

Jos tahtoo olla kade-ja vertailuvapaa niin sen jälkeen elämä tasoittuu ja huomaakin paljon kiitollisuuden aiheita omassa elämässään.

Jotkut saa jopa kaiken ja jotkut paljon enemmän kuin toiset, jotkut ei juuri mitään. Ei elämässä ole olemassa mitään tasajakoa.

Vierailija
58/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 40v ja mies täytti just 31v.

Mistä hyvästä alapeukut?

Kateudesta?

Vierailija
59/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkälaatuisia ne miehet ovat? Entä millä elämänarvoilla. Kun kerran ihannoit heidän miehiään.

Ihan tavallisia miehiä.

Ap

Tavallisia lyhyitä, keskimittaisia, harmaita, tylsiä? Ei komeita, pitkiä, uljaita, jännittäviä? 

Vierailija
60/64 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä nuoria miehiä saa? Itse kun olin nuori ei kukaan ollut itseään yli kaksi vuotta vanhemman naisen kanssa. Itse en voisi tehdä kenellekkään nimitetä pilaisin toisen elämän kun itsellä nuoruus on ohi ja toisella alkaa.