Ketä muka liikunta piristää?? Kävin tunnin reippaan kävelyn, ja olen ihan loppu. V*tuttaa, hengästyttää väsyttää.
Kommentit (27)
Joillekin ei tule ikinä hyvää oloa liikunnasta, tutkittu juttu. En onneksi kuulu heihin.
piristää ainoastaan väline kauppiaiden mieltä. nyt korona aikanakin kauppa sen kun lisääntynyt
Et ole liikkunut tarpeeksi kovaa, ap, jos et saa sitä euforiaa. Omalla kohdalla olen huomannut, että mitä kovempi rääkki, sitä parempi euforia. Ja oikein hirveesti kun rääkkää, niin sen jälkeen jaksaa tehdä raskaita pihahommia esim.
Ite oon omalla kohdalla huomannut, että liikunta on kivaa sillon kun se on kivaa. Siis sillon kun oikeen odottaa, että pääsee lenkille, sitten siitä nauttiikin. Toisaalta jos joutuu patistaan itseään, niin ei siitäkään huono olo tule, parempi fiilis kun on saanut jotain tehtyä.
Mutta jos ei vaan kertakaikkiaan jaksa eikä kiinnosta, niin sit se on ihan perseestä.
Harmi kun tuo innostus on niin tuulella käyvää. Odotella taas sitä kun joka päivän henkireikä on se lenkki... (nyt se on ennemminki lenkkimakkara lol :D)
Täh, miyen täällä jotku maratonin jälkeen jaksaa tehdä mitään? Ite 3 kilsan lenkki niin on kyllä loppu ja haluis nukkuu seuraavat 2 päivää :D
Olen laiska liikkumaan ja huonossa kunnossa. Tykkään kuitenkin tanssimisesta (lavatansseja) ja uimisesta. Kaverini sanoo tanssi-illan jälkeen, että kyllä nyt nukuttaa hyvin, kun on illan tanssinut. Mulla menee jotenkin ylikierroksille, varsinkin jos on ollut mukava tanssi-ilta, enkä sitten tahdo saada unta. Sitten seuraavana päivänä väsyttää. Uimisesta taas tulee raukea olo. Sitä on heti valmis nukkumaan.
Voisiko ap vaihtaa lajia, jos pelkkä kävely ei tunnu hyvältä?