Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö aina esim. lounaalla lämpimän ruoan, vai mitä syötte?

Vierailija
26.07.2021 |

Minä en äskenkään viitsinyt syödä kuin voileivän.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan syö lounasta(tai aamupalaa).

Ekan kerran syön yleensä 4-5 maissa illalla ja se on mulle päivällinen, tokan kerran syön iltapalalla.

Vierailija
22/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä. Voihan se ruoka toki olla joku salaattikin. Mutta harvemmin korvaan aterian leivällä tai muulla välipalalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin äsken eilen keitettyjä uusia  perunoita (kylmänä), kylmäsavulohta, keitetun kananmunan ja smetana-punasipulikastiketta. Eli en syä aina lämmintä ruokaa. 

Missä kasvikset?

Perunassa ja punasipulissa. Taidat olla ihan vitunmoisen saatanallisen helvetillisen tyhmä...?

T: eri

Sä et selkeesti tiiä mikä on lautasmalli ja mä olen tyhmä?

Perunaa ei lasketa kasvikseksi, se on hiilari. Joku pieni määrä punasipulia kastiikkessa ei oikein ole kunnon kasvismäärä.

Puolet lautaselta, tai edes osa, pitäisi olla kasviksia.

Ei ihme, että elintasosairaudet kukoistaa Suomessa.

Vierailija
24/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan syö lounasta(tai aamupalaa).

Ekan kerran syön yleensä 4-5 maissa illalla ja se on mulle päivällinen, tokan kerran syön iltapalalla.

Mikset syö

Vierailija
25/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa vastauksia moni, ei syödä mitään ennen iltaa tai vedetään sokeriherkkuja lounaaksi

Vierailija
26/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin just kirsikkapiirakkaa vaniljakastikkeella. Kumpikaan ei jaksanut kävelylenkin jälkeen ruveta lämmintä ruokaa laittamaan. Hyvää oli vaikka ei varmasti lautasmallin mukainen annos.

Vierailija
27/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö lounasta. Ja esim. eilen söin päivän ainoan aterian n. 23 aikaan, täytetyn patongin ja pienen einessalaatin, joten en syö joka päivä lämmintä ruokaa.

Täytetyt patongit ja salaatit on hyviä mutta karmea ajatus olla nälkäisenä koko päivä.

Olen tottunut tähän, joten minulla ei ole nälkä. Eikä päivällä ruokahaluakaan, vaikken mitenkään pakota itseäni olemaan syömättä. Tuo eilinen ateriakin oli aika iso kun normaalisti olisin syönyt noista vain toisen, mutta palkitsin itseni kun pyöräilin 14 km kaupassa metsästämässä nuo punalapputuotteet :)

Tälle illalle on varattuna yksi punalappuinen spagettivuoka.

Vierailija
28/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö aina lämmintä ruokaa, kesällä voin syödä salaatin lounaaksi.  Mutta aina syön lounaan.

Vierailija
29/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön niihin aikoihin aamupalan ja lämpöisen ruuan joskus iltapäivällä.

Vierailija
30/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla yritän syödä runsaimmin eli kyllä, lämmin ateria joka kerta. Muussa tapauksessa ei riitä energiaa loppupäiväksi ja aineenvaihdunta on ihan hidasta.

Vierailija
31/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, yleensä edellisen päivän illallisen jämät. No lomalla en niillä kovimmilla helteillä aina syönyt kun jotain salaattia tms.

Vierailija
32/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka arkipäivä - viikonloppuna vain "päiväkahvi" jonkin bagelin tms kanssa.

Pari kertaa viikossa kylmä lounas jotain salaattia tms muuten lämmin ruoka. Menee näin kesälläkin. Hyvin harvoin jää pelkkään voileipään. 

Vierailija
33/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin äsken eilen keitettyjä uusia  perunoita (kylmänä), kylmäsavulohta, keitetun kananmunan ja smetana-punasipulikastiketta. Eli en syä aina lämmintä ruokaa. 

Kuulostaa laadukkaalta. Olivatko tähteitä eiliseltä vai olitko ostanut tätä lounasta varten?

Oli tähteitä viikonlopulta. 

Vierailija
34/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kasvikset?

Päivällisellä, joka tänään tulee olemaan pelkästään kasviksia. Halusin saada viikonlopun tähteet pois jääkaapista ja jos olisin ottanut vielä kasviksiakin lisäksi, olisi osa perunasta ja kalasta pitänyt jättää toiselle aterialle. 

Vierailija
35/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön ihan reippaankokoisen "aamupalan" puolenpäivän aikaan ja seuraavan kerran syön sitten illalla. Tälle illalle on varattuna kanasalaatti. Eli mitään lounasta en erikseen syö. Paitsi voihan tuota mun aamupalaa lounaaksikin nimittää. 

Vierailija
36/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lämmintä ruokaa korkeintaan muutaman kerran kuukaudessa. Mikä tekee lämpimästä ruuasta parempaa, terveellisempää, kunnollisempaa?

Syön marinoituja tai tuoreita vihanneksia, hedelmiä, erilaisia vihreitä salaatteja, basilikaa, rukolaa, savustettua kalaa, silliä, sushia, viininlehtikääryleitä, raejuustoa, mozzarellaa, luonnonjogurttia, marjoja, leipää, keitettyjä munia, mysliä, smootheja, pähkinöitä ym. Ei tee mieli mitään lämpimiä ruokia, joskus saatan tehdä jonkun keiton tai puuron. Hyvin voin ilman ”lämmintä” ruokaa.

Vierailija
37/37 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lounaaksi tänään ruisleivän ja kananmunan

Näillä lounailla Olen koko ikäni pärjännyt

Mieheni kanssa syömme ruoan kun työpvä ohi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi