Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Besserwisseröinti - aaargghh

Vierailija
05.08.2014 |

Hei te kaikki besserwisserit siellä: olette todella ärsyttäviä. Älkää kohdelko keskustelukumppanianne kuin lasta. Me vähän hiljaisetkin yleensä tiedetään ihan perusasiat kuten vaikka että tomaatit on punaisia. Me ei vaan kehdata äksyillä teille takaisin koska meillä on käytöstavat ja me pidämme mölyt mahassamme kohteliaisuussyistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alentuvuus ja besserwisseröinti on tällä palstalla ihan tiettyjen tyyppien/ tietyn tyypin tapa provosoida. Minusta on hauskaa heittäytyä sellaisen edessä vähän puusilmäksi ja olla kuin en tajuaisi vaikkapa noloa yritystä olla sarkastinen. Yleensä lässytys loppuu lyhyeen tai vaihdan itse ketjua. Peukut ap:n kaltaisille ihmisille, joilla on yritystä säilyttää käytöstavat!

 

:)

Vierailija
2/5 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en puhukaan vauva palstasta vaan oikeasta elämästä! :) Täällä mua ei haittaa pätijät ja provoilijat, mutta jos esim. työkaverina on tyhmänä pitävä kaiken sanomisen korjaava besserwisseri niin joo hermot on kireällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voin kuvitella, mutta voisit ehkä soveltaa samaa joojoojoo-nyökyttelyä sinnekin ja antaa pätijän loistaa omassa erinomaisuudessaan. Hymyile pienesti sisäänpäin ja "kilpaile" tällaisen omahyväisen ihmisen kanssa viisaasti varjoissa: opiskele alaasi liittyvää kirjallisuutta ja taitoja niin, että olet todella häntä parempi ja voit sen osoittaa sopivassa käänteessä tyylillä. Saat tilaisuutesi kyllä.

Vierailija
4/5 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai te ootte oikeasti niin niin ihania!!! Mä vähän luulen, että te puhutte tosta tyypistä, jolla ei ole mitään koulutusta ja tekee noita kreisejä vuodatuksiaan joka aamu ties mistä painajaisistaan edellisenä yönä...

Vai erehdynkö??? Mä kyllä tekisin sellaisen johtopäätöksen, että noiden pettuleipä- ja läskisoosijuttujen perusteella sen olisi kyllä pitänyt laittaa otsikoksi joku "Snacka om verkostoituminen i matlagning", niin olisi nyt edes ketjun otsikko jotenkin paremmin sopinut tälle vauva-palstalle!

Joku muuten haukkui eilen palstalla, että lyhyet (lue kitukasvuiset) ihmiset eivät edes saisi lisääntyä! Ajatelkaas jos jonkun ties mikä kitukasvuisuus johtuisikin siitä, että ei oikeasti ole saanut tässä hyvinvointivaltiossa maan kansalaisille yleensä "normaalia" ruokaa lapsuudessaan eli kyll on sit ollut köyhää...

Vierailija
5/5 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tämmöisiä voinu kasvaa samassa maassa kuin me vai onks täällä kuinka monta eri maailmaa päällekkäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi