Miksi kaikki miehet joihin tutustun ovat hulluina venäläisiin?
Oikeasti ihmettelen sitä miten kaikki miehet joihin tutustun ovat joko olleet tai haluaisivat olla suhteessa venäläisen/puolalaisen/latvialaisen/liettualaisen/ukrainalaisen/slovakialaisen naisen kanssa?
osa existäni suoraan myöntänyt (tosin vasta myöhemmin) että on ollut virolaista, venäläistä ym. kumppania ja myös uusista miehistä paljastuu näitä totuuksia koko ajan ja sitten vetäydyn kokonaan enkä haluakkaan mitään jos näen vaikkapa että miehellä on netissä todella paljon naiskavereita näistä maista. Itse ihmettelen mikä näissä ko. maiden naisissa vetää niin kovasti puoleensa? ovatko tapaamani miehet vain pelkästään seksiseuran metsästäjiä? osa on kyllä olleet. Mutta miksi ei esim. hollantilainen tai jonkin muun maalainen kumppani kelpaa heille? minä en suomalaisena haluaisi olla kenellekkään mikään "kakkosvaihtoehto" tai jonkun toisen korvike ja siltä se välillä tuntee kun tapaan miehiä jotka ovat aivan hulluina vain tietyn maalaisiin naisiin
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 01:04"]
Monenko virolaisen tai venäläisen kotona olet käynyt? Ristiriita ulkoisen näyttävyyden ja vaatimattoman kodin välilä on aika suuri... Ehkä ne mainitsemasi miehet ei hae oikeaa parisuhdetta, vaan sellaista unelmaa... Joten pistä omat kriteerit uusiksi ja mieti mitä itse todella haluat... ja dumppaa noi keskenkasvuiset miehet ettimään sitä "unelmaaansa".
[/quote]
Noh, en oikeastaan kun vaan muutaman ja juu oikeassa olet. Usein tietyn tyyppiset miehet katsovat vaan sitä ulkonäköä ja useat myös sitä miten nopeasti saavat "kauniilta" tai sitten meikin avulla jonkunlaisen näköiseksi tehdyltä. Kyllähän noissa venäläisissä riittää sekä kauniita että niitä tekemällä tehdyn kauniita. Luulen että usea näistä miehistä on vain "sen" perässä
Ei kannata olla itäblokkilaisten naisten kanssa hässineen kanssa sillai.
eiköhän se ole se ulkonäkö,ulkonäkö,ulkonäkö, pitkät ja kauniit sääret ja hoikkuus. Esim Tsekeissä kun lomailee niin onhan ne naiset todella kuniita ja hoikkia ja vaikka olisi lyhytkin nainen niin pitkät kauniit sääret. Siis lyhyesti vastaus: ULKONÄKÖ
Hyi hitto, ei ryssähuorat kiinnosta.
Ne on vähän ku suomenruotsalaiset ilman ylemmyydentuntoisuutta. Iloisia ja positiivisia, eivätkä kadehdi, kyräile ja kyräile.
Vastakysymys naisille: Eikö aasialainen (japanilainen, korealainen tms.) ole keskimäärin ihan yhtä hyvä kuin pitkä ja voimakasrakenteinen eurooppalainen/latinomies? Miksi ei? Onko ulkonäöllä kuitenkin väliä?
Miksi ei kiinnostaisi kauniit itäblokin naiset? Meinaatteko että ne on kaikki tyhmempiä ja sivistymättömämpiä kuin te?
Minä seurustelisin mielelläni venäläisen naisen kanssa. Eivät he kaikki ole huoria. He voivat olla todella suloisia. -Binainen20
Monenko virolaisen tai venäläisen kotona olet käynyt? Ristiriita ulkoisen näyttävyyden ja vaatimattoman kodin välilä on aika suuri... Ehkä ne mainitsemasi miehet ei hae oikeaa parisuhdetta, vaan sellaista unelmaa... Joten pistä omat kriteerit uusiksi ja mieti mitä itse todella haluat... ja dumppaa noi keskenkasvuiset miehet ettimään sitä "unelmaaansa".