Eetu Kallioinen, skeet, finaaliammunta alkaa. Mitalista ammutaan!
Joka tapauksessa kuudes eli kova sijoitus suomalaiselle tulossa!
Kommentit (30)
Saddami ampui hyvin 57 vuotiaaksi mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan huikea suoritus joka tapauksessa!
Juuri tällaisen asenteen takia suomalaiset romahtavat aina ratkaisevassa paikassa, tyydytään niin vähään.
Ei vaan sen takia, että siitä yhden pisteen erosta seuraavaan lähes virheettömän suorituksen jälkeen seuraa sellainen pilkka ja arvostelu, että se luo aivan kohtuutonta painetta ja pelkoa epäonnistumisesta.
Kuwaitin hopeaketulle pronssia. Tyylikäs ukko👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan huikea suoritus joka tapauksessa!
Juuri tällaisen asenteen takia suomalaiset romahtavat aina ratkaisevassa paikassa, tyydytään niin vähään.
Sinäkö ampuisit paremmin?
Tässä kohtaa huusin "turpa kiinni" ja niin se romahdus sieltä tuli.Selostajan syy,
Vierailija kirjoitti:
Todella pienestä se jäi kiinni, oliko vaan yhden osuman ero kolmoseen ennen finaalia?
Ainoastaan yhden osuman taakse se mitali tosiaan jäi, sillä ennen kolmen parhaan viimeisiä kierroksia kolmosella 37 osumaa, Eetulla 36, viidennellä 25 ja kuudennella 16.
Kuten erosta noihin Eetun takana olevien osumiin näkyy, niin hyvin Eetulla hermot kesti.
Vaikee lajihan tuo on!
Mä en sais osumaan edes liikkumattomaan virtahepoon tuolta matkalta.
Hyvä Eetu, olet nuori.
Kyllä se mitali vielä tulee👍
Vierailija kirjoitti:
Vaikee lajihan tuo on!
Hyvä Eetu, olet nuori.
Todennäköisempää on, että ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vaikee lajihan tuo on!
Hyvä Eetu, olet nuori.
Juontaja jossain kohtaa mainitsi, että kilpailupaikalla tuuli kiertää vaihtelevasti. Eetu itse totesi, ettei osaa sanoa syytä viimeisiin huteihin, mutta voisiko olla juurikin tuo vaihteleva tuuli kun häntä kokeneempi ampujakin teki heti perään kahden laukauksen virheen?
Lopettaisi ammuskelun ja tekisi kunnon töitä.