Myyrmanni on paskamanni
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:47"]Mun lempikahvila on sitä Dressmannia vastapäätä oleva.
[/quote]
Sellossa on parempi kahvila Dresselloa vastapäätä.
Romanien ja somalaiden hengailu paikka
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:29"]Minusta se on ihan ok kauppakeskus. Kävin silloin kun vielä asuin M-radan varrella.
[/quote]
M-rata on historiaa.
Pohjois-Haaga, Kannelmäki, Malminkartano, Myyrmäki, Martinlaakso. M-radan paskaiset ja levottomat asemat. Onneksi muutin pois.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:01"]Pakaroiden välistä kurkistava myyrä on paskaä.
[/quote]
REPESIN :DDDrDdDDDddfFDf
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:34"]Se on Itäkeskus Kakkonen. Enough said.
[/quote]
Itis on remontoitu ja siistitty vuosi sitten. Myyrmannin tasoa lähimpänä on Sello.
Jos myyrmanni rempattaisiin voisi olla ihan ok. Rahat tuskin riittävät kun osa liiketiloista ammottavat tyhjyyttään. Tällä hetkellä kovin kolkko ja äänet kaikuvat, ja teinit vaeltelevat käytävillä. Mannet ja somalit kuljeskelevat pitkin aukiota kehuskellen uusilla bileistä varastamillaan kuulokkeilla. t. Viime viikolla paskamannissa käynyt
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:28"]
Pohjois-Haaga, Kannelmäki, Malminkartano, Myyrmäki, Martinlaakso. M-radan paskaiset ja levottomat asemat. Onneksi muutin pois.
[/quote]
Pohjois-Haagassa ja Malminkartanossa on ihan siistiä nykyään. Malminkartanossa ei mitään paskaa ole. Tosin olen sitä mieltä että Kannelmäki kyllä osittain tarvii kasvojenkohotusta. Myyrmäki on perseestä.
Annoin gerbiilille nimeksi Paskamanni. Tykkää sukeltaa peräsuoleen lämmittelemään kylmempinä päivinä, siitä nimi. Sujahtaa ulos kun on tarpeeksi lämmennyt peräreijän sisässä.
Oli kerra paskamanni, paskamannista Korhonen, Korhosesta korvapuusti, korvapuustista muna....
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Ja miksi piti nostaa ketju vuodelta 2015?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Ja miksi piti nostaa ketju vuodelta 2015?
Samaa ihmettelen
Eipä tässä ketjussa sivistys loista.
Mikä vika? Olen siellä usein ja se on kiva paikka. Oon aina vaan ihmetellyt miksi siellä on paljon romaneita. Ei sillä että siellä ei saisi olla, mutta onko siihen joku syy?
Mun lempikahvila on sitä Dressmannia vastapäätä oleva.