Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi kauhee näin exäni tänään: siitä on tullut isänsä!

Vierailija
04.08.2014 |

Vaatteet oli nyt kyllä isäpapan kaapista napatut, ja kilojakin oli kertynyt aikamoinen pesupallo!

Ihanaa ettei ole tarvinnut olla tekemisissä kohta 10 vuoteen. Mitä ihmettä siinä edes alunperin näin?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Tosin mun ex on kuin ilmetty äitinsä.. aika kamalaa, ex on mies kuitenkin..

Vierailija
2/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:28"]I feel you. Tosin mun ex on kuin ilmetty äitinsä.. aika kamalaa, ex on mies kuitenkin..

[/quote]

XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän tyyppiset aloitukset on jänniä, eikö näitä yleensä puida kavereiden kanssa eikä anona keskustelupalstalla?

Vierailija
4/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:39"]Tän tyyppiset aloitukset on jänniä, eikö näitä yleensä puida kavereiden kanssa eikä anona keskustelupalstalla?

[/quote]

Voin minä tästä kavereillekin puhua, mutta miksen myös täällä. Monet täällä olevat keskustelut on sellaisia, että voisi selvitä hengissä ilmankin, mutta eihän tätä palstaa silloin olisi. -2

Vierailija
5/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:39"]

Tän tyyppiset aloitukset on jänniä, eikö näitä yleensä puida kavereiden kanssa eikä anona keskustelupalstalla?

[/quote]En keskustele kavereideni kanssa existä. En ole sillä tavalla juoruiluun taipuvainen ihminen, että nyt menisin avautumaan niille "SiistiättextekunmänäinPeranjaseoliNÄINpaljonlihonut, eiks oo gauheeta?"

Teille ihan eri asia kertoa kun ette tunne meistä kumpaakaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi