Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: huominen työpukeutumisesi?

Vierailija
04.08.2014 |

.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, vielä on viikko LOMAA!! :)

Vierailija
22/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit ja t-paita. Olen toimistolla yksin. Asteita siellä lähes +30, mutta tykkään. Ulkona pidän enemmän vaatteita (aina pitkät housut).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat reisitaskuhousut ja musta pikeepaita, turvakengät. Kuumaa on ja tuskaista, mutta tämä on firman työasu.

Vierailija
24/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinertävät siistit pillifarkut, käännetty lahkeet, puuvillainen lyhythihainen paita, housujen sävyyn sopiva monivärinen, mustat Diorin nahkaballerinat, korut ja kello hopeaa!

Vierailija
25/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, hihaton t-paita, sukat, turvakengät. Paitoja menee useampi päivässä, olen kengittäjä. Menis muitakin vaatteita mutta en ala vaihtelemaan kuin paitaa.

Vierailija
26/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset reisitaskuhousut, siniruudullinen pitkähihainen kauluspaita, sininen liivi ja turvakengät. Vapauttavaa kun ei tarvii miettii mitä laittaa töihin päälle.

Vierailija
27/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit polven yläpuolelle ja lyhythihainen/hihaton paita (teknistä kuivuvaa materiaalia tai puuvillapellavaa). Toimistotöissä, ei asiakastapaamisia tiedossa.

Olen onneksi todella rennon pukukoodin toimistossa, samalla alalla on myös toimistoja, joissa siistimpi pukeutuminen olisi pakollista joka päivä. Meillä ei nipoteta, sopii minulle.

Vierailija
28/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:16"]

Jaa kun keksis. Työpaikka on kuin sauna. Mekko olis paras, mutta en yksinkertaisesti ole löytänyt mistään sellaisia, joita voisi naama pokerilla pitää duunissa. Siis että olisi väljä ja vilpoisa, muttei kuitenkaan mikään rantahetale spagettiolkaimilla. Mittaakin vois ihan mielellään olla vähän enemmän kiinni reiden puoliväliin...

[/quote]

Mulla kans keksimisongelma, mutta toisin päin: mitä laittaa päälle kun töissä on kylmä mutta ulkona ei haluaisi paistua... Kai jotkut ohuehkot housut (jotta saa sukat jalkaan ettei nilkat palellu), joku lyhythihainen paita ja neuletakki.

Vierailija
29/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:38"]

Farkut, hihaton t-paita, sukat, turvakengät. Paitoja menee useampi päivässä, olen kengittäjä. Menis muitakin vaatteita mutta en ala vaihtelemaan kuin paitaa.

[/quote]

Onko ne farkut välttämättömät, eikö sortsit riittäisi tms, kai sulla on nahkaessu kuitenkin? Ite kastelen paidan kun pitää raspailla kavioita näillä keleillä, on paljon mukavampi olo.

Vierailija
30/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinki toppi ja lyhyet shortsit, paljaat varpaat.

Vierailija
31/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioliivit ja sortsit.

Vierailija
32/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla toppi ja liikuntaan tarkotetut caprit sekä lenkkarit ja työhanskat, kun olen toimipisteellä.
Kun sisähommat on valmiita, vaihdan topin työpaikan t-paitaan ja otan työpaikan kyprän päähän ja menoksi.

Postinjakaja olen. Sisälämpötila usein yli 28 astetta ni mieluusti käytän päivän aikana kaks paitaa...

Vierailija
33/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksakledjut

Vierailija
34/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäpäivä, joten olen pelkissä alusvaatteissa kun on niin kuuma.

Vierailija
35/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset työhousut, oranssi t-paita ja turvakengät. Työpaikka säästää minulta vaatteiden valinnan vaikeuden kun työasu on aina sama säästä riippumatta.

Vierailija
36/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pitkä paitareuhka ehkä päälle. Pikkarit on jo siinä ja siinä. Eläköön akateeminen vapaus.

Vierailija
37/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:31"]Laitankin sitten muslimihuivin päähän, kun lyhyet shortsit satutti avmameja.

[/quote]

Lyhyet shortsit ja muslimihuivi oliskin hauska yhdistelmä :D

Vierailija
38/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Valkonen työtakki ja valkoiset housut. Onneksi ilmastointi pelaa ainakin jotenkin.

Vierailija
39/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sininen haalari, maiharit.. Jep, kyllä hiki valuu.

Vierailija
40/43 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila leikkurimyssy, vihreä v-aukollinen mikrokuitupaita, valkoiset puuvillahousut, sukat ja umpinaiset työkengät. Sitten välillä lisään maskin, steriilin leikkaustakin ja hanskat. Olen siis leikkaussalissa töissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä