G: huominen työpukeutumisesi?
Kommentit (43)
Shortsit ja t-paita. Olen toimistolla yksin. Asteita siellä lähes +30, mutta tykkään. Ulkona pidän enemmän vaatteita (aina pitkät housut).
Mustat reisitaskuhousut ja musta pikeepaita, turvakengät. Kuumaa on ja tuskaista, mutta tämä on firman työasu.
Sinertävät siistit pillifarkut, käännetty lahkeet, puuvillainen lyhythihainen paita, housujen sävyyn sopiva monivärinen, mustat Diorin nahkaballerinat, korut ja kello hopeaa!
Farkut, hihaton t-paita, sukat, turvakengät. Paitoja menee useampi päivässä, olen kengittäjä. Menis muitakin vaatteita mutta en ala vaihtelemaan kuin paitaa.
Siniset reisitaskuhousut, siniruudullinen pitkähihainen kauluspaita, sininen liivi ja turvakengät. Vapauttavaa kun ei tarvii miettii mitä laittaa töihin päälle.
Shortsit polven yläpuolelle ja lyhythihainen/hihaton paita (teknistä kuivuvaa materiaalia tai puuvillapellavaa). Toimistotöissä, ei asiakastapaamisia tiedossa.
Olen onneksi todella rennon pukukoodin toimistossa, samalla alalla on myös toimistoja, joissa siistimpi pukeutuminen olisi pakollista joka päivä. Meillä ei nipoteta, sopii minulle.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:16"]
Jaa kun keksis. Työpaikka on kuin sauna. Mekko olis paras, mutta en yksinkertaisesti ole löytänyt mistään sellaisia, joita voisi naama pokerilla pitää duunissa. Siis että olisi väljä ja vilpoisa, muttei kuitenkaan mikään rantahetale spagettiolkaimilla. Mittaakin vois ihan mielellään olla vähän enemmän kiinni reiden puoliväliin...
[/quote]
Mulla kans keksimisongelma, mutta toisin päin: mitä laittaa päälle kun töissä on kylmä mutta ulkona ei haluaisi paistua... Kai jotkut ohuehkot housut (jotta saa sukat jalkaan ettei nilkat palellu), joku lyhythihainen paita ja neuletakki.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:38"]
Farkut, hihaton t-paita, sukat, turvakengät. Paitoja menee useampi päivässä, olen kengittäjä. Menis muitakin vaatteita mutta en ala vaihtelemaan kuin paitaa.
[/quote]
Onko ne farkut välttämättömät, eikö sortsit riittäisi tms, kai sulla on nahkaessu kuitenkin? Ite kastelen paidan kun pitää raspailla kavioita näillä keleillä, on paljon mukavampi olo.
Pinki toppi ja lyhyet shortsit, paljaat varpaat.
Aamulla toppi ja liikuntaan tarkotetut caprit sekä lenkkarit ja työhanskat, kun olen toimipisteellä.
Kun sisähommat on valmiita, vaihdan topin työpaikan t-paitaan ja otan työpaikan kyprän päähän ja menoksi.
Postinjakaja olen. Sisälämpötila usein yli 28 astetta ni mieluusti käytän päivän aikana kaks paitaa...
Etäpäivä, joten olen pelkissä alusvaatteissa kun on niin kuuma.
Valkoiset työhousut, oranssi t-paita ja turvakengät. Työpaikka säästää minulta vaatteiden valinnan vaikeuden kun työasu on aina sama säästä riippumatta.
Joku pitkä paitareuhka ehkä päälle. Pikkarit on jo siinä ja siinä. Eläköön akateeminen vapaus.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:31"]Laitankin sitten muslimihuivin päähän, kun lyhyet shortsit satutti avmameja.
[/quote]
Lyhyet shortsit ja muslimihuivi oliskin hauska yhdistelmä :D
Oisko Valkonen työtakki ja valkoiset housut. Onneksi ilmastointi pelaa ainakin jotenkin.
sininen haalari, maiharit.. Jep, kyllä hiki valuu.
Lila leikkurimyssy, vihreä v-aukollinen mikrokuitupaita, valkoiset puuvillahousut, sukat ja umpinaiset työkengät. Sitten välillä lisään maskin, steriilin leikkaustakin ja hanskat. Olen siis leikkaussalissa töissä!
Ihan sama, vielä on viikko LOMAA!! :)