Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten korvaisit naapurille lastenhoidon?

Vierailija
04.08.2014 |

Naapurin äiti hoitaa välillä meidän 6-vuotiastamme omien lasten ohessa, pari tuntia silloin tällöin, kun käyn esim. fysioterapiassa tai hoitamassa asioita. Olen tarjoutunut maksamaan hoidosta, mutta hän ei ota rahaa vastaan, kun sanoo, että lapsestani on seuraa hänen lapsilleen eikä ole vaivaa.

Haluaisin kuitenkin jotenkin korvata tämän, en haluaisi hyväksikäyttää toisen hyväntahtoisuutta. Tämä perhe on sitäpaitsi paljon meitä vähävaraisempi. Mikä olisi oikea tapa? Jos annan kuitenkin rahaa, niin onko se epäkohteliasta? Tai jos veisin jotain kahvia tms. niin voiko sen kokea kiusallisena "köyhäinapuna"? Olen tarjoutunut hoitamaan hänen lapsiaan vastapalveluksena, mutta hän ei ole koskaan kysynyt.

Mitä itse toivoisit hoitopalkkioksi tai miten korvaisit, jos joku hoitaisi lastasi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin vaikka ruokakorin lapsen mukana tai tarjoutuisin hoitamaan hänen lapsiaan

Vierailija
2/9 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka lahjakortti johonkin rentouttavaan kasvohierontaan tms, mistä uskoisit hänen pitävän. Sitten vaan passitat hänet menemään ja hoidat sillävälin lapset. Tuskin loukkaantuu tai kieltäytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hemmottelu lahjakortti jos useinkin hoitaa. Esim hierojalle tai kosmetologille, sen mukaan mistä luulet hänen tykkäävän. Ja tarjoudut hoitamaan hänen lastaan siksiaikaa.

Vierailija
4/9 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty kakku tai vuoallinen vähän fiinimpää lasagnea, ja mukaan vielä lapsen askartelema kiitoskortti? Jos naapurin täti on täysjärkinen, hän ei pidä ruokaa "köyhäinapuna", vaan arvostaa sitä että sinä ja lapsesi olette käyttäneet aikaa ruoan ja kortin tekoon.

Ainakin itse ilahdun kaikesta itsetehdystä, ei kaupasta ostetusta.. =)

Vierailija
5/9 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä koko porukka teille syömään.

Vierailija
6/9 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lapset esim. hop loppiin/korkeasaareen yms.

Vierailija
7/9 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö juoda? Osta tonkka viiniä!

Vierailija
8/9 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ehdottaisin jotain äidin omaa aikaa. Naapurisi on painonsa arvoinen kullassa :) harvalla on vieressä hoitajaa lapselle.

Vierailija
9/9 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viihdytte muuten yhdessä, pyydä hänet illanviettoon. Nyt vaikka rapujuhliinne.

Tai anna lahjakortti johonkin ylelliseen hemmotteluhoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi