Tuttu postannut tänään lähemmäs 10 koirakuvaa fb:iin
Veikkaisin että vielä tulee ainakin sängystä ja iltapisulta. Ehkä vielä joku kuva kun isompi koira on vallanut sohvan. Miksi ihmeessä noita pitää laittaa noin paljon ja joka päivä?
Kommentit (13)
En tiedä. Itse kuulun fb:ssa yhteen kissaryhmään, johon yksi jäsen kanssa postaa JOKA PÄIVÄ ainakin yhden kuvan kissastaan, yleensä monta per päivä. Lisäksi kuvat ovat huonoja sinne päin -räpsäyksiä. Toki kissa on omistajalleen rakas, mutta pitäisi muistaa, että se ei ole yhtä rakas muille ryhmän jäsenille, tai sinun kaverisi koira ei ole rakas hänen kaverilistalleen.
Mitä se sinun persettäs kutittaa? Me koiraihmiset tykätään niistä. Mitäs itse laitat? Vai stalkkaatko vain muita ja haukut toisille?
Poista kavereista. Tuo koiraihminen ei ansaitse sinua kaverikseen.
Miksi ihmeessä niitä kavereita pitää olla, joiden päivitykset tai valokuvat ärsyttävät noin kovin? Ai vaan siksi, että näyttää kivalta, kun on monta kaveria? No se on vaan noloa. Paljon fiksumpaa on, kun on max 50 kaveria ja ne kaikki oikeita kavereita.
Ihanaa! Postaisivatpa minunkin koiralliset kaverit. :)
Ei Facebookissa pidä ajatella sitä mikä teitä miellyttää, sielähän pitäisi olla ihan vain oma itsensä ja kirjoittaa itselleen tärkeitä ja merkityksellisistä asioista :O Jos te ette pidä kavereistanne, heidän valokuvistaan ja kiinnostuksen aiheista, poistakaa heidät! Ihan ihme asenne teillä!
Laita illalla kädet ristiin ja kiitä, että ongelmasi ovat tuota luokkaa. Muilla on esim. työllistävät vanhemmat ja vakava sairaus. Vaihtaisin ne koska vaan rasittaviin fb-postauksiin.
Hitsi kun en voi piilottaa yhden asian takia. Muuten olisi lähtenyt jo aika nopeasti.
En pahalla tuota kirjoittanut, ihmettelin vain miksei riitä vaikka kuva tai kaksi. No, kukin tyylillään..
ap
Kuka on älähtänyt? MInä esimerkiksi en pidä koirista ollenkaan, mutta ymmärrän monia ystäviä, jotka niistä pitävät ja siksi tekevät päivätyksiä itselleen ihanasta asiasta.
2+8
Mneekoö sun Facepäivä pilalle, kun yhdeltä kaverilta on liian monta valokuvaa? Väsyykö käsi niiden ohi scrollaillessa?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 16:36"]Miksi ihmeessä niitä kavereita pitää olla, joiden päivitykset tai valokuvat ärsyttävät noin kovin? Ai vaan siksi, että näyttää kivalta, kun on monta kaveria? No se on vaan noloa. Paljon fiksumpaa on, kun on max 50 kaveria ja ne kaikki oikeita kavereita.
[/quote] No minusta fb ois kuolettavan tylsä jos pitäisi koko ajan katsella vain muutaman ihmisen päivityksiä. Itse käytän intiimimpään kanssakäymiseen muita viestimiä. Ei kylläkään tulisi mieleenkään valittaa koirakuvista, niinkuin ei kukka-, maisema-, sisustus-,pärstä-, vauva- tai mistään muistakaan kuvista. Muutaman tosi ärsyttäviä päivityksiä spämmänneen oon piilottanut, ei ollut iso vaiva eikä spämmärillekään tullut turhaan paha mieli.
Piilotapa hänen uutisensa itseltäsi, ettei mene hermot. KOira on hänelle kai hyvin tärkeä, tärkeämpi kuin sinä FB-kaverina.