Miten J Lo eli Jennifer Lopez voi olla niin nuorekas?
En ymmärrä. 52-vuotias ja näyttää 35-vuotiaalta 😮
Kommentit (84)
Minusta se ei ollut nuorenakaan nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot on hyvin säilyneet. Vartalo ei ole ikinä ollut makuuni. Tykkään pitkistä sopusuhtaisesti siroista tyyliin Melania Trumpin tai prinsessa Dianan tyyliin. Kasvoiltaan toki j lo molempia kauniimpi mutta lyhyet tukki jalat ja iso perse ei hivele silmääni.
Ziisus... minkähänlainen jantteri siellä kirjoittelee?
Minäkin olen nähnyt Jenniferistä paparazzi kuvia enkä todellakaan nää hänen vartalossaan mitään ihailtavaa. Kasvoiltaan kaunis, ei tosin hollywoodin mittapuulla mikään erikoinen. Käyttää vissiin lähes aina peruukkia. Mutta moni lahjakas näyttelijä/laulaja mikä lienee tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvanmuokkauksella. Se on kyllä pakko myöntää ettei näytä myöskään miltään turvonnelta botox hirviöltä kasvoiltaan niin kun esim. kaimansa Jennifer Aniston.
Jennifer Aniston nimenomaan EI ole ottanut botoxia, eikä sitä ole leikattu (paitsi vinon septumin takia nenä). Anistonhan näyttää pirun upealta, mutta myös "vanhalta" juuri sen takia. Sillä on hirveesti ryppyjä ja juonteita, kuten tossa iässä kuuluuki olla. Ihanan olonen tyyppi. Ja sen naama on vähän turvonnut iän myötä, niin meille käy, ei me näytetä samalta kuin 20vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot on hyvin säilyneet. Vartalo ei ole ikinä ollut makuuni. Tykkään pitkistä sopusuhtaisesti siroista tyyliin Melania Trumpin tai prinsessa Dianan tyyliin. Kasvoiltaan toki j lo molempia kauniimpi mutta lyhyet tukki jalat ja iso perse ei hivele silmääni.
Olen 38v nainen ja jokaisella lienee oma kauneusihanteensa?
Ymmärrän. Tiimalasivartalo kiihottaakin enemmän meitä miehiä.
Itse olen jalka ja tissi miehiä joten älä puhu monikossa. Pitkät hoikat jala/sääret ja kunnon tissit. Niitä voi tuskin kumpiakaan yhdistää Jenin bodyyn. Kasvoiltaan laitettuna nätti. Ystävänsä Leah Remin oli varsinkin Kellarin Kunkun aikaan nuoruudessaan paljon enemmän makuuni. On kyllä vieläkin.
En oikein ymmärrä et miten j.lo luokitellaan erityisen nätiks.. kun siis.. :D eihän se oo? sillä on hyvä tyyli jne mut ku ei se oo nätti kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/cc/7d/18/cc7d18fb7f0d7f0b84c9991ea85ed5c…
Onhan se toki kaunis ja omaa hyvät geenit, mutta useimmat kuvat ovat retusoituja.
No onpa kyllä!
Vasen kuva on kuin lähikaupungin kulmapubilaisesta. Tuon näköinen saisi pubissa ihan rauhassa yksinään istuskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jalka ja tissi miehiä joten älä puhu monikossa. Pitkät hoikat jala/sääret ja kunnon tissit. Niitä voi tuskin kumpiakaan yhdistää Jenin bodyyn. Kasvoiltaan laitettuna nätti. Ystävänsä Leah Remin oli varsinkin Kellarin Kunkun aikaan nuoruudessaan paljon enemmän makuuni. On kyllä vieläkin.
Leah on laitattanut silarit ja leikellyt muutenkin itsensä pilalle. JLo on huomattavasti luonnollisempi.
Ja sinä olet nainen, et mies :D
Eikös kasvuhormonini käyttö ole suosittua näiden keskuudessa. Niin ainakin joskus väitettiin.
Tuollakin tanttaralla on sen verran fyffeä että voi ostaa luxusluokan kropan muokkauksia. Näiden starojen ei tarvitse pelleillä filttereillä..vaikka kyseinen madam on tunnettu myös niiden käytöstä;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leah on laitattanut silarit ja leikellyt muutenkin itsensä pilalle. JLo on huomattavasti luonnollisempi.
Leah on itse nauranut että ainoa mikä hänessä on enää aitoa on hänen rintansa. Arvostan hänen rohkeuttaan Skientologiaa vastaan. Hänellä on isommat pallit kun minulla joten ehkäpä sitten menenkin naisesta.
Toisaalta en ymmärrä miksi yli 50v pitäisi näyttää 20v nuoremmalta.. Tuolla tosin se on osa duunia niin paineet varmaan aikamoiset. (etenkin, jos tullut sillä ulkonäöllä alalle). Vai väittääkö joku J'lon olevan kovinkin lahjakas laulaja/näyttelijä?
Siitä kyllä propsit, että toi sen vähän muhevamman takamuksen esille. Siis enää ei tarvinnut hävitä takamusta (näyttääkö mun perse isolta näissä?)
.. Kardashianit sitten vei mm. Tämän trendin ihan älyttömyyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköä huoltamaan on varmasti palkattu pt, kosmetologi, kauneuskirurgi, ravintoasiantuntija, you name it… Hyvältä näyttäminen on iso osa hänen uraansa ja veikkaisin että aika iso osa ajasta ja energiasta menee siihen.
Monella muullakin julkkisstaralla, jopa Lopezia nuoremmalla on kyllä kova yritys tuohon hyvältä näyttämiseen ja tekevät oletettavasti ison osan noista yllä mainituista jutuista. Aika harva kuitenkaan onnistuu näyttämään samalla tavalla nuorekkaalta kuin J.Lopez.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena Leah oli kauniimpi. Nyt todella vähän liikaa kirurgiaa mutta ei todella vieläkään mikään Aniston tai Cox. Luonteeltaan paljon rennompi ja hauskempi kun noi muut maitsemani.
Parisuhde hehkutukset instagramissa/mediassa on ainekin tasoa Martina Aitolehti.
Rakkaus on ikuista kohde vain vaihtuu. Harvase viikkko. Ja nainen on kuitenkin päälle viiskymppinen äiti ihminen.
Treenaa kuulemma pari tuntia päivässä. Lisäksi niissä esiintymisasuissa on alla kolmet litistävät sukkahousut päällekkäin. Varmasti jotain pientä on tehty, mutta esim. otsa rypistyy ja on liikkuva eli se mitä hänen kasvoihinsa on mahdollisesti tehty on kyllä todella hyvin tehty.
Netflixissä on muuten ihan 2019 Hustlers -elokuva ("Korkojen kera"), missä J-Lo on aivan käsittämättömän näköinen niiden nuorten naisten rinnalla.
Penaalin terävin kynä? kirjoitti:
Parisuhde hehkutukset instagramissa/mediassa on ainekin tasoa Martina Aitolehti.
Rakkaus on ikuista kohde vain vaihtuu. Harvase viikkko. Ja nainen on kuitenkin päälle viiskymppinen äiti ihminen.
Jennifer ei ole kyllä mikään miestä usein vaihtava! Hänen suhteensa ovat kestäneet vuosia. Ja nyt Bennifer on tullut takaisin, eli ovat löytäneet Ben Affleckin kanssa toisensa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Penaalin terävin kynä? kirjoitti:
Jennifer ei ole kyllä mikään miestä usein vaihtava! Hänen suhteensa ovat kestäneet vuosia. Ja nyt Bennifer on tullut takaisin, eli ovat löytäneet Ben Affleckin kanssa toisensa uudestaan.
Mitä luulet monta kuukautta kestää ennenkuin Ben bongataan nuori blondi kainalossa? Tuntuu että noi äijät Marc Anthonyä lukuunottamatta ei muuta kun yritä kiilloottaa julkisuuskuvaansa romansilla Jenin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit tekevät ihmeitä.
Hänen äitinsä ei ainekaan ole mitenkään hyvin säilynyt tai nuorekas.