Häpykummusta alaspäin tuntuu kova, pitkulainen ??
Kommentit (53)
Ap kun saat selville kerrotko tänne. Minulla oikealla puolella sama.. ollut monta vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se siihen ihan ykskaksyllättäen viime yönä ilmestyi eikä lähde enää irti niin saa olla huolissaan
Siis aloin vain tunnustella pari pv sitten, niin tunsin. Mulla on kyllä läkäri aika
T. AP
Mikä sai ajattelemaan lääkäriä tässä yhteydessä.. ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se siihen ihan ykskaksyllättäen viime yönä ilmestyi eikä lähde enää irti niin saa olla huolissaan
Siis aloin vain tunnustella pari pv sitten, niin tunsin. Mulla on kyllä läkäri aika
T. AP
Eihän se ole normaalia että tuollainen tuntuu, onko sulla häpykummun kohdalla jotain patin tuntuista??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tätä selostusta yhtään.
Ihon alla häpykummusta alaspäin vähän tuntuu pitkulainen kova . Painelin niin tunsin. En tiedä vielä mikä on. T. ap
No niin, kiitos. Kun tuosta ei käynyt ilmi että onko se ihon alla, joku töröke vai kenties sisälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Ap kun saat selville kerrotko tänne. Minulla oikealla puolella sama.. ollut monta vuotta
Siis missä kohtaa?? Et oo käynyt lääkärissä?? Kerron kyllä mutta en tiedä osaako ne kunnallisella tutkia oikein :(
t.ap
Mihin tässä AP tosiaan lääkäriä tarvitsee? Olisi iloinen löydöksestään...
Vierailija kirjoitti:
Bartholin rauhanen
se on alhaalla, eli ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. AP
Eihän se ole normaalia että tuollainen tuntuu, onko sulla häpykummun kohdalla jotain patin tuntuista??
Ai miksei ole normaalia? Onhan siellä häpykummusta alaspäin paljonkin kaikenlaista ja aika normaaleja asioita, jalat nyt esim., ja varpaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihon alla häpykummusta alaspäin vähän tuntuu pitkulainen kova . Painelin niin tunsin. En tiedä vielä mikä on. T. ap
klitoris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. AP
Ai miksei ole normaalia? Onhan siellä häpykummusta alaspäin paljonkin kaikenlaista ja aika normaaleja asioita, jalat nyt esim., ja varpaat
Häpykummun kohdalla kova patti, joka on pitkula? toisella puolella ei ole... okei
Voi olla myös useampi tukkeutunut/tulehtunut talirauhanen rivissä. Yleensä ovat yksittäisiä, pieniä ”kuulia” häpyhuulien ja ympäröivän alueen ihon alla, mutta voivat kertyä myös tuolla tavalla ryppääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
klitoris
no tämä se nyt ei ainakaan ole
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös useampi tukkeutunut/tulehtunut talirauhanen rivissä. Yleensä ovat yksittäisiä, pieniä ”kuulia” häpyhuulien ja ympäröivän alueen ihon alla, mutta voivat kertyä myös tuolla tavalla ryppääksi.
Miksiköhän tukkeutuu?? t. ap
Monikin hyönteinen voi koteloitua ihmisen ihon alle että päivystykseen vaan ja heti!
Vierailija kirjoitti:
Monikin hyönteinen voi koteloitua ihmisen ihon alle että päivystykseen vaan ja heti!
luulet että sisälläni asuu kuollut mato? :D t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tukkeutuu?? t. ap
Kostea, hengittämätön ympäristö.
Pakarat?