Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpykummusta alaspäin tuntuu kova, pitkulainen ??

Vierailija
25.07.2021 |

Mikä se on.......??

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös useampi tukkeutunut/tulehtunut talirauhanen rivissä. Yleensä ovat yksittäisiä, pieniä ”kuulia” häpyhuulien ja ympäröivän alueen ihon alla, mutta voivat kertyä myös tuolla tavalla ryppääksi.

Miksiköhän tukkeutuu?? t. ap

Kostea, hengittämätön ympäristö.

:(???? 

Vierailija
42/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonnut sienen tai bartholin rauhanen? Ne on rauhasia jotka erittää limaa ja voi mennä naisella tukkoon ja tulehtua. Mulla kerran tulehtua gyne käynnin jälkeen skenen rauhanen kun sain sieltä kai jonkun pöpön, parantui viikon antibiootti kuurilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "häpykummusta alaspäin" on vähän häkellyttävä kuvaus, kun mulla ainakin on häpykummusta seuraava asia häpyhuulet ja klitoris. Ilmeisesti sulla on siis häpykummun ihon alla jotain?

Vierailija
44/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvonnut sienen tai bartholin rauhanen? Ne on rauhasia jotka erittää limaa ja voi mennä naisella tukkoon ja tulehtua. Mulla kerran tulehtua gyne käynnin jälkeen skenen rauhanen kun sain sieltä kai jonkun pöpön, parantui viikon antibiootti kuurilla.

*Skenen, ei sienen 😅 hitsin autocorrect

Vierailija
45/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "häpykummusta alaspäin" on vähän häkellyttävä kuvaus, kun mulla ainakin on häpykummusta seuraava asia häpyhuulet ja klitoris. Ilmeisesti sulla on siis häpykummun ihon alla jotain?

Niin siis vähän alaspäin missä on karvoitusta, ihon alla tuntuu pitkulainen kova patti

t.ap

Vierailija
46/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö bartholin rauhanen tuu näkyville? Tämä on siis ihon sisällä

Vierailija
47/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tyrä.

Vierailija
48/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tyrä.

Onko tyrista haittaa jos ne ei oo kipeitä vai pitääkö ne leikata?? 

Vierailija
49/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo viitisenkymmentä kommenttia, mutta kukaan ei ole huomannut kysyä, minkä kokoisesta pitkulaisesta on kysymys. :D

Vierailija
50/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö bartholin rauhanen tuu näkyville? Tämä on siis ihon sisällä

Jos on se skenen rauhanen? Skenen rauhanen on just klitoriksen alapuolella. Sen tukehtuminen on kai harvinaisempaa, mut helpompi parantaa

Vierailija
51/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tulehtuminen

Vierailija
52/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriksen kohdalla ihon sisällä? Siellä on ihan normaalisti kovempaakin rakennetta

Vierailija
53/53 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös useampi tukkeutunut/tulehtunut talirauhanen rivissä. Yleensä ovat yksittäisiä, pieniä ”kuulia” häpyhuulien ja ympäröivän alueen ihon alla, mutta voivat kertyä myös tuolla tavalla ryppääksi.

Miksiköhän tukkeutuu?? t. ap

Kostea, hengittämätön ympäristö.

Karvojen ajelu saattaa olla ainakin osasyy myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi