Häpykummusta alaspäin tuntuu kova, pitkulainen ??
Kommentit (53)
Turvonnut sienen tai bartholin rauhanen? Ne on rauhasia jotka erittää limaa ja voi mennä naisella tukkoon ja tulehtua. Mulla kerran tulehtua gyne käynnin jälkeen skenen rauhanen kun sain sieltä kai jonkun pöpön, parantui viikon antibiootti kuurilla.
Tuo "häpykummusta alaspäin" on vähän häkellyttävä kuvaus, kun mulla ainakin on häpykummusta seuraava asia häpyhuulet ja klitoris. Ilmeisesti sulla on siis häpykummun ihon alla jotain?
Vierailija kirjoitti:
Turvonnut sienen tai bartholin rauhanen? Ne on rauhasia jotka erittää limaa ja voi mennä naisella tukkoon ja tulehtua. Mulla kerran tulehtua gyne käynnin jälkeen skenen rauhanen kun sain sieltä kai jonkun pöpön, parantui viikon antibiootti kuurilla.
*Skenen, ei sienen 😅 hitsin autocorrect
Vierailija kirjoitti:
Tuo "häpykummusta alaspäin" on vähän häkellyttävä kuvaus, kun mulla ainakin on häpykummusta seuraava asia häpyhuulet ja klitoris. Ilmeisesti sulla on siis häpykummun ihon alla jotain?
Niin siis vähän alaspäin missä on karvoitusta, ihon alla tuntuu pitkulainen kova patti
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö bartholin rauhanen tuu näkyville? Tämä on siis ihon sisällä
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tyrä.
Onko tyrista haittaa jos ne ei oo kipeitä vai pitääkö ne leikata??
Jo viitisenkymmentä kommenttia, mutta kukaan ei ole huomannut kysyä, minkä kokoisesta pitkulaisesta on kysymys. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö bartholin rauhanen tuu näkyville? Tämä on siis ihon sisällä
Jos on se skenen rauhanen? Skenen rauhanen on just klitoriksen alapuolella. Sen tukehtuminen on kai harvinaisempaa, mut helpompi parantaa
Klitoriksen kohdalla ihon sisällä? Siellä on ihan normaalisti kovempaakin rakennetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös useampi tukkeutunut/tulehtunut talirauhanen rivissä. Yleensä ovat yksittäisiä, pieniä ”kuulia” häpyhuulien ja ympäröivän alueen ihon alla, mutta voivat kertyä myös tuolla tavalla ryppääksi.
Miksiköhän tukkeutuu?? t. ap
Kostea, hengittämätön ympäristö.
Karvojen ajelu saattaa olla ainakin osasyy myös.
:(????