Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näistä tiukkuus/väljyys -keskusteluista

Vierailija
04.08.2014 |

Täällä puhutaan paljon siitä, mikä on tarpeeksi tiukka, jne. mutta mitä sitten, jos tietää, että on väljä? Ja on myös jo tehnyt parhaansa jumpan ja muun suhteen. Miten sitten pitäisi miesten mielestä toimia? Pitäisikö torjua jokainen yrittäjä? Toivotteko, että väljät naiset itse poistaisivat itsensä markkinoilta?

Mies, jos saat kuulla, että naisella, josta olet kiinnostunut, on väljä, yritätkö silti iskeä häntä? (olettaen, että se on varma tieto, ei vain jotain huhua) Miksi, miksi et?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:00"]

Mulla menee joskus kuivanakin 2 sormea sisään, nyt kun kokeilin niin ei tosin mennyt kunnolla. Kosteana ehkä kolme, siis ainakin sormenpäät. Lisäksi mulla on dildo jonka halkaisija on 4cm, sen ujuttaminen sisälle on melko hankalaa, mutta menee kuitenkin lämmittelyn jälkeen (en usko, että normaalin kokoiselle naiselle tällainen menee edes sisälle asti).

[/quote]

Noniin, eli tässähän tää tuli ilmi. Oot aivan normaalin kokoinen. 4 cm menee kyllä kaikille sisään (tutkimuksissa keskimääräinen, erektiossa olevan peniksen halkaisija on 3,8 cm).

[/quote]

Mutta käytän sitä ilman liukuvoidetta, eli ihan omilla nesteillä pystyn sen tunkemaan sisälle (jonkin aikaa ujuteltuani siis). Lisäksi materiaali on erilaista kuin oikea penis, vähemmän liukas. Ja kyllä se kädessä tuntuu huomattavan isolta...

#17 ja 25

Vierailija
42/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:49"]

Minut on jätetty väljyyden takia, kahdesti, joten aika turhaa taitaa olla yrittää deittailla. Olen itse lakannut yrittämästä. 

Täällä mies, jolla 26 cm kulli ja todella paksu. Emmeköhän saa sen hallisi täytetyksi kunnolla... Muutkin isovittuiset saavat lähestyä.

jattimakkara.7362@luukku.com

[/quote]

Kuvia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:14"]Täällä puhutaan paljon siitä, mikä on tarpeeksi tiukka, jne. mutta mitä sitten, jos tietää, että on väljä? Ja on myös jo tehnyt parhaansa jumpan ja muun suhteen. Miten sitten pitäisi miesten mielestä toimia? Pitäisikö torjua jokainen yrittäjä? Toivotteko, että väljät naiset itse poistaisivat itsensä markkinoilta?

Mies, jos saat kuulla, että naisella, josta olet kiinnostunut, on väljä, yritätkö silti iskeä häntä? (olettaen, että se on varma tieto, ei vain jotain huhua) Miksi, miksi et?

[/quote]

Isketkö itse miestä, jolla tiedät olevan mikropenis?

Vierailija
44/70 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on suhteellisen iso tai sitten muuten vain väljä sopii kyllä itselleni vain paremmin. Olen kyllä varattu.

Vierailija
45/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tiukkuus on tois arvoinen juttu.. Tiukka ei välttämättä tunnu paremmalle jos on liian sileä sisältä. Väljempikin voi.vastaavasti tuntua mahtavalta jos vaan pinta on sopivan "röpelöinen". Joskus tuntuu, että olis kaksi kortsua päällä, vaikka toosa on todella tiukkakin. Etenkin synnyttäneiden ja lihaksiaan treenanneiden kanssa. Yrittävät liikaa puristella sitä tavaraa ja lähtee loputkin tuntumat.

Vierailija
46/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 20v ja synnyttämätön ja ilmeisesti luonnostaan väljä. En tiedä enkä halua kuivana nyt testata montako sormea menee, mut veikkaisin et monta. Märkänä ja rentona oon joskus ite saanut oman käden rystysiin asti, olis varmaan mennyt enemmänkin jos käden mittaa olis riittänyt. Kännissä ainakin 3 miestä on saanut oman käden rystysiinsä asti. Helvetillinen morkkis aamulla... (näissä tilanteissa oon siis ollut kännissä+märkä/kiihottunut+tosi rentoutunut)

Mutta, oon harrastanut tanssia koko ikäni eli lihakset siellä alhaalla on tosii hyvässä kunnossa. Jos jännnitän niitä, niin multa on kysytty et oonko neitsyt, ja et oon tiukin pillu ikinä, mitä he on panneet. Seksissä (ainakin selvinpäin :D) jännitän koko ajan niitä lihaksia, jolloin nautinto jää sivu suun, kun mieitn koko ajan et onhan lihakset tiukkana ja kai tunnun oikeesti tiukalta...

Vierailija
47/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:56"]

Mä en jaksa uskoa, että kukaan synnyttämätön nainen voisi olla niin väljä, että joku parisuhteesta sen takia takia jättää...

[/quote]

No sepä kiva sinun kannaltasi. Todellisuus on vähemmän kiva minun kannaltani. :/

[/quote]

Älä välitä. Sinulla on ainakin yksi kohtalotoveri. Minut on jätetty myös aina siitä syystä. Olen myös nuori ja synnyttämätön, kiinteäkroppainen ja kaunis.

Vierailija
48/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma; miehiä ei kiinnosta seksi kun eivät saa nautintoa mun kanssa. Jännä kuitenkin kun masturboin, siihen riittää yksi sormi, ja tuntuu hyvältä. Mutta miehen penis vaan ei tunnu jos ei ole jättimela. Johtuu siitä, että kostun oikeassa seksissä niin paljon ettei kitkaa vaan ole..Tähän ongelmaan ei ole keksitty sit mitään lääkettä ja se pilaa koko seksielämäni. Tekisin mitä vaan että en kostuisi esim yhtään. Sitten voisin käyttää liukkaria. Nyt edes gyne ei ota mua tosissaan, nauraa vaan. Kuitenkin esim Afrikan kulttuureissa käytetään tosi paljon kuivattavia aineita vaginassa, että se tuntuisi miehestä paremmalta. Meillä vaan hoetasn et kostuminen on hyvä asia. Juu, mutta kun sitä on niin paljon että kukaan ei halua edes harrastaa seksiä kanssani toista kertaa..Mitä teen, poistan itseni markkinoilta kokonaan?

Vierailija
49/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:21"]

Mulla sama ongelma; miehiä ei kiinnosta seksi kun eivät saa nautintoa mun kanssa. Jännä kuitenkin kun masturboin, siihen riittää yksi sormi, ja tuntuu hyvältä. Mutta miehen penis vaan ei tunnu jos ei ole jättimela. Johtuu siitä, että kostun oikeassa seksissä niin paljon ettei kitkaa vaan ole..Tähän ongelmaan ei ole keksitty sit mitään lääkettä ja se pilaa koko seksielämäni. Tekisin mitä vaan että en kostuisi esim yhtään. Sitten voisin käyttää liukkaria. Nyt edes gyne ei ota mua tosissaan, nauraa vaan. Kuitenkin esim Afrikan kulttuureissa käytetään tosi paljon kuivattavia aineita vaginassa, että se tuntuisi miehestä paremmalta. Meillä vaan hoetasn et kostuminen on hyvä asia. Juu, mutta kun sitä on niin paljon että kukaan ei halua edes harrastaa seksiä kanssani toista kertaa..Mitä teen, poistan itseni markkinoilta kokonaan?

[/quote]

Mitä miehiä oikeen tapailet? Täällä märkyys on ollut aina hyvä juttu.

t. oikeasti todella märäksi myös tuleva.

Vierailija
50/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:21"]

[/quote]

Mitä miehiä oikeen tapailet? Täällä märkyys on ollut aina hyvä juttu.

t. oikeasti todella märäksi myös tuleva.

[/quote]

Kai sit niitä mikropeniksiä..

Vierailija
51/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisu teille: hommatkaa uskovainen mies, ei seksiä ennen naimisiin menoa, eikä näillä miehillä ole vertailukohteita, joten he eivät tiedä onko teillä tiukka vai löysä. he eivät myöskään eroa pillun tiukkuuden/löysyyden takia, koska elämässä on PALJON tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija
52/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on väljä voi panna peppuun ;) ja nainen voi ottaa suihin. Jos näitä juttuja tekee niin ei haittaa...

Vierailija
53/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nyt kyllä tuntuu, että suurin osa teistä "väljistä" kuvittelee olevansa väljä. Ehkä olette jo tarjonneet miehellenne sitä ajatsuta seurustelun aikana, että "mä kun olen tämmönen vähän väljä...". Sitä on ollut sitten helppo käyttää verukkeena ero tilanteessa. 

Nimittäin minusta nuo kolme sormea sisään ja perus dildot sisään, eivät kuulosta miltään väljältä todellakaan. Ihan normaaleja alapäitä kaikki. Runsas kostuminenkin on vain miesten mieleen. Ei ole minulle ainakaan kukaan koskaan valittanut, päinvastoin. 

Ehkä asiasta on vaan tullut teille ongelma ja se lukee nyt jo otsassanne. Samoin kuin nainen joka pitää rintojaan liian pienenä. Hänestä miehet eivät kiinnostu hänestä koska hänellä on pienet rinnat ja miehet jättävät hänet, koska hänellä on pienet rinnat. Todellisuudessa on miehiä jotka pitävät pienistä rinnoista, on miehiä joille naisten rintojenkoko ei merkitse mitään jne. Asia vaan saan naisen päässä niin suuren vallan, että hän kuvittelee kaikkien arvostelevan sitä hänen asiaansa mikä häntä itseään askarruttaa. 

Nyt rohkeasti vain petihommiin. Olette miettimättä sitä alapäätänne ja nautitte seksistä täysillä!

Vierailija
54/70 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi mies sanoi, että olen väljä, toinen, että ihan ok. Molemmilla oli suunnilleen samankokoinen. En sitten tiedä, miksi he olivat eri mieltä. 

Vierailija
55/70 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:32"]Minulle yksi mies sanoi, että olen väljä, toinen, että ihan ok. Molemmilla oli suunnilleen samankokoinen. En sitten tiedä, miksi he olivat eri mieltä. 

[/quote]

Ärsyttää et miehet katsoo oikeudekseen arvioida suhteessa naisen pildeä ääneen kun naiset taas aina kohteliaasti valehtelee et iso on..Nää miehet vois miettiä mitä komplekseja heille itselleen tulis kun naiset haukkuis pienimunaiseksi.

Vierailija
56/70 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:49"]Minut on jätetty väljyyden takia, kahdesti, joten aika turhaa taitaa olla yrittää deittailla. Olen itse lakannut yrittämästä. 

[/quote]

Mitä ne on sanonu ne miehet sit sulle ?

[/quote]

Toinen valitti väljyydestä koko suhteen ajan, sanoi ettei tunnu miltään. Seksi lakkasi kiinnostamasta häntä ja jollain baarireissulla löytyi sitten joku muu. En kauheasti hänen peräänsä itkenyt, ei se minustakaan ollut kivaa kuunnella jatkuvaa valitusta. 

Toinen sanoi jättäessä jonkin ympäripyöreän syyn, mutta sitten myöhemmin kännissä kertoi, että se johtui siitä, että hän tykkää tiukasta, mitä minulla ei ollut. 

[/quote]

Mua oikein kihelmöi ajatella, että tämmöiset miehet saavat joskus nokilleen, kun ei vanhuuttaan enää seisokaan kunnolla!

Vierailija
57/70 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös ihminen joka tietää että on "väljä", 3 mukulaa alateitse synnyttäneenä. On sekä leikattu väliliha että revennyt, harsittu torttu kasaan ja ihmetelty että mitähän tällekin tekisi ( synnytyksen jälkeen) . On seurusteltu isomunaisen, kohteliaan ja mukavan miehen kanssa ( ei valittanut koskaan, sain orgasmeja) , pienimunaisen lipevän laihan miehen kanssa ( joka petti minua koko ajan, kuulin jälkeenpäin), muutaman muun onnettoman tapauksen kanssa jotka räpelsivät muuten vaan sekä nyt ihan tavallisella killuttimella varustetun miehen kanssa. Tunnen että jos olen oikein märkä ja kiihottunut, emätin on iso. MUTTA:  jos tehdään niin että minä saan ensin orgasmin ( en yhdynnässä koskaan vaan muuten) ja sitten vasta mies penetroi, eipäs tunnukaan yhtään enää löysältä! Orgasmin ansioista kudokset supistuvat ja loppukyyti on molemmille hyvä. Toisaalta, näiden miesten kanssa jotka eivät osanneet/viitsineet minulle orgasmia tuottaa, oli aina tunne että on liian liukas ja väljä ja penis ei tunnu missään. KOkeilkaa näin , huomaatte eron.

Vierailija
58/70 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikaisemmin väljä, vaikka olin synnyttämätön, normaali nainen. Varsinkin, jos olin todella kiihottunut, olin jotenkin liian auki eikä mikään tuntunut miltään. 

Myöhemmin opin, että lantionpohjalihaksia pitää käyttää myös yhdynnän aikana ja nyt olen synnyttäneenäkin tiukempi kuin silloin ennen. Lihaksien käyttäminen tulee tällä hetkellä ihan luonnostaan, eikä vaadi mitään erillistä keskittymistä.

Lihasten tilannetta voi kokeilla laittamalla sormen emättimeen ja koittamalla puristaa sitä emättimen lihaksilla. Lantionpohjalihaksia voi treenata monien muiden keinojen ohella esimerkiksi vessassa käydessä, pysäyttämällä virtsasuihkun mahdollisimman monta kertaa. 

Vierailija
59/70 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei tähän ole tullut miesten vastauksia, lähinnä naiset puhuu keskenään... Vielä ehtisi? Jos kerran te miehet voitte päin naamaakin sanoa tuollaisia, niin kertokaa nyt mielipiteenne tässäkin. 

Vierailija
60/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama onko pimpsa tiukka vai väljä, kunhan sitä myös pidemmässä suhteessa saisi käyttää. Sen alkuinnostuksen jälkeenkin vielä useammin kuin pari kertaa kuukaudessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan