Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näistä tiukkuus/väljyys -keskusteluista

Vierailija
04.08.2014 |

Täällä puhutaan paljon siitä, mikä on tarpeeksi tiukka, jne. mutta mitä sitten, jos tietää, että on väljä? Ja on myös jo tehnyt parhaansa jumpan ja muun suhteen. Miten sitten pitäisi miesten mielestä toimia? Pitäisikö torjua jokainen yrittäjä? Toivotteko, että väljät naiset itse poistaisivat itsensä markkinoilta?

Mies, jos saat kuulla, että naisella, josta olet kiinnostunut, on väljä, yritätkö silti iskeä häntä? (olettaen, että se on varma tieto, ei vain jotain huhua) Miksi, miksi et?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkää treffais miestä mistään hinnasta vaikka ois ihan täydellinen muuten ja varma tieto olis että on prinssinakilla varustettu.

Vierailija
2/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:49"]Minut on jätetty väljyyden takia, kahdesti, joten aika turhaa taitaa olla yrittää deittailla. Olen itse lakannut yrittämästä. 

[/quote]

Mitä ne on sanonu ne miehet sit sulle ?

[/quote]

Toinen valitti väljyydestä koko suhteen ajan, sanoi ettei tunnu miltään. Seksi lakkasi kiinnostamasta häntä ja jollain baarireissulla löytyi sitten joku muu. En kauheasti hänen peräänsä itkenyt, ei se minustakaan ollut kivaa kuunnella jatkuvaa valitusta. 

Toinen sanoi jättäessä jonkin ympäripyöreän syyn, mutta sitten myöhemmin kännissä kertoi, että se johtui siitä, että hän tykkää tiukasta, mitä minulla ei ollut. 

[/quote]

Mistä johtuu et oot niin väljä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:49"]Minut on jätetty väljyyden takia, kahdesti, joten aika turhaa taitaa olla yrittää deittailla. Olen itse lakannut yrittämästä. 

[/quote]

Mitä ne on sanonu ne miehet sit sulle ?

[/quote]

Toinen valitti väljyydestä koko suhteen ajan, sanoi ettei tunnu miltään. Seksi lakkasi kiinnostamasta häntä ja jollain baarireissulla löytyi sitten joku muu. En kauheasti hänen peräänsä itkenyt, ei se minustakaan ollut kivaa kuunnella jatkuvaa valitusta. 

Toinen sanoi jättäessä jonkin ympäripyöreän syyn, mutta sitten myöhemmin kännissä kertoi, että se johtui siitä, että hän tykkää tiukasta, mitä minulla ei ollut. 

[/quote]

Mistä johtuu et oot niin väljä?

[/quote]

En osaa sanoa. Olen nuori, enkä ole synnyttänyt, että ei ainakaan siitä. Kai minä vain olen sellainen, ihan synnynnäisesti. 

Vierailija
4/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa uskoa, että kukaan synnyttämätön nainen voisi olla niin väljä, että joku parisuhteesta sen takia takia jättää...

Vierailija
5/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:56"]

Mä en jaksa uskoa, että kukaan synnyttämätön nainen voisi olla niin väljä, että joku parisuhteesta sen takia takia jättää...

[/quote]

No sepä kiva sinun kannaltasi. Todellisuus on vähemmän kiva minun kannaltani. :/

Vierailija
6/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:01"]

[/quote]

No sepä kiva sinun kannaltasi. Todellisuus on vähemmän kiva minun kannaltani. :/

[/quote]

Kyllä se musta kummaa vaan on. Onko ne miehet tulleet yhdynnässä kuinka nopeasti? Miksi joku mies on edes parisuhteessa, jos kriteerit suhteen jatkamiselle on seurustelukumppanin pillun kireys?

Ei sillon ainakaan rakkaudesta voi puhua.

Vierailija
7/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:01"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä se musta kummaa vaan on. Onko ne miehet tulleet yhdynnässä kuinka nopeasti? Miksi joku mies on edes parisuhteessa, jos kriteerit suhteen jatkamiselle on seurustelukumppanin pillun kireys?

[/quote]

Vieläkö joku on näin naiivi.

Vierailija
8/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kai se varmaan onkin, luulen, että se on aika harvinaista synnyttämättömälle naiselle. Mikä ei minua paljon lohduta. 

Ei heillä mitenkään ikuisuutta kestänyt laueta, mutta he sanoivat, ettei se laukeaminen kuitenkaan ollut samanlainen, kuin jos naisella on kireämpi. Tuo, joka aina valitti väljyydestä sanoi, että hänellä kestää kauemmin tiukan kanssa ja hän laukesikin aika nopeasti. Se toinen taas kyllä kesti kanssani enemmän kuin mikä on normi, jotain 10 tai jopa 15 minuuttiakin. 5 minuuttia kai on keskiarvo, vai? 

Sinällään ymmärrän, että onhan se seksi tärkeää ja jos se ei tunnu yhtään hyvältä, kiusaus etsiä joku muu on suuri. Mutta ei heistä kumpikaan minua rakastanut, se on ihan selvä. 

Vierailija
9/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:13"]

Kai se varmaan onkin, luulen, että se on aika harvinaista synnyttämättömälle naiselle. Mikä ei minua paljon lohduta. 

Ei heillä mitenkään ikuisuutta kestänyt laueta, mutta he sanoivat, ettei se laukeaminen kuitenkaan ollut samanlainen, kuin jos naisella on kireämpi. Tuo, joka aina valitti väljyydestä sanoi, että hänellä kestää kauemmin tiukan kanssa ja hän laukesikin aika nopeasti. Se toinen taas kyllä kesti kanssani enemmän kuin mikä on normi, jotain 10 tai jopa 15 minuuttiakin. 5 minuuttia kai on keskiarvo, vai? 

Sinällään ymmärrän, että onhan se seksi tärkeää ja jos se ei tunnu yhtään hyvältä, kiusaus etsiä joku muu on suuri. Mutta ei heistä kumpikaan minua rakastanut, se on ihan selvä. 

[/quote]

Ok...Oon aika yllättynyt tästä. Huomaatko sä itse sen jotenkin, että olet väljä?

Se laukeaminen riippuu osittain mun käsittääkseni myös miehestä itsestään (jotkuthan ei pysty koskaan pidempiin sessioihin esim.)

Vierailija
10/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös nuori ja synnyttämätön, ja VÄLJÄ. En oikein uskalla nykyään enää harrastaa seksiä kenenkään kanssa (eikä ehdokkaita toisaalta juurikaan ole), ehkä sitten, jos joku lykkäisi käteen huomattavasti keskivertoa paksumman peniksen.

"Ei heillä mitenkään ikuisuutta kestänyt laueta, mutta he sanoivat, ettei se laukeaminen kuitenkaan ollut samanlainen, kuin jos naisella on kireämpi."

Tuo selvitti itselleni aika paljon, nimittäin eräs mies kerran tiuskaisi "no luuletko että mä saan joka kerta?" seksin jälkeen, kun valittelin, ettei tämä tee koskaan mitään mun orgasmini eteen. Jäin miettimään, että kun mies sai kuitenkin siemensyöksyn joka kerta, niin ehkä sen voi saada ilman orgasmia. Mies oli myös usein kiukkuinen ja kylmä laukeamisen jälkeen, taisi katua.

En todellakaan tiedä mitä tälle asialle tekisin, olen koittanut treenailua (en ehkä tarpeeksi kuitenkaan), mutta luulen, että tämä taitaa olla ihan vain ominaisuus joka ei tästä parane. Ikävää siinä mielessä, että vaikuttaa todella paljon seksuaaliseen itsetuntoon ja kun halujakin olisi muuhun kuin pussailuun.... :(

Vierailija
11/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jää oikeesti häiritsemään, jos te ette kerro mistä tiedätte olevanne väljiä kun ei sitä voi näköjään päätellä edes miehen laukeamisajan kestosta.

Vierailija
12/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:19"]

[/quote]

Ok...Oon aika yllättynyt tästä. Huomaatko sä itse sen jotenkin, että olet väljä?

Se laukeaminen riippuu osittain mun käsittääkseni myös miehestä itsestään (jotkuthan ei pysty koskaan pidempiin sessioihin esim.)

[/quote]

En sitä väljyyttä sinällään, mutta jos yritän jotenkin jumpata, en edes tunnista lihaksiani. Minulle se, että tunnun väljältä oli oikeastaan vähän yllätys, koska minua aina sattui yhdynnässä ja aina pyysin miestä aloittamaan varovasti, että totuin siihen kipuun. Ei mitenkään pahasti ja se kipu sitten loppui aika pian, mutta sen takia en voisi edes kuvitella, että pystyisin olemaan kovin ison miehen kanssa. Siksi on kai vähän omituista, että miehestä sitten kuitenkin tunnun väljältä. Mutta itse yhdynnässä taas huomasin sen ehkä niin, että kun se lakkasi sattumasta, niin ei se kauhean hyvältäkään tuntunut. Enkä koskaan lauennut miehen kanssa ilman, että myös klitoris on saanut hankausta. Olen ehkä kaksi tai kolme kertaa elämässäni onnistunut yksin laukeamaan niin, etten ole koskenut klitorikseen, mutta lelun kanssa. Mutta muuten en sitä huomaa, ei ole mitään virtsanpidätysvaikeuksia tai sellaista. Ei se oikeastaan minua itseäni haittaisi yhtään, muuta kuin juuri siltä kannalta, että se haittaa miehiä. 

Vierailija
13/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois ikinä voinut uskoa että on tällaisia ongelmia. Surullista :( siis että sanotaan toiselle suhteessa että olet väljä en siksi nauti. Tai että p*llut ovat erituntoisia sisältäpäin ym. Milloinhan mun mies pamauttaa että alapäässäni on jotain vialla, sentäs neljä isokokoista vauvaa tehnyt.....

Vierailija
14/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:28"]

En todellakaan tiedä mitä tälle asialle tekisin, olen koittanut treenailua (en ehkä tarpeeksi kuitenkaan), mutta luulen, että tämä taitaa olla ihan vain ominaisuus joka ei tästä parane. Ikävää siinä mielessä, että vaikuttaa todella paljon seksuaaliseen itsetuntoon ja kun halujakin olisi muuhun kuin pussailuun.... :(

[/quote]

Miespuolinen tuttavani kertoi, että hän oli joskus harrastanut seksiä nuoren naisen kanssa, jolla oli todella väljä, oli kuulemma silti ollut hyvää seksiä, joten varmasti on mahdollista tuollainen, vaikka olisi nuori ja synnyttämätön.

Mutta luulen, että todella ison peniksen omaavan miehen kanssa menisi ihan hyvin, koska joillakin on oikeasti niin iso ettei niillä meinaa onnistua seksi tavallisen kokoinen värkin omaavan naisen kanssa. 

Vierailija
15/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:10"]

Vieläkö joku on näin naiivi.

[/quote]

Tiedoksesi, myös osa pienimunaisista miehistä seurustelee.

Itselleni (ja varmaan ainakin osalle muistakin ihmisistä) kumppani on myös jotain muutakin kun kyrpä tai pillu :D

Preferenssejä saa tietysti olla, eli jos haluaa sen tiukan pillun (tai isokyrpäisen miehen), niin sen takia kannattaa tehdä ennen suhdetta ne koeajot, ettei tuu yllättymään millainen se toinen on.

Eli kyllä, musta on naurettavaa jättää joku suhteessa tollasen takia.

Vierailija
16/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja miten raadollista porukkaa täällä. 

A. Alapään eroavaisuudet eivät määrittele naisen arvoa, mies joka niin tekee, ei ole vakavan suhteen arvoinen.

B. Jos alapäässä jokin ITSEÄ häiritsee tehkää sille JOTAIN. 1. Systemaattinen lantionpohjalihas treeni, vaikutukset alkavat tuntua vasta muutamien kk päästä, joten sitä on jatkettava. 2. hakeutukaa fysioterapiaan, josta jumppa ohjeita ja sähköstimulaattori. 3. Jos vakavia laskeumia hankkikaa arvio ja harkitkaa leikkaavanne (tähystyksessä) kuntoon.

c. Arvostakaa ja rakastakaa itseänne ja alapäätänne. Lihasvoima se tärkein juttu, jos puhutaan vain seksin mekaanisista puolista. Mukautuvuus on hyvä asia, sekä erilaisia peniksiä ajatellen, että mahdollisia synnytyksiä jotka hoituvat vaivattomammin ja vähemmillä emättimen repeämillä. 

d. On syntyjään sekä erilaisia peniksiä että emättimiä. Kaikille, ihan kaikille on lähes täydelliset parinsa. Yhteneväisyys ei aina ideaalisti toteudu, mutta se ei tee tietyistä emättimistä sen parempia tai huonompia, sen enempää kuin ovat pitkät tai lyhyet ihmisetkään, parempia tai huonompia. 

e. tuntuma on tärkeää miehen lisäksi myös naiselle, se on selvä, ensin kannattaa kuitenkin ajatella omaa nautintoaan, varsinkin jos kyseessä ei ole rakkaussuhde. Kostumisessa ei ole vikaa, viestii hienosti toimivasta seksuaalisuudesta. 

f. jos joku todella jättää!? Alapään tai peniksen takia, ei tarkoita että ne olisivat yleisesti vääränlaisia. On myöskin niin, että amatöörit haukkuvat aina huonoja välineitä.

Vierailija
17/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:19"]

[/quote]

[/quote]

En sitä väljyyttä sinällään, mutta jos yritän jotenkin jumpata, en edes tunnista lihaksiani. Minulle se, että tunnun väljältä oli oikeastaan vähän yllätys, koska minua aina sattui yhdynnässä ja aina pyysin miestä aloittamaan varovasti, että totuin siihen kipuun. Ei mitenkään pahasti ja se kipu sitten loppui aika pian, mutta sen takia en voisi edes kuvitella, että pystyisin olemaan kovin ison miehen kanssa. Siksi on kai vähän omituista, että miehestä sitten kuitenkin tunnun väljältä. Mutta itse yhdynnässä taas huomasin sen ehkä niin, että kun se lakkasi sattumasta, niin ei se kauhean hyvältäkään tuntunut. Enkä koskaan lauennut miehen kanssa ilman, että myös klitoris on saanut hankausta. Olen ehkä kaksi tai kolme kertaa elämässäni onnistunut yksin laukeamaan niin, etten ole koskenut klitorikseen, mutta lelun kanssa. Mutta muuten en sitä huomaa, ei ole mitään virtsanpidätysvaikeuksia tai sellaista. Ei se oikeastaan minua itseäni haittaisi yhtään, muuta kuin juuri siltä kannalta, että se haittaa miehiä. 

[/quote]

Montaki sormea sulla menee sisään jos oot semikostee? On naisia joilla on luonnostaan tosi isot paikat.. Aika kamalaa kun tuon vuoksi jätetty mutta ymmärrettävää sillä moni nainen jättää minimunankin

Vierailija
18/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Montaki sormea sulla menee sisään jos oot semikostee? On naisia joilla on luonnostaan tosi isot paikat.. Aika kamalaa kun tuon vuoksi jätetty mutta ymmärrettävää sillä moni nainen jättää minimunankin

[/quote]

Hei, 19v eksä oli löysähkö pimpistään, samoin peppuun otti ilmekään värähtämättä. Nykyinen muija 25v on tiukkapilluinen ja peppu erittäin tiukka

Vierailija
19/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole koskaan kokeillut... Mutta minulla on leluja, joiden halkaisija on 4 senttiä ja sitä pidän itse sopivana. Mitä sitten pystyisin tunkemaan sisääni... Ehkä 5 senttisen halkaisijaltaan. Sitä on niin hankala arvioida, koska kipu aiheuttaa muutenkin ongelmia. 

Kyllä minäkin ymmärrän miehiä, mutta ei se ole minulle itselleni kovin kiva tilanne. :/

Vierailija
20/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee joskus kuivanakin 2 sormea sisään, nyt kun kokeilin niin ei tosin mennyt kunnolla. Kosteana ehkä kolme, siis ainakin sormenpäät. Lisäksi mulla on dildo jonka halkaisija on 4cm, sen ujuttaminen sisälle on melko hankalaa, mutta menee kuitenkin lämmittelyn jälkeen (en usko, että normaalin kokoiselle naiselle tällainen menee edes sisälle asti).

Tätä väljyysongelmaa lisää se, että kostun todella paljon ja helposti. Jos olen miehen kanssa, niin olen litimärkä jo ennen kuin housuja on otettu pois. Vähentää siis kitkaa todella paljon. Monet kerrat jopa hoin itselleni mielessäni "älä kiihotu, älä kiihotu...". Ei helvetti. (Ja kyllä, olen avautunut tästä monessa muussakin aiheeseen liittyvässä keskustelussa, jos joku nyt tunnistaa.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi