Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näistä tiukkuus/väljyys -keskusteluista

Vierailija
04.08.2014 |

Täällä puhutaan paljon siitä, mikä on tarpeeksi tiukka, jne. mutta mitä sitten, jos tietää, että on väljä? Ja on myös jo tehnyt parhaansa jumpan ja muun suhteen. Miten sitten pitäisi miesten mielestä toimia? Pitäisikö torjua jokainen yrittäjä? Toivotteko, että väljät naiset itse poistaisivat itsensä markkinoilta?

Mies, jos saat kuulla, että naisella, josta olet kiinnostunut, on väljä, yritätkö silti iskeä häntä? (olettaen, että se on varma tieto, ei vain jotain huhua) Miksi, miksi et?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on jätetty väljyyden takia, kahdesti, joten aika turhaa taitaa olla yrittää deittailla. Olen itse lakannut yrittämästä. 

Vierailija
62/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:49"]Minut on jätetty väljyyden takia, kahdesti, joten aika turhaa taitaa olla yrittää deittailla. Olen itse lakannut yrittämästä. 

[/quote]

Mitä ne on sanonu ne miehet sit sulle ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten minimunat myös poistavat itsensä markkinoilta?

Vierailija
64/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:49"]Minut on jätetty väljyyden takia, kahdesti, joten aika turhaa taitaa olla yrittää deittailla. Olen itse lakannut yrittämästä. 

[/quote]

Mitä ne on sanonu ne miehet sit sulle ?

[/quote]

Toinen valitti väljyydestä koko suhteen ajan, sanoi ettei tunnu miltään. Seksi lakkasi kiinnostamasta häntä ja jollain baarireissulla löytyi sitten joku muu. En kauheasti hänen peräänsä itkenyt, ei se minustakaan ollut kivaa kuunnella jatkuvaa valitusta. 

Toinen sanoi jättäessä jonkin ympäripyöreän syyn, mutta sitten myöhemmin kännissä kertoi, että se johtui siitä, että hän tykkää tiukasta, mitä minulla ei ollut. 

Vierailija
65/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yrittäisi iskeä, jos varmana tietona tietäisin. 

Vierailija
66/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:04"]Mä oon 20v ja synnyttämätön ja ilmeisesti luonnostaan väljä. En tiedä enkä halua kuivana nyt testata montako sormea menee, mut veikkaisin et monta. Märkänä ja rentona oon joskus ite saanut oman käden rystysiin asti, olis varmaan mennyt enemmänkin jos käden mittaa olis riittänyt. Kännissä ainakin 3 miestä on saanut oman käden rystysiinsä asti. Helvetillinen morkkis aamulla... (näissä tilanteissa oon siis ollut kännissä+märkä/kiihottunut+tosi rentoutunut)

Mutta, oon harrastanut tanssia koko ikäni eli lihakset siellä alhaalla on tosii hyvässä kunnossa. Jos jännnitän niitä, niin multa on kysytty et oonko neitsyt, ja et oon tiukin pillu ikinä, mitä he on panneet. Seksissä (ainakin selvinpäin :D) jännitän koko ajan niitä lihaksia, jolloin nautinto jää sivu suun, kun mieitn koko ajan et onhan lihakset tiukkana ja kai tunnun oikeesti tiukalta...

[/quote]

Miksi 3 alapeukkua?

Vierailija
67/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:04"]Mä oon 20v ja synnyttämätön ja ilmeisesti luonnostaan väljä. En tiedä enkä halua kuivana nyt testata montako sormea menee, mut veikkaisin et monta. Märkänä ja rentona oon joskus ite saanut oman käden rystysiin asti, olis varmaan mennyt enemmänkin jos käden mittaa olis riittänyt. Kännissä ainakin 3 miestä on saanut oman käden rystysiinsä asti. Helvetillinen morkkis aamulla... (näissä tilanteissa oon siis ollut kännissä+märkä/kiihottunut+tosi rentoutunut)

Mutta, oon harrastanut tanssia koko ikäni eli lihakset siellä alhaalla on tosii hyvässä kunnossa. Jos jännnitän niitä, niin multa on kysytty et oonko neitsyt, ja et oon tiukin pillu ikinä, mitä he on panneet. Seksissä (ainakin selvinpäin :D) jännitän koko ajan niitä lihaksia, jolloin nautinto jää sivu suun, kun mieitn koko ajan et onhan lihakset tiukkana ja kai tunnun oikeesti tiukalta...

[/quote]

Miksi 3 alapeukkua?

[/quote]

Koska itsensä kehuminen on täällä synti

Vierailija
68/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:04"]

Musta nyt kyllä tuntuu, että suurin osa teistä "väljistä" kuvittelee olevansa väljä. Ehkä olette jo tarjonneet miehellenne sitä ajatsuta seurustelun aikana, että "mä kun olen tämmönen vähän väljä...". Sitä on ollut sitten helppo käyttää verukkeena ero tilanteessa. 

Nimittäin minusta nuo kolme sormea sisään ja perus dildot sisään, eivät kuulosta miltään väljältä todellakaan. Ihan normaaleja alapäitä kaikki. Runsas kostuminenkin on vain miesten mieleen. Ei ole minulle ainakaan kukaan koskaan valittanut, päinvastoin. 

Ehkä asiasta on vaan tullut teille ongelma ja se lukee nyt jo otsassanne. Samoin kuin nainen joka pitää rintojaan liian pienenä. Hänestä miehet eivät kiinnostu hänestä koska hänellä on pienet rinnat ja miehet jättävät hänet, koska hänellä on pienet rinnat. Todellisuudessa on miehiä jotka pitävät pienistä rinnoista, on miehiä joille naisten rintojenkoko ei merkitse mitään jne. Asia vaan saan naisen päässä niin suuren vallan, että hän kuvittelee kaikkien arvostelevan sitä hänen asiaansa mikä häntä itseään askarruttaa. 

Nyt rohkeasti vain petihommiin. Olette miettimättä sitä alapäätänne ja nautitte seksistä täysillä!

[/quote]

Minä olin itse asiassa yllättynyt siitä, että olen miesten mielestä väljä, koska seksi tosiaan niin herkästi sattuu. Ja poikaystävä, joka siitä koko ajan valitti, oli toinen poikaystäväni ja sen aiemman kanssa asia tuli puheeksi vasta siitä toisesta erottuani. Ei siis ole minun päästäni lähtöisin ajatus väljyydestä. 

Ihan mahdotontahan siitä on itsekään nauttia, kun tietää, ettei mies nauti. Kai tämä on luonnon keino kertoa, että minun kuuluu olla yksin. 

Vierailija
69/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kehumista se on, et kerron et mun sisälle menee melkein nyrkki :D ja että en pysty nauttimaan yhdynnästä kunnolla, kun jännitän niitä lihaksia kaikilla voimillani, enkä pysty keskittymään muuhun.

Vierailija
70/70 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 22:25"]

Mitä kehumista se on, et kerron et mun sisälle menee melkein nyrkki :D ja että en pysty nauttimaan yhdynnästä kunnolla, kun jännitän niitä lihaksia kaikilla voimillani, enkä pysty keskittymään muuhun.

[/quote]

No av-mammojen miehet tykkää neitsyistä, ja sua kerran sellaiseksi luullaan aina... niin hyi, olet uhka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi