Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka nainen. Ja minua ärsyttää työkavereiden syömisiini puuttuminen.

Vierailija
25.07.2021 |

Olen aikuinen ihminen yli 40.
En ole alipainoinen 160cm/50kg.
Olen tosihentoluinen ja monien silmiin varmasti näytän hoikemmalta, kuin mitä olen.
Esimerkiksi eilen minulla ei ollut eväitä edes mukana.
Tiedän syöväni ihan riittävästi päivässä ja ylikin saan päivässä n. 2000 kaloria.

Eilen tosiaankaan eväitä ei ollut ja eräs työkavereistani pani sen heti merkille ja rupesi kyselemään, että eikö sul oo ruokaa mukana yms.

Sanoin, että ei ole nyt tänään. Syön vasta kotona.
Tänää aamuvuorossa taas sama naisporukka oli kytikselle. Kaksi totesivat jo kahvihuoneessa, että tänää sulla onkin eväät. Ja yksi kyseli myöhemmin, että onko tänään ruokaa mukana.

Ihan älytöntä. En minäkään mene lihavaksi sanomaan, että ai sul on aika suuret eväät. Olisikohan välillä hyvä pitää päiviä jolloin ei evästä ole mukana!

Miksi hoikkalle saa sanoa mitä vain?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne luulee, että olet anorektikko!

Vierailija
2/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne luulee, että olet anorektikko!

Sitä vähän arvelinkin.

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinä nyt tuosta vauhkoat. 

Vierailija
4/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavankaan ei ole hyvä pitää välipäivää syömisestä, vaan syödä terveellisemmin.

Ihan normaalia keskustelua on kysyä ihmiseltä, jolla ei ole eväitä mukana, että "ai sulla ei oo eväitä". Itse olisin tarjonnut omista kaappieväistäni  ruokaa. Tämä ei liity sinun laihuutesi mitenkään, vaan siihen, että sulla oli unohtunu eväät kotiin.

Vierailija
5/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kanssa noi työpaikkojen kyttääjät.Nykyään syönkin muualla kuin  kahvihuoneessa.

Vierailija
6/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kateellisia.

Vierailija
7/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia olla ensin koko työvuoro syömättä ja sitten mättää 2000 kaloria.

En usko että ongelma on sinun koko, vaan sairas suhde ruokaan mikäli harrastat paljon syömättömyyttä.

Vierailija
8/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siellä on taas kateelliset akat vauhdissa oikein porukalla...Mullekin on mm.suututtu, kun en joskus halunnut kahvihuoneen pullaa ottaa(itseleivottua). Olen vielä pahasti suolistovaivainen vaikka se syyhän ei näille akoille kuulu enkä olisi halunnut kyllä vaivojani siinä alkaa selitellä näille vihaisille korppikotkille enkä kyllä selitellytkään. Jotkut on ihan sekaisin eikä toisten kontrolloinnilla ja kyttäyksellä ole mitään rajaa.

Vierailija
9/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee. Olen kokenut samaa, hoikka itsekin.

Ylipäätään kaikkien kannattaisi olla kommentoimatta toisten syömisiä millään tavalla. Tää on peruskäytöstapoja.

Sano ap heille selvästi mutta ystävällisesti, että eivät kommentoisi sinun syömisiäsi, koska semmoinen tuntuu ikävältä, ja asia ei heille kuulu. Jos hermot vielä venyy, niin sano myös että arvostat kyllä heidän huolenpitoaan sinun syömisistä, mutta se on tarpeetonta, koska syöt kyllä ihan sopivasti ja osaat itse huolehtia asiasta. Tää on mulla toiminut. Joskus ihmiset vaan on ajattelemattomia.

Vierailija
10/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia olla ensin koko työvuoro syömättä ja sitten mättää 2000 kaloria.

En usko että ongelma on sinun koko, vaan sairas suhde ruokaan mikäli harrastat paljon syömättömyyttä.

Tätä olin tulossa sanomaan. Jotenkin todella outoa jos joku meinaa olla vähintään 8 tuntia syömättä. Työmatkat päälle.

Syötkö edes aamupalan ennen tuollaista työpäivää?

Kyllä nyt haiskahtaa syömishäiriöltä.

Vierailija
11/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on välillä sellaisia  suu auki toisiaan kyttääviä hölmöläisiä. Ja se pelonsekainen kateus, minkä laiha saa osakseen, saa myös tuollaisia ilmaisumuotoja.

Mä olen ollut molemmissa rooleissa. Laihana sain tuollaista kyttäämistä osakseni. Muta lihavana sain huomauttelua osakseni myös! Esim: "Aiotsä tosiaan syödä kaikki noi perunat?"

Mutta, pakko nolona myöntää: kerran on omastakin suusta purskahtanut uudelle,  kirvelevän kauniilla tavalla laihalle uudelle työntekijälle kysymys hänen syömisistään. Hän oli onnistunut minun ikäisenäkin olemaan naisellisella tavalla laiha, tai ehkä pikemminkin normaalipainoinen. Hänellä oli vielä ihana, vyötäröä korostava kietaisuneule päälle. Siinä sitten kyselin melkein raivon vallassa, että mitä hän oikein syö.

Oikeasti, tajusin ittekin siinä tilanteessa, että yritin vaan saada sitä kateuttani kuriin ja ehkä saada myös jonkin vinkin siitä,  miten sellainen vyötärö saadaan ja sitten se tuli ulos sellaisena hölmöläismäisenä toisen ihmisen syömisten tenttaamisena ja tosiaan ei kovin ystävällisenä sellaisena edes. Voi elämä. No, tää ei sua auttanut. Mutta mua vähän helpotti.

Vaikeita nää ihmisten yli- ja alipainot ja normaalipainotkin vielä siihen päälle :D

Vierailija
12/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän takia en käy töissä... aina vain kiusataan

Vierailija
13/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on välillä sellaisia  suu auki toisiaan kyttääviä hölmöläisiä. Ja se pelonsekainen kateus, minkä laiha saa osakseen, saa myös tuollaisia ilmaisumuotoja.

Mä olen ollut molemmissa rooleissa. Laihana sain tuollaista kyttäämistä osakseni. Muta lihavana sain huomauttelua osakseni myös! Esim: "Aiotsä tosiaan syödä kaikki noi perunat?"

Mutta, pakko nolona myöntää: kerran on omastakin suusta purskahtanut uudelle,  kirvelevän kauniilla tavalla laihalle uudelle työntekijälle kysymys hänen syömisistään. Hän oli onnistunut minun ikäisenäkin olemaan naisellisella tavalla laiha, tai ehkä pikemminkin normaalipainoinen. Hänellä oli vielä ihana, vyötäröä korostava kietaisuneule päälle. Siinä sitten kyselin melkein raivon vallassa, että mitä hän oikein syö.

Oikeasti, tajusin ittekin siinä tilanteessa, että yritin vaan saada sitä kateuttani kuriin ja ehkä saada myös jonkin vinkin siitä,  miten sellainen vyötärö saadaan ja sitten se tuli ulos sellaisena hölmöläismäisenä toisen ihmisen syömisten tenttaamisena ja tosiaan ei kovin ystävällisenä sellaisena edes. Voi elämä. No, tää ei sua auttanut. Mutta mua vähän helpotti.

Vaikeita nää ihmisten yli- ja alipainot ja normaalipainotkin vielä siihen päälle :D

Hienoa, että tajusit miksi teet tuota. Arvostan.

eri

Vierailija
14/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen syömiseen, oli lihava tai laiha, ei kannata puuttua.

Vierailija
15/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein näin: sanoin napakasti, että sovitaanpa nyt niin että minä en kommentoi teidän ruokianne ettekä te kommentoi minun ruokiani. Haluan syödä rauhassa. Kiitos.

Vierailija
16/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olin tulossa sanomaan. Jotenkin todella outoa jos joku meinaa olla vähintään 8 tuntia syömättä. Työmatkat päälle.

Oletko kuullut pätkäpaastosta, jonka on kaiken lisäksi todettu olevan hyvin terveellinen tapa syödä ja myös tehokas tapa laihtua, jos sille on tarvetta? Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
17/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa syöt yöllä?

Vierailija
18/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ihmetellyt miten jotkut jaksavat kytätä ja puuttua toisten aikuisten syömisiin. Ei työkaverin syömisten tai syömättä jättämisten kommentointi ole millään tavalla fiksua, asia ei todellakaan kuulu heille.

Vierailija
19/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut pätkäpaastosta, jonka on kaiken lisäksi todettu olevan hyvin terveellinen tapa syödä ja myös tehokas tapa laihtua, jos sille on tarvetta? Suosittelen kokeilemaan.

Ei toimi oikein jos syö kerran päivässä vaan.

Vierailija
20/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ikinä töissä eväitä. Aamuvuoro loppuu ennen kahta, jolloin on ihan sopiva aika syödä kun pääsee kotiin. Iltavuoro alkaa yhden jälkeen, jolloin olen ehtinyt jo kotona syödä.

Sekös niitä pupeltajia harmittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä