Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka nainen. Ja minua ärsyttää työkavereiden syömisiini puuttuminen.

Vierailija
25.07.2021 |

Olen aikuinen ihminen yli 40.
En ole alipainoinen 160cm/50kg.
Olen tosihentoluinen ja monien silmiin varmasti näytän hoikemmalta, kuin mitä olen.
Esimerkiksi eilen minulla ei ollut eväitä edes mukana.
Tiedän syöväni ihan riittävästi päivässä ja ylikin saan päivässä n. 2000 kaloria.

Eilen tosiaankaan eväitä ei ollut ja eräs työkavereistani pani sen heti merkille ja rupesi kyselemään, että eikö sul oo ruokaa mukana yms.

Sanoin, että ei ole nyt tänään. Syön vasta kotona.
Tänää aamuvuorossa taas sama naisporukka oli kytikselle. Kaksi totesivat jo kahvihuoneessa, että tänää sulla onkin eväät. Ja yksi kyseli myöhemmin, että onko tänään ruokaa mukana.

Ihan älytöntä. En minäkään mene lihavaksi sanomaan, että ai sul on aika suuret eväät. Olisikohan välillä hyvä pitää päiviä jolloin ei evästä ole mukana!

Miksi hoikkalle saa sanoa mitä vain?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus. Mä teen töitä yksin enkä joudu noita kestämään, mutta toimisin samoin kuin yksi edellä kirjoittaneista. Kysyisin syytä aluksi ja pyytäisin sitten heitä olemaan puuttumatta mun syömisiin.

Jos on fiksu esimies, voi tälle myös valittaa muiden työntekijöiden käytöksestä.

Vierailija
42/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia olla ensin koko työvuoro syömättä ja sitten mättää 2000 kaloria.

En usko että ongelma on sinun koko, vaan sairas suhde ruokaan mikäli harrastat paljon syömättömyyttä.

Tätä olin tulossa sanomaan. Jotenkin todella outoa jos joku meinaa olla vähintään 8 tuntia syömättä. Työmatkat päälle.

Syötkö edes aamupalan ennen tuollaista työpäivää?

Kyllä nyt haiskahtaa syömishäiriöltä.

Ja töissä yksi lisää syömisiäsi kommentoiva. Kai huomaat ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät hahmota, minkä kokoinen on normaalipainoinen ihminen. Olen itse täysin normaalipainoinen ja saan paljon kommentteja että olen liian laiha ja pienikokoinen yms. Nämä sanojat pitävät itseään normaalipainoisena vaikka ovat selvästi ylipainoisia.

Vierailija
44/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset eivät hahmota, minkä kokoinen on normaalipainoinen ihminen. Olen itse täysin normaalipainoinen ja saan paljon kommentteja että olen liian laiha ja pienikokoinen yms. Nämä sanojat pitävät itseään normaalipainoisena vaikka ovat selvästi ylipainoisia.

Läskien mielestä 30 kg ylipainoa on ihan normaalia.

Vierailija
45/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on myös ihan smooltookkia. Helppo aihe: mitä syöt, mitä minä syön, katso mulla tällaista lautasella, sulla tuollaista. Kaikki ei aina ole loukkaus...

Miksi syöt sitä/mikset maista tätä/miksi syöt noin paljon tai vähän tai et ollenkaan/mikset ota jälkiruokaa jne. ei ole small talkkia vaan tökeröä toisten syömisten kyyläystä ja arvostelua, joka ei kuulu hyviin tapoihin.

Mä syön kanssa aina itsetekemät eväät ja aina minun ruokia ollaan kyttäämässä. Tai sitten kommentoidaan tyyliin: "Ei sussa kyllä tuon yhden työpaikkapullan syöminen näkyis".  On myös yhtä tökeröä  arvostella hoikan ulkomuotoa kuin lihavan.

Vierailija
46/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöön saa apua.

Vierailija
47/47 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ovat kateellisia ja harhaisia. Kuvittelevat, että heidän tapansa ahtaa jatkuvasti paskaa leipäläpeen on normaalia. Sori palstan mitokondriorikkoiset maratoonariläskit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme