Eläkeläiset töihin
Eläkeläiset töihin, sanotaan vähän väliä ja ties missä. Kertoisiko joku, mihin meidän perheen eläkeläiset voisivat mennä töihin.
Toinen vietiin eilen illalla ambulanssilla sairaalaan sydänkohtauksen vuoksi ja toinen kulkee rollaattorilla hoivakodissa.
Ovat siis eläkkeellä ja siten kelvollisia töihin
Kommentit (9)
Eläkeläiset olkoot eläkkeellä ja nuoret töihin. Kyllä parikymppinen jaksaa paremmin kun vaivainen 68 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläiset olkoot eläkkeellä ja nuoret töihin. Kyllä parikymppinen jaksaa paremmin kun vaivainen 68 vuotias.
Juuri noin 👍
Mulle riitti 43 vuotta työelämässä ja siitä sain 2000,24 työeläkkeen (brutto).
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi se parikymppinen tarvitsee sitä töihinpääsyä paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vanhuuseläkkeellä ja tehnyt edelleen töitä, koska niitä tarjotaan, vaikka sairastan parantumatonta syöpää. Mutta nyt en enää jaksa. N67
Miksi eläkeläisten yleensä pitäisi mennä töihin muuten kuin nollasoppareille? Vanhuuseläkeläinenhän saa eläkkeensä joka tapauksessa täytenä, joten heille luulisi löytyvän lyhyttä keikkatyötä. Heidän palkkaamisessa suurin ongelma on se, että eiväthän he nuorten työpaikkoja vie vaan vievät 45+ ikäluokan pitkäaikaistyöttömien työmahdollisuudet lähes kokonaan. Sama synti näillä työurien jatkajilla on. Tiedän tapauksia, missä töissä on roikuttu, vaikka varsinainen työ on loppunut ja samaan aikaan on YT-neuvotteluissa laitettu toiselta osastolta nuorempaa pätevää porukkaa pois, vaikka näillä olisi ollut siirtymishalua toiselle paikkakunnalle.
Miksi eläkeläisten pitäisi mennä töihin, kun terveille, nuorille ihmisille ei muka ole töitä?
Onko eläkeläiset parempaa työvoimaa kuin nykynuoret? Ainakin m a m u t ovat olevinaan parempaa työvoimaa kuin suomalaiset.
Ihmetellä täytyy tätä maailman menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vanhuuseläkkeellä ja tehnyt edelleen töitä, koska niitä tarjotaan, vaikka sairastan parantumatonta syöpää. Mutta nyt en enää jaksa. N67
Häpeäisit. Miksi et antanut työttämälle mahdollisuutta työllistyä? Minulle tarjottiin myös työtä vanhasta työpaikastani, mutta vastasin etten voi, enkä halua eläkkeellä tehdä töitä. Palkatkaa työtön ja näin myös tapahtui.
Risuja vaan keräämään!
T: ärri-purra