Nyt mua alko ahdistaa olla lyhyt
Tuossa toisessa ketjussakin näyttää siltä, että pitkät naiset ovat enemmän miesten mieleen. Ja kuulemma älykkäämpiäkin. Itse olen n. 161 cm nainen, ja olen aina halunnut olla pidempi. Olen myös pienestä asti haaveillut mallinurasta, kroppa siihen muuten sopiva, mutta olen liian lyhyt. Korkkareita käytän yleensä, mutta silloinkaan en ns. "oikeasti" kasva pituutta. Ärsyttää.
Kommentit (10)
Aha. Kylläpä taas alkoi kiinnostaa.
Höpö höpö. Moni mies on sanonut monesti juuri lyhyiden olevan seksikkäitä. Ei älykkyyden kanssa mitään tekemistä. Niinkuin ei hiusten värilläkään, blondeille on vain "annettu lupa" olla tyhmiä. Nautitaan me tyngät korkeista koroista! ;) nimimerkki tanssin Wanhat 14 cm koroissa :D
kiinassa tekevät pidennysleikkauksia, joissa voi saada jopa 5cm lisää pituutta. leikkauksessa jalan luu katkaistaan ja sen annetaan luutua umpeen pitämällä palaset erillään. katkaistujen päiden väliin kasvaa uutta luuta ja jalka pitenee -> ihminen pitenee. siinäpä sinulle ratkaisu!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:07"]Höpö höpö. Moni mies on sanonut monesti juuri lyhyiden olevan seksikkäitä. Ei älykkyyden kanssa mitään tekemistä. Niinkuin ei hiusten värilläkään, blondeille on vain "annettu lupa" olla tyhmiä. Nautitaan me tyngät korkeista koroista! ;) nimimerkki tanssin Wanhat 14 cm koroissa :D
[/quote]
Nojaa, liian lyhyttä naista ei kukaan huomaa :D sen sijaan 165-170 on just optimi pituus ihannenaiselle.
tutkimukset osoittavat, että pitkät ihmiset ovat hieman älykkäämpiä kuin lyhyet. samoin pitkiä ihmisiä myös pidetään viisaampina ja älykkäämpinä kokonsa vuoksi. myös jossain business journalissa oli tehty tukimus, jossa pitkät ihmiset koetaan luotettavampina ja uskottavampina työelämässä. mene ja tiedä, tykkäänvaan lukea paljon.
Mun lapsi on lyhytkasvuinen, oletettu aikuispituus 135 cm.
161 ei kuulosta pahalta ongelmalta........
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:07"]Höpö höpö. Moni mies on sanonut monesti juuri lyhyiden olevan seksikkäitä. Ei älykkyyden kanssa mitään tekemistä. Niinkuin ei hiusten värilläkään, blondeille on vain "annettu lupa" olla tyhmiä. Nautitaan me tyngät korkeista koroista! ;) nimimerkki tanssin Wanhat 14 cm koroissa :D
[/quote]
Kääpiö.
Minkä helvetin takia pitää ahdistua asiasta, jolle ei mahda mitään. Sä et siitä pidemmäksi kasva vaikka kuinka ahdistut. Ahdistu mieluummin jostain konkreettisesta asiasta ja tee asialle jotain.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:11"]
tutkimukset osoittavat, että pitkät ihmiset ovat hieman älykkäämpiä kuin lyhyet. samoin pitkiä ihmisiä myös pidetään viisaampina ja älykkäämpinä kokonsa vuoksi. myös jossain business journalissa oli tehty tukimus, jossa pitkät ihmiset koetaan luotettavampina ja uskottavampina työelämässä. mene ja tiedä, tykkäänvaan lukea paljon.
[/quote]
Keskimääräisesti ehkä noin, mutta ei se silti automaattisesti niin mene, että jos olet lyhyt, niin ei ole uskottavuutta. Pienempää pituutta voi kompensoida tyylillä, asenteella, aikaansaavuudella.
Itse olen esimerkiksi 161 cm pitkä, mutta minusta ei taatusti tule mieleen mikään "pikku söpöläinen" eikä minulla koskaan ole ollut ongelmia ettei minua otettaisi vakavasti, tai että minua esim. tönittäisiin julkisilla paikoilla. Miehenikään ei meinannut edes uskoa kun sanoin pituuteni, hän oli kuulemma aina pitänyt minua semmoisena isona ja dominoivana naisena :D
Olet noin 10 cm vaimoani pitempi, ja hän on minun silmissäni maailman kaunein nainen.
Hän muuten tässä yhtenä päivänä harmitteli, että pienikokoisia malleja ei pahemmin ole. Pitkiä ja luisevia, tai sitten "great girls", mutta ei pieniä. Ehkäpä sinulle olisi tilausta?