on kyllä kumma palsta, jos lihavuudesta keskustellaan
Ketju heti poistetaan. Mikä oli ongelma siinä lasten lihavuus ketjussa. Ketjun ap ei ketään haukkunut. Omasta reaktiostaan vain kertoi.
Kommentit (123)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:37"]Öööh, joku on syöttänyt lapsensa tuhdiksi, ja joku muka th tulee olkinukkeineen vääntämään, että yhteiskunnan syy, että lapsilla on anoreksia. Miten musta tuntuu, että keskustelu ei vaan voi onnistua täällä? :D
[/quote]
Siis mitä? Minä herätin keskustelua siitä, että siinä missä lapsen lihavuus on ongelma, on myös lasten ja nuorten liiallinen laihdutus. Siihen vaikuttaa ihan tutkimusten mukaan media ja kodin ilmapiiri.
Th
[/quote]Oliko lihavuusketju mielestäsi oikea paikka sitten tälle keskustelunherätyksellesi? Koska lähinnä vaikuttaa yritykseltä trollata.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:16"]Olen huomannut, että ne asiattomimmat tulikiven katkuiset kommentit lihavuuskeskusteluihin tulevat pääasiassa niiltä, joiden mielestä lihavuudesta ei saisi keskustella. Sätitään läskifoobikoksi ja käsketään vetämään itsensä hirteen, jos yrittää asiallisesti keskustella tästä yhdestä valtiomme suurimmasta kansanterveysongelmasta. Ja sitten huudellaan, että kaikki lihavuutta käsittelevät keskustelut pitäisi poistaa, koska ne eivät pysy asiallisena...
[/quote]
Nyt puhut kyllä paskaa! Täältä siivotaan jatkuvasti ketjuja missä lihavia haukutaan todella törkeästi. Oletpa sokea tai sitten olet läskihullu.
poimintoja ketjuista
-olet ruma sika jota kukaan ei nussi
-mua oksettaa lihavat, tappakaa valaat itsenne
-lihavat haisee paskalta
-kaloriina, sika, ryhävalas
-hirttäydy sinä huoraläskisika
Olen nämä kaikki nähnyt täällä!
Täällä 99% ihmisistä todella kyllästyneet lihavuusketjuihin. Niissä on sairasta henkistä väkivaltaa. Joka saa epäilemään että läskihullu on oikeasti hullu tai hänellä PAHA pakkomielle.
[/quote]
Taisitpa itse todistaa huomioni oikeaksi ks. kursivoidut kohdat ensimmäisessä viestissäni. Et varmaan usko itsekään, että noiden lainaamiesi kommenttien kirjoittavat ovat kuvitelleetkaan keskustelevansa lihavuudesta asiallisesti? Minä puhuin asiallisesta lihavuuskeskustelusta, en todellakaan tuollaisista törkykommenteista, jotka joutavatkin suoraan poistoon.
Ja taas meni läski versus ana -touhuiksi. Koittakaa nyt löytää se normaali sieltä jostain. Ei laihduttaminen ylipainosta ole sairaus.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:34"]http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/01/09/kehonkuva-ja-ulkonakopaineet-pitaa-olla-jotenkin-samannakoinen-kuin-muut
[/quote]
Siinä on hyvä artikkeli. Ja asiantuntijoiden kirjoittama
[/quote]
Eivät nuo jaksa lukea mitään. Mutta hyvä artikkeli oli kyllä. Psykiatrian erikoisasiantuntijoiden kirjoittama. Siinä oli myös mediasta mainintaa!!
Lihavat ovat katkeria ja kateellisia.
Vielä kun lapset voisi suojella teiltä ääliömäisiltä vanhemmilta. Syvääkin syvempi huokaus. Ootte te idiootteja!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:37"]Öööh, joku on syöttänyt lapsensa tuhdiksi, ja joku muka th tulee olkinukkeineen vääntämään, että yhteiskunnan syy, että lapsilla on anoreksia. Miten musta tuntuu, että keskustelu ei vaan voi onnistua täällä? :D
[/quote]
Siis mitä? Minä herätin keskustelua siitä, että siinä missä lapsen lihavuus on ongelma, on myös lasten ja nuorten liiallinen laihdutus. Siihen vaikuttaa ihan tutkimusten mukaan media ja kodin ilmapiiri.
Th
[/quote]Oliko lihavuusketju mielestäsi oikea paikka sitten tälle keskustelunherätyksellesi? Koska lähinnä vaikuttaa yritykseltä trollata.
[/quote]
Ei ole trollaus. Olen vaan surullisena huomannut, miten tämä vakava ongelma sivuutetaan aina. Halusin nostaa tätä aihetta esille.
Th
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:43"]
Lihavat ovat katkeria ja kateellisia.
[/quote]Ja haluavat, että kaikki olisivat lihavia. Koska se on terveellisempää kuin anoreksia.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:40"]
[/quote]
Th
[/quote]
Ei ole trollaus. Olen vaan surullisena huomannut, miten tämä vakava ongelma sivuutetaan aina. Halusin nostaa tätä aihetta esille.
Th
[/quote]Tee se sitten asiallisesti ja oikeassa paikassa, nettietiketti muistaen, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:44"]
[/quote]
Th
[/quote]
Th
[/quote]Tee se sitten asiallisesti ja oikeassa paikassa, nettietiketti muistaen, kiitos.
[/quote]
Olen noudattanut täysin asiallisesti palstan sääntöjä. Näytä kohta, missä en ole noudattanut!
Th
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:44"]
[/quote]
Th
[/quote]
Th
[/quote]
Olen noudattanut täysin asiallisesti palstan sääntöjä. Näytä kohta, missä en ole noudattanut!
Th
[/quote]No et keskustele aiheesta vaan käännät sen vastakkaiseen ongelmaan.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:40"]
[/quote]
Th
[/quote]
No, jospa olisitte vaikka jättäneet syyttämättä lihavia nuorten anoreksiastakin, niin ehkä Th:n ei olisi tarvinnut kertoa, ettei anoreksia ja liiallinen laihduttaminen ole lihavien syytä? Vai sekö se olikin näiden lihavuusketjujen tarkoitus, että te saatte syyttää lihavia kaikista ongelmista, olivat he niihin syyllisiä tai eivät?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:46"]
[/quote]
Th
[/quote]
Th
[/quote]
Th
[/quote]No et keskustele aiheesta vaan käännät sen vastakkaiseen ongelmaan.
[/quote]
Ainoa asiallinen ketjussa on ollut th.Täällä huoritellaan ja pilkataan.Lue koko ketju ja lopeta asiallisten pilkkaaminen!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:46"]Ja taas sairas läski saapui katkerana ketjuun huorajutuillaan. :)
[/quote]
Jatkan että olen itekin sairas. Vitusta löytyy kuppaa ja hiviä. Mieheni nussi läskiä ja sekosin :(
54
[/quote]
Katkera. :) Elävä esimerkki miten pahalta tuntuu olla lihava. Tekisit asialle jotain hyvä ihminen etkä kärsisi fyysisesti ja henkisesti.
Th ollut ainoa fiksu ketjussa. Muista ei voi sanoa samaa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:49"]
Ainoa asiallinen ketjussa on ollut th.Täällä huoritellaan ja pilkataan.Lue koko ketju ja lopeta asiallisten pilkkaaminen!!!!!!
[/quote]Unohdit laittaa Th loppuun
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:45"]
Olen laiha ja vittumainen huora. Ja katkera. Ja nauran läskeille. Olin juuri suljetulla.
[/quote]
Onhan se ikävää, että pitää ottaa provosointi käyttöön, kun ei oma argumentointitaito riitä asialliseen keskusteluun. Tai kalikka kalahtaa niin kovasti, ettei voi jättää koko keskustelua täysin omaan arvoonsa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:45"]
Olen laiha ja vittumainen huora. Ja katkera. Ja nauran läskeille. Olin juuri suljetulla.
[/quote]
Onhan se ikävää, että pitää ottaa provosointi käyttöön, kun ei oma argumentointitaito riitä asialliseen keskusteluun. Tai kalikka kalahtaa niin kovasti, ettei voi jättää koko keskustelua täysin omaan arvoonsa.
[/quote]Veikkaatko, että nilkassa olisi vielä tuntoa :----D
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 18:08"]
Näin tänään niin lihavan, 3-4 vuoden ikäisen lapsen rannalla. Tunsin valtavaa sääliä lasta kohtaan, kun hän ei meinannut mahtua ison mahansa vuoksi tavalliseen lasten uimarenkaaseen. Hänellä oli myös vaikeuksia pysyä pinnan yläpuolella uimarenkaan kanssa, niin paljon kannateltavaa tällä oli.
[/quote]
Muuten hyvä tarina, mutta läski kelluu, joten lihava lapsi kelluu paremmin kuin laiha. Näitkö siis oikeasti yhtään mitään?
[/quote]Muuten kiva yritys vittuilla, mutta kun tämä tapahtui ihan oikeasti. Ja ei, ei näyttänyt kelluvan. Ehkä läski puristi keuhkoja niin kasaan, ettei vaan pystynyt sillä määrällä ilmaa kellumaan.
p.s. kyllähän minä tiedän, että rasva kelluu, mutta eipä se ketään painottomaksi vedessä tee. Yhdenkään lihavan uiminen siellä rannalla ei näyttänyt olevan pelkkää veden päällä liukumista. Jatkapa sitä lihavana olemista, niin jaksat huomennakin nälissäsi trollailla.