Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän me naiset olemme niin paljon kiinnostuneempia hyvännäköisistä naisista kuin hyvännäköisistä miehistä?

Vierailija
25.07.2021 |

Aina kun jossain lähistöllä on hyväkroppainen nainen, niin me naiset huomaamme hänet heti. Tänään junassa vieressäni seisoi nuori nainen, jonka vartalo oli kuin mallinukella - vyötärö niin kapea, että isokätinen mies voisi melkein saada sormensa sen ympäri, naisellinen alaspäin levenevä pystypeppu ja isohkot pyöreät rinnat. Pakko myöntää, teki mieli tuijottaa vaan, vaikka olen heteronainen. Huomasin vieressäni myös toisen nuoren naisen, jonka näin mittailevan tuota vartaloa katseellaan. Tästä tuli mieleeni, miksi me naiset olemme niin kiinnostuneita hyvännäköisistä naisista? Jos hyvännäköinen mies seisoo lähettyvillä, ei häneen samalla tavalla kiinnitetä huomiota ja mittailla katseella kuin vastaavaa naista.

Mistä tämä johtuu?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Kyllä minä kiinnostun enemmän komeista miehistä. Et kuulosta kovin heterolta, etkä edes naiselta.

Sama. Komean miehen bongaa kyllä heti, naiset sen sijaan menevät täysin ohi.

Vierailija
22/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehet taas pillastuu tästä, mutta onhan se niin: naiset panostaa paljon enemmän ulkonäköönsä, pysyttelevät hoikkina

Hah! "Pysyttelevät hoikkina", salli mun nauraa!!!

T. Mies

Useammin kuin miehet. Tirsk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"me naiset" 🤭

Vierailija
24/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sekä naiset että miehet ovat kiinnostuneita estetiikasta, mutta naiset sallivat itselleen helpommin saman sukupuolen ihastelun. Miehethän heti säikähtävät olevansa homoja, jos katse jää ihailemaan sekunniksikin liian pitkään. Johtunee miesten keskimääräisesti huonommasta itsetunnosta, joka monesti purkaantuu öykkäröintinä sen sijaan että miehet olisivat sinut itsensä kanssa.

Lisäksi täällä Suomessa miehet eivät tosiaankaan satsaa niin paljoa ulkonäköönsä. Ylipainoa on enemmän kuin naisilla, vaatteet ovat muodottomia telttoja tai kulahtaneita verkkareita (aka. sporttinen tyyli), aina ei olla jaksettu edes käydä suihkussa.

Vierailija
25/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehet taas pillastuu tästä, mutta onhan se niin: naiset panostaa paljon enemmän ulkonäköönsä, pysyttelevät hoikkina

T. Mies

Siis tietenkin verrattuna miehiin. Miehistä huomattavasti suurempi osa lihottaa itsensä jo nuorena. 

Lässähtäneitä näkee miehiä ja naisia. Enpä sanoisi, että huomattavasti useampi mies olisi lässähtänyt kuin nainen. Tämän käsityksen saa ihan katselemalla kaupungin katukuvaa.

Vierailija
26/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan siitä että naisten kuvia eniten tarjotaan katseltavaksi ja jos jonkun ulkonäöstä mediassa puhutaan niin naisten.

Hyvännäköinen on hyvännäköistä ilman mitään biitä ja homoa. 

Vierailija
27/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on biologinen tarve kilpailla muiden naisten kanssa siitä, kuka on seksuaalisesti puoleensavetävin. Miehet keskittyvät miettimään, keitä he panisivat mieluiten. Siksi heteromiehiä kiinnostaa enemmän hyvännäköiset naiset kuin hyvännäköiset miehet.

Tuntuu se heteromiesten katse kuitenkin kaikki hyvännäköiset laatikkoleuat metrossa poimivan.

Kyllä se näin on, että molemmat sukupuolet noteeraavat pahimmat kilpailijat (omaa sukupuolta) ja puoleensävetävimmät petikumppanit.

Vierailija
28/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Siis tietenkin verrattuna miehiin. Miehistä huomattavasti suurempi osa lihottaa itsensä jo nuorena. 

Lässähtäneitä näkee miehiä ja naisia. Enpä sanoisi, että huomattavasti useampi mies olisi lässähtänyt kuin nainen. Tämän käsityksen saa ihan katselemalla kaupungin katukuvaa.

En minäkään sanoisi. Aika usein näkee melko sporttisen miehen seurassa selkeästi ylipainoisen naisen.

Vierailija
29/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehiä että naisia kiinnostaa naisten ulkonäkö. Tästä syystä missikisat ovat maailmanlaajuinen konsepti. Naiset myös meikkaavat, vaikka eivät varsinaisesti kilpailisikaan kauneudestaan. Monelle naiselle jokainen päivä on enemmän tai vähemmän pikku kisaa muiden naisten kanssa siitä, kuka on nätein ja viehättävin. Siinä ei ole mitään pahaa, vaan perusbiologiaa, jota feministien on turha yrittää itseinhossaan kieltää.

Vierailija
30/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomaa. Sorry. Muut naiset huomaa kyllä minut. Sitten on jotain käsittämätöntä vittupäisyyttä ja itsensä vertaamista minuun. En ole ikinä tajunnut mikä sen funktio on. Joo et ole minun näköinen. Koita parantua.

Häh? Mikäs noin nyppii.

Mä tykkään myös katsella kauniita naisia, vaikka olen keski-ikäinen pitkässä hyvässä avioliitossa miehen kanssa.

Naiset nyt vaan on kauniimpia katsella, ei siinä mitään väärää ole!

Se nyppii koska tuo asenne tulee kiusaamisen mukana, pahan puhumisen ja kostomentaliteetin kanssa vaikka mitään en ole tehnyt. Ja se vielä pahenee jos en ole kiinnostunut tästä vertailusta enkä jaksa miettiä kenenkään ulkonäköä. Naisilla on joku ihan oma pyllynnuolemiskulttuuri josta olen jäänyt ulkopuolelle eikä se kiinnosta.

Vierailija
31/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa kuin Ap. Minun kohdallani ei ainakaan ole kyse mistään seksuaalisesta kiinnostuksesta, jotenkin vaan naisen vartalo on kiinnostavampi. Jos esim. juorulehdessä on kuva julkkisparista rannalla, niin ainahan siinä ruoditaan ”x:n vaimo timanttisessa kunnossa” vaikka se x olisi se suurempi ja tunnetumpi stara”.

Eikä minua heteronaisena kiinnosta katsoa kuvakavalkadia brittifutareista rannalla uimahousuissaan, mutta katselin taas mielenkiinnolla vastaavanlaisen kuvaston futareiden vaimoista 😂 En tiedä mistä johtuu

Vierailija
32/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"me naiset" 🤭

Pitääkö mun kertoa vaikkapa meikkipussini sisältö merkkeineen ja sävynumeroineen/-nimineen, jos vaikka sitten uskoisit mun olevan ihan oikeasti nainen? En mä näe mitään tarvetta provoilla täällä. Olen vain kiinnostunut kaikenlaisista ilmiöistä ja tämä on yksi sellainen, jonka olen huomannut. Mitä pahaa?

Ap

Vierailija
33/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa kuin Ap. Minun kohdallani ei ainakaan ole kyse mistään seksuaalisesta kiinnostuksesta, jotenkin vaan naisen vartalo on kiinnostavampi. Jos esim. juorulehdessä on kuva julkkisparista rannalla, niin ainahan siinä ruoditaan ”x:n vaimo timanttisessa kunnossa” vaikka se x olisi se suurempi ja tunnetumpi stara”.

Eikä minua heteronaisena kiinnosta katsoa kuvakavalkadia brittifutareista rannalla uimahousuissaan, mutta katselin taas mielenkiinnolla vastaavanlaisen kuvaston futareiden vaimoista 😂 En tiedä mistä johtuu

Johtuu juuri siitä, että naiset biologisesti yrittävät näyttää mahdollisimman viehättäviltä miesten silmissä. Noin raadollisimmillaan, kun unohdetaan kaikki monimutkaiset sosiaaliset kuviot kokonaan. Siksi katsot kilpasiskojasi myös tarkasti, vaikket varsinaisesti yrittäisikään kilpailla juuri heidän kanssaan.

Vierailija
34/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"me naiset" 🤭

Pitääkö mun kertoa vaikkapa meikkipussini sisältö merkkeineen ja sävynumeroineen/-nimineen, jos vaikka sitten uskoisit mun olevan ihan oikeasti nainen? En mä näe mitään tarvetta provoilla täällä. Olen vain kiinnostunut kaikenlaisista ilmiöistä ja tämä on yksi sellainen, jonka olen huomannut. Mitä pahaa?

Ap

Joopatijoo. Ilmiö on sinun oman pään sisällä, sinä ja se mainitsemasi random nainen ette ole kovin kattava otanta.

Vierailija
35/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyn teiltä naisilta että minkälainen olisi hyvä kumppani niin mitä vastaisitte? 

Miehiltä jos kysytään minkälainen on hyvä kumppani niin he vastaavat naisellinen eli rinnat,hyvä lantio,kaunis naama,jne eli asiat mitkä on liitännäisiä naissukupuoleen.

Naiset viehättyvät asioista mitkä liittyy naisiin ja miehiin kun taas miehisyys on toissijainen asia.

Vierailija
36/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut naiset ovat kilpailijoita. Arvioidaan sillä silmällä ja verrataan omiin mahkuihin.

Vierailija
37/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

En minäkään sanoisi. Aika usein näkee melko sporttisen miehen seurassa selkeästi ylipainoisen naisen.

No kyllä se nyt vaan on tilastojen pohjalta niin, että miehistä suurempi osa on ylipainoisia, vaikka te kuinka bongaisitte näitä mielestänne epäsuhtaisia pareja, jotka todistaa muka sen että lihava ja ruma nainen voi saada komean miehen koska naiset pariutuu ylöspäin ja jadajadajada ikuisuuksiin asti.

Vierailija
38/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen kaunis nainen kiinnittää (lähes) kaikkien huomion, niin heteromiesten ,-naisten, lesbojen, homojen ja biseksuaalien. Kaunis nainen on vain yksinkertaisesti kaunis eli miellyttää silmää. Komeat miehet huomataan myös, mutta onhan heitä ainakin Suomessa paljon vähemmän kuin kauniita naisia.

Olen hetero ja ajattelen heteron lailla. Kaunista naista katsoessa ajattelen, että onpa hän kaunis, mutta mitään seksuaalista en mieti. Komeaa miestä katsoessa ajattelen, että onpa komea ja pantavan näköinen.

Vierailija
39/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

No kyllä se nyt vaan on tilastojen pohjalta niin, että miehistä suurempi osa on ylipainoisia, vaikka te kuinka bongaisitte näitä mielestänne epäsuhtaisia pareja, jotka todistaa muka sen että lihava ja ruma nainen voi saada komean miehen koska naiset pariutuu ylöspäin ja jadajadajada ikuisuuksiin asti.

Saattaa ollakin tilastojen mukaan enemmän ylipainoisia miehiä. Usein heitä on paljon myös sinkkuina. Sitten yksi asia, joka voimailijoiden ja punttiäijien kohdalla vähän vääristää tilastoja on se, että painoindeksi voi näyttää korkealta, vaikka tyyppi on kireässä ja lihaksikkaassa kunnossa. Noita tapauksia ei nyt kuitenkaan luulisi älyttömän paljon olevan.

Vierailija
40/44 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset tietää, että hyvännäköiset naiset saa kaikki parhaat miehet. Ja niistä naiset käyvät kovaa kilpailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän