Lue keskustelun säännöt.
Miksi edes pitää yläosaa
Hhjj
25.07.2021 |
Tänään taas kerran näin monta naista joilla ei mitään paidan alla. Miksi ne edes pitää yläosaa bikineissä??? En ymmärrä , tissejä ei ole niin Miksi...
Kommentit (3)
Loistava heitto! Nimenomaan, onhan muksutkin ilman!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jatkakoot vaan typerää puhetta et ne on vaan ruokintaa varten. Kyllä kai! Hah.
No ne on just niitä jotka huutaa tasa-arvoa ja lupaa olla yläosatta. Jos ei ole rintoja, ei voi tietää ja tuntea mikä riemu niistä on!