Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kuljen mahdollisimman ison osan vuodesta paljain jaloin.

Vierailija
25.07.2021 |

Keväällä heti kun suinkin on tarpeeksi lämmin jätän kengät ja sukat pois jaloista ja kulken paljain jaloin kaikkilla ulkona, myös julkisilla paikoilla. Jatkan tätä syksyllä niin pitkään kuin suinkin taekenen. Uskon sen olevan hyväksi jalkojen terveydelle ja näin säästän sekä sukka että kenkäkuluissa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin, minä kävelen myös kesällä niin paljon paljain jaloin kuin vaan ehdin ja pystyn. Kengät ja sukat ahdistaa, jos on lämmin kesäpäivä. Paljain jaloin kulkeminen tuntuu hyvältä ja on kivaa.

Vierailija
2/25 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä uskalla juurikaan paljain jaloin liikkua muutoin kun omalla pihalla. Lasinsirpaleet ja muu ryönä, joista parhaimmillaan saat hankittua verenmyrkytyksen ei oikein houkuta :/

Talvella jos on hyvät hanget, tulee kyllä harrastettua villasukkajuoksua ja muutenkin pyrin käyttämään pehmoisia kenkiä, jotta jalka joutuisi työskentelemään, mutta en ole uskaltanut paljasjalkaisuuteen vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan kulkea paljainjaloin. Hikoilen paljon jaloista. Sisällä on kuuma jaloille ja myös ulkona. Kesällä aivan sama mitkä kengät on jalassa niin hikoilee jaloista. Lenkkarit jalassa tulee kuuma. Roksit hiostaa ja sandaalit myös. Joten paras vaihto ehto on kävellä ilman kenkiä. EI OLE kuuma jaloille ja mikään ei purista tai hinkkaa jalkaa. Jalat saa olla vapaana joka on ihana tunne. Erinlaiset pinnat tuntuvat mukavalle jaloissa ja maan pinnan vaihtelut.Tunne kävellä paljailjaloin on rentoa ja vapaata. Ja se tekee minut onnelliseksi. JA onhan paljainjaloin kävelystä hyötyäkin. JALKA kivut vähenee ja ryhti parantuu. MYÖS selkä kivut voi helpottaa ja jaloist tulee vahvemmat.Jos elää paljainjaloin elämää niin jalka pohjat kovettuvat niin paljon että ei tarvi peletä julkisilla paikoilla että on lasisiruja koska ne ei helposti mene ihon sisälle eikä nastatkaan. Tietenki joskus voi käydä haavereita mutta siitä ei kannata lannistua. Sen tiedän että kaikki ihmiset eivät hyväksy paljasjalkaisia ja moni ihminen saattaa kahtoa ihmeissään miksi kävelet ilman kenkiä.Mutta ei siitä kannata välittää,antaa olla vaan ja jatkaa matkaa ei siinä ole hävettävää. ITSE aioin aloittaa paljasjalka elämän kokonaan ja hylätä kengät kun täytän 20. Ja uskon että kuulette siitä sitten isommin tarinaa mikä sai minut elämään paljasjalka elämää :) kommentoikaa ihmeessä 👍🏼

Vierailija
4/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasjalkakengät. Onko kokemuksia? Lähes kaikki kengät alkaa särkeä jalkoja.

Vierailija
5/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen kengillä melko usein. Sisällä otan kengät pois.

Vierailija
6/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa ei ole kiva kävellä paljain jaloin, asfaltti polttaa. Maalla nurmikolla on kyllä.

Vierailija
7/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt miltä niiatä kengistä tuntuu?

Vierailija
8/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Paljaat jalat on niin kuvottava näky. Yksi kesän suuria huonoja puolia on ilam sukkia kulkevat ihmiset. En voi käsittää ihmisiä jotka tulevat töihin ilman sukkia jalassa. Oksennus lentää kun joutuu niitä katselemaan vaikka kuinka yrittää katseen pitää muualla niin ei vaan mitenkään koko ajan onnistu.

Vierailija
9/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt miltä niiatä kengistä tuntuu?

(Olen testannut paljasjalka kenkiä eikä ne ole oikeen houkuttanut)

Vierailija
10/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Olen testannut paljasjalkakenkiä mutta ei ole oikeen ollut houkuttavat)

Vierailija
11/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaatko myös kuolleita vauvoja takapihallesi?

Vierailija
12/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungissa ei ole kiva kävellä paljain jaloin, asfaltti polttaa. Maalla nurmikolla on kyllä.

kesähelteillä asfaltti on kyllä kuuma mutta parin päivän päästä se ei tunnu enään pahalle. Joo nurmikko tuntuu mukavalle jalkapohjissa .

Vierailija
13/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kävele paljain jaloin kuin kesällä jossain rannalla. Mun jalat ei hikoile, vaan yleensä palelee. Muutenkin tykkään pehmeistä sukista ja mukavista jalkineista.

Vierailija
14/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuommoinen kommentti tähän aiheeseen liittyy?

Vierailija
15/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja sillä nykyään on laadukkaita kenkiä ja sukkia. Minä neulon itse villasukat kenkiini niin etten osta kaupasta muuta kuin kengät.

Vierailija
16/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kävele paljain jaloin kuin kesällä jossain rannalla. Mun jalat ei hikoile, vaan yleensä palelee. Muutenkin tykkään pehmeistä sukista ja mukavista jalkineista.

Okei

Vierailija
17/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaana liikkumisesta tulossa trendi, yksi oli jättänyt housutkin ja painalsi pylly paljaana.

Vierailija
18/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluja sillä nykyään on laadukkaita kenkiä ja sukkia. Minä neulon itse villasukat kenkiini niin etten osta kaupasta muuta kuin kengät.

Meitä on paljo erinlaisia ihmisiä

Vierailija
19/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljaana liikkumisesta tulossa trendi, yksi oli jättänyt housutkin ja painalsi pylly paljaana.

Oho 😝 joo nykyää paljainjaloin kävelee entistä enemmän ihmisiä.

Vierailija
20/25 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

avojaloin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuommoinen kommentti tähän aiheeseen liittyy?

Paljasjalka-Erkki hautasi kuolleen lapsensa takapihalleen. Google auttaa lisätiedoissa,. Käykö tällaiset ihmiset täysillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi