Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille ominaisuudellesi/tavallesi lähipiirisi naureskelee hyväntahtoisesti?

Vierailija
04.08.2014 |

Siis onko esimerkiksi tilanteita, joissa käyttäydyt tai joihin reagoit aina jollain tietyllä (hassulla) tavalla, mille sukulaisesi ja ystäväsi sitten naureskelevat?

Itse olen välillä hyväuskoinen hölmö ja uskon kaiken mitä minulle sanotaan. Läheiseni ovat huomanneet tämän, ja saattavat joskus tokaista jotain ihan älyttömiä väitteitä, kuten "Huomasitteko muuten, että kuu oli sininen eilen illalla?" Sitten he naureskelevat minulle, kun silmät pyöreinä kyselen "Mitä!? Oikeestiko?"

Ilkeilystä ei siis ole kyse, vaan hyväntahtoisesta naljailusta. Muita kokemuksia? :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan joskus murahtaa kuin karhu, jos vaikka tiputan jotain lattialle tai muuten joku arkinen juttu ei onnistu. Olen tämmönen aika hento nainen, mikä ilmeisesti lisää huvittavuutta.

Vierailija
2/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies naureskelee sille kuinka sottainen syöjä olen joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermostuessani alan hyräilemään

Vierailija
4/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun itsekseni:) Kun ajattelee paljon ja tekee vielä enemmän on pakko välillä pitää palaveria itsensä kanssa että asiat pysyy järjestyksessä.

t. me, myself and I

Vierailija
5/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereideni mielestä on hellyyttävää, kun sanon ja kirjoitan aina "oikeasti" enkä "oikeesti." Murre-eroja :)

Vierailija
6/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hipelöin kaikkea... pakko päästä kokeilemaan miltä asiat tuntuu sormenpäissä (esim. kuusenkerkät, pörröinen vaate tai vaikkapa rosterinen tuote kaupassa...). Tälle äitini on hyväntahtoisesti naureskellut ja tuttavani huomioivat saman tavan kun oltiin yhdessä reissussa.

Vierailija
7/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naureskellaan kun aina haistelen kaikkea! Minulla on tarkka nenä ja haluan tutkia ympäristöäni haistelemalla. En siis ole herkkä hajusteille, pikemminkin niin että pidän kaikista tuoksuista...kaverini nauravat, kun kaikkien muiden ensimmäinen reaktio on "saanko katsoa sitä?" niin minun on "saanko haistaa sitä?"

Vierailija
8/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksentelen ampiaisia pakoon ympyrää kun muut vain seisovat ja antavat ampparin pörrätä koska "Ei se pistä jos sen antaa olla".. Ihan sama en halua ottaa riskiä ! :D

Vierailija
9/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksentelen ampiaisia pakoon ympyrää kun muut vain seisovat ja antavat ampparin pörrätä koska "Ei se pistä jos sen antaa olla".. Ihan sama en halua ottaa riskiä ! :D

Vierailija
10/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 09:02"]

[/quote]

mut sähän juuri otat riskin,kun alat juoksennella ja juostessa tulet huitaiseeksi ampiaista, joka sit hermostuu... Ja monta muutakin riskiä otat, vaikka siitä, että kompastut tai törmäät johonkuhun. Sun logikka ontuu.

mulla on aina avaimet ja silmälasit hukassa. Oli aika, jolloin lähipiiri ei jaksanut suhtautua siihen hyväntahtoisesti, mutta kärsivällisyys on onneksi harjoituksella kehittyvä ominaisuus.

Vierailija
11/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 09:02"]Juoksentelen ampiaisia pakoon ympyrää kun muut vain seisovat ja antavat ampparin pörrätä koska "Ei se pistä jos sen antaa olla".. Ihan sama en halua ottaa riskiä ! :D

[/quote]

Sama. Joku vaisto varmaan. Lisäksi kiljun.

Vierailija
12/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi puhelias. Sille joskus naureskellaan. Lisäksi olen tosi tapaturma-altis. Jatkuvasti kolauttelen itseäni, lihakset revähtävät, nilkka murtuu, olen jäänyt auton alle myös

Vierailija
13/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Englannissa ja täällä on tapana olla niiiiin kohtelias kun pyytää jotain tai pitää tehdä päätöksiä. Asiaa kierrellään ja kaarrellaan ettei kukaan vaan loukkaannu, ja päätöksenteossa varsinkin menee ikuisuus.

Mulle naureskellaan koska olen kuulemma aikamoinen natsi mitä tulee asioiden järjestämiseen; tartun asiaan ja se hoituu heti kun muut vielä pähkäilee että miten tämä asia nyt hoidetaankaan mahdollisimman diplomaattisesti :) Mulla on hiukan tyly ja töksähtelevä maine, mutta jotenkin kummasti asiat tahtoo joutua mun järjesteltäväkseni... Omasta mielestäni olen ihan tarpeeksi kohtelias koska sanon aina "could you please"!

Vierailija
14/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöydelleni nauretaan usein. Olen myös vähän liiankin hyväuskoinen ja ymmärrän vitsit vasta myöhemmin. Mieheni yrittää saada minut provosoimalla paasaamaan, koska olen kuulema silloin hassu. Hauskaa, että joku tietää, mistä nappulasta painaa, että hölml paasaukseni lähtee käyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi