Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan seksiä vaikken saa koskaan orgasmia

Vierailija
25.07.2021 |

Palstalla huomaa, että monille naisen orgasmi on tosi tärkeä osa seksiä. Minä en ole koskaan onnistunut saamaan orgasmia miehen kanssa. Yksin masturboidessa laukean, useitakin kertoja peräkkäin, mutta ei se niin valtavan ihmeellinen tunne ole... helpottaa tietysti paineita.

Silti haluan miestäni ja seksiä jopa enemmän kuin hän. Yhdynnän aikana tosin mietin pääasiassa sitä, miltä hänen mielestään tunnun. Epäilen etten tunnu tarpeeksi tiukalta ja olen myös tosi märkä, hän onkin sanonut että ei ole tavannut aiemmin näin märkää naista.

Miehelle olen päätynyt näyttelemään orgasmeja, jottei hän pahoittaisi mieltään. Joskus yritin varovasti kertoa tästä, mutta hän ei ottanut kuuleviin korviinsa. Nautin silti seksistä ja haluan sitä. Harmittelen orgasmien puutetta lähinnä miehen takia, en tiedä mitä hän ajattelisi jos ymmärtäisi millainen oikeasti olen.

Otan vastaan ajatuksia, mitä tehdä vai jatkanko näin...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI  nainen ole tyyydytyskone miehelle. POINT.

Tarkoitit varmaan PERIOD? :D

Ap, yhdyin noihin muihin kommentteihin joissa sanottiin että paras apu olisi se ettei ajattele miltä näyttää tai tuntuu, ei yritä pelkästään miellyttää kumppania eikä ainakaan feikkaa. Mutta ymmärrän että nämä asiat ovat varmasti helpommin sanottu kuin tehty jos se on noin aina mennyt teillä.

Tuossa aloituksessa sanoit ettei mies ottanut kuuleviin korviinsa kun yritit kertoa hänelle ongelmistasi, se kuulostaa aika huonolta. Hyväksyykö hän sinut sellaisena kuin olet? Välittääkö hän nautinnostasi? Näyttää siltä että miehesi käytöksessä on korjattavaa. Ei tuo tilanne muutu paremmaksi jos ettei voi kommunikoida asiasta tai jos hän ei edes välitä siitä ettet laukea. Sinun nautintosi on aivan yhtä tärkeä kuin hänen, vaikka onkin totta että seksin ei aina tarvitse tähdätä juuri orgasmiin. Silti se molemminpuolinen tyydytys jollain tavalla on todella tärkeää.

Mutta tuo ettei ikinä saa orgasmia kumppanin kanssa ON tosi yleistä, ja siihen on monia syitä. Ainakin se että seksi on joillekin naisille enimmäkseen miehen miellyttämistä, esiintymistä tai "antamista" vaikuttaa varmasti todella negatiivisesti naisen omaan nautintoon ja orgasmikykyyn.

Vierailija
22/23 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yleistä, hyvin yleistä on tuo orgasmittomuus. Onneksi sentäänlöytyy miehiä, jotka sormettavat vaimolleen orgasmin, eivätkä sitä halveksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin surkeeta näyttää naisen seksielo olevan täällä. Ei juuri miehet näy haluavan vaivaa nähdä naisen nautinnon eteen. Ja niin, se mieshän aina saa,senkun vaan panee omaksi illokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi