Miehet! Kysymys pillupieruista
Onko naisen tavara tuntunu löysemmältä kuin sellaisen kumppanin kanssa jolta pillupieruja ei ole tullut? Tuntuuko se miltään miehestä kun ilmaa tulee ulos?
Kommentit (13)
naisena pitää tähän ohistella, että synnytysten jälkeen eipä ole pillupieruja tullut. Vaan silloin aikoinaan ns. tiukkoina aikoina. :D
Mulla taas alkoi synnytyksen jälkeen tulemaan! Prkl! :D
Mulla tuli teininä. Ei enää äiti-ihmisenä :)
Erään tiukan naisen kanssa niitä on tullut, löysempien kanssa ei. En tosin tiedä liittyykö tiukkuuteen mitenkään. Ainakin asennoilla on väliä.
En ole tuntenut sitä ilmaa mitenkään, tosin niitä on tullutkin vain silloin, kun olen vetänyt ulos.
Ei liity millään tavoin tiukkuuteen. On asennosta kiinni.
No mun miesystävä ei varmasti tiedä mikä törähdys on pillupieru, ja paheksuu kaikkia törähdyksiä hymähtämällä. Eikä ne varmaan sillä tunnu kun mulla tulee ihan normaalioloissa vaikkapa kävellessä joskus, tai ylös noustessa.
Mulla ei tule muissa asennoissa, mutta koira-asennossa pimppi pörisee ihan urakalla! Ei haittaa menoa, mies paukuttaa kovaa niistä huolimatta.
Uskon, että liittyy asentoon ja panemistyyliin useimmiten. Itse olen tosi tiukka, saatan siis joskus hieman revetäkkin jopa ja silti on kerran tullut pillupieru. Tällöin mies ei ole pannut kuten yleensä, vaan jotenkin erikoisesti "pumpannut". Sitten sitä ilmaa jotenkin pumppautuu sinne sisälle....
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:58"]
Uskon, että liittyy asentoon ja panemistyyliin useimmiten. Itse olen tosi tiukka, saatan siis joskus hieman revetäkkin jopa ja silti on kerran tullut pillupieru. Tällöin mies ei ole pannut kuten yleensä, vaan jotenkin erikoisesti "pumpannut". Sitten sitä ilmaa jotenkin pumppautuu sinne sisälle....
[/quote]
Siis repeääkö sun pillu pannessa? :0
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:06"]
[/quote]
[/quote]
Siis en puhu mistään hirveästä repeämisestä, mutta joo, joskus saattaa tulla pieni haava siihen emättimen "suulle" kun pääsee paikat vähän ratkeamaan. Ei mitään dramaattista siis. :D
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 01:06"]
[/quote]
[/quote]
Siis en puhu mistään hirveästä repeämisestä, mutta joo, joskus saattaa tulla pieni haava siihen emättimen "suulle" kun pääsee paikat vähän ratkeamaan. Ei mitään dramaattista siis. :D
[/quote]
Voi ei :( Onko teillä siis noin väkivaltaista seksiä?
Ei liity löysyyteen. Ei tunnu.