Miten tuunaat jotain perusruokaa tai mikä on ruokabravuurisi??
Omia bravuureita pitkään haudutettavat ruoat, viimeksi gulassikeitto.
Kommentit (16)
Lasagnea tulee tuunattua. Joskys ebemmän kasviksia, kerran laitoin aurajuustoa ja ananasta, se oli hyvää!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:24"]Laitan makaronilaatikkoon Koskenlaskijaa.
[/quote]
Ja minä Koskenkorvaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:28"]Grillattu makkara. Laitan siihen viiltoja.
[/quote]
Ei helekatti :D
Mä tein just moussakaa. "Salaisuutena" paljon munakoisoa ja hiukan perunaa, paljon kanelia ja maustepippuria muiden yrtti- yms mausteiden lisäksi ja bechamel-kastikkeeseen vain keltuaisia sekä raastan aivan liikaa muskottipähkinää
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:24"]Laitan makaronilaatikkoon Koskenlaskijaa.
[/quote]
Ja minä Koskenkorvaa.
[/quote]
Täällä on vissiin Pulttipois tyyliin kokkikerho.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:29"]Mä tein just moussakaa. "Salaisuutena" paljon munakoisoa ja hiukan perunaa, paljon kanelia ja maustepippuria muiden yrtti- yms mausteiden lisäksi ja bechamel-kastikkeeseen vain keltuaisia sekä raastan aivan liikaa muskottipähkinää
[/quote]
Tuo kaneli sopii suolaisissa ruoissa harvemman suomalaisen suuhun. Mutta itse tykkään kans.
Teen lettuja. Tavallisia, pinaattilettuja, porkkanalettuja (soseesta), banaanilettuja, rahkalettuja
Lapsena muuten tuunailtiin saarioisten pitsoja!
Laitan makaronilaatikkoon Koskenlaskijaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:26"]Mannapuuro hillosilmällä.
[/quote]
Ai bravuuri?
Grillattu makkara. Laitan siihen viiltoja.