Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulle on niin vaikeaa kiinnostua miehistä?

Vierailija
25.07.2021 |

Tavallaan olen tajunnut tämän vasta ihan hiljattain, vaikka nuorempanakin pohdiskelin samaa. Eli siis en vain koe juuri mitään seksuaalista mielenkiintoa oikeastaan ketään miestä kohtaan koskaan. Naisten vartaloita sen sijaan katselen mieluummin ja haluaisin oikeasti olla itse mies, vaikka ulkoisesti olen itse ihan naisellisen näköinen nainen.

Parisuhteessa (vuosia sitten viimeksi) miehen kanssa ihailin aina niitä miehen mahdollisia feminiinisyydestä muistuttavia piirteitä ja niitäkin salaa (esim. tuuheat, pitkähköt hiukset, pehmeä iho ja jopa rinnat, vaikka ne olivatkin miehisen litteät). Haluan parantua tästä. Mikä taho voisi auttaa minua?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lesbo ja miksi siitä "parantua" pitäisi?

Vierailija
2/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lesbo, enkä halua olla sellainen. Mulla ei ole mitään heitä vastaan, mutten halua olla sellainen. En halua olla myöskään trans jne. Haluaisin miehen, jolla olisi feminiininen puoli ja saisin tuntea halua sitä miehen feminiinistä puolta kohtaan avoimesti. Kaikki exäni kynivät hiuksensa lyhyiksi ja mua harmitti se aina. Olisi ihanaa hiplailla tuuheita ja vahvoja hiuksia ja jopa meikata se mies ja sheivata hänen säärensä jne. Eipä sellaista haluavia miehiä taida olla edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aika usein fantasioin miehen roolista seks fantasioissa. Oikeassa elämässä en ehkä haluaisi olla mies, tai se tuntuisi vaikealta kuvitella.

Vierailija
4/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lesbo, enkä halua olla sellainen. Mulla ei ole mitään heitä vastaan, mutten halua olla sellainen. En halua olla myöskään trans jne. Haluaisin miehen, jolla olisi feminiininen puoli ja saisin tuntea halua sitä miehen feminiinistä puolta kohtaan avoimesti. Kaikki exäni kynivät hiuksensa lyhyiksi ja mua harmitti se aina. Olisi ihanaa hiplailla tuuheita ja vahvoja hiuksia ja jopa meikata se mies ja sheivata hänen säärensä jne. Eipä sellaista haluavia miehiä taida olla edes.

Et sä nyt kuitenkaan heterokaan ole, jos haluat katsella ja kiihotut vain feminiinisen näköisistä ihmisistä. Ja haluaisit olla itse mies. Ole mikä olet, mutta myönnä ja hyväksy se. Mikään taho ei voi "auttaa" eikä siihen ole mitään tarvettakaan :)

Vierailija
5/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehiset ominaisuudet eivät kiinnosta ollenkaan, niin miksi sen kumppanin pitäisi olla mies?

Vierailija
6/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollekin varmasti joku nimi on. Ja etsimiäsi miehiä olemassa.

Vierailija
7/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä nyt kuitenkaan heterokaan ole, jos haluat katsella ja kiihotut vain feminiinisen näköisistä ihmisistä. Ja haluaisit olla itse mies. Ole mikä olet, mutta myönnä ja hyväksy se. Mikään taho ei voi "auttaa" eikä siihen ole mitään tarvettakaan :)

Tosin nykyspekseilläni joudun olemaan sinkkuna, kun en kiinnostu kenestäkään, eikä motivaatiota ole etsiskellä sokkona jotain random miestä elämääni. En myöskään identifioidu mihinkään sateenkaariporukoihin muuten. Haluaisin saada olla muuten romanttinen, kokematon ja melko viaton oma itseni. Kunpa löytäisin toisen melko kokemattoman, jolla olisi se tietty puolensa ja saisimme yhdessä rakastaa toisiamme. Mutta en usko sellaisen olevan mahdollista ikinä.

Vierailija
8/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sun täytyisi löytää sellainen mies, jolla on voimakas feminiininen puoli. Heitä voi olla hankalampi löytää, mutta netistä nyt luulisi löytyvän kaikenlaisia. Ihailetko esim. K-pop -henkisiä miehiä? Miellyttävätkö alla olevat miehet sinua visuaalisesti?

https://f-trend.com/sites/default/files/blog/2021-01/milano-str-b-rs21-…

https://f-trend.com/sites/default/files/blog/2021-01/presley-oldham-po-…

Vierailija
9/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on miehiset ominaisuudet ja mitkä on naiselliset ominaisuudet? 

Vierailija
10/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehiset ominaisuudet eivät kiinnosta ollenkaan, niin miksi sen kumppanin pitäisi olla mies?

Sosiaalisista ja käytännöllisistä syistä lähinnä. Vaikka naiset ovat kauniimpia ja visuaalisessa mielessä kiinnostavampia, niin toisaalta muuten tulisin paremmin juttuun miehen kanssa (tosin naisissakin on poikkeuksia, mutta heitä ei liene sinkkuina).

Vierailija
11/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen itsekin miettinyt 🤔

M49

Vierailija
12/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on miehiset ominaisuudet ja mitkä on naiselliset ominaisuudet? 

Älä viitsi.

Vierailija
13/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luenko rivien välistä että sua ei varsinaisesti seksi kiinnosta ollenkaan? Kenenkään kanssa? Oletko ehkä aseksuaali ja jonkun sortin romantikko kuitenkin.

Vierailija
14/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsellut meitä pulskempia miehiä koskaan sillä silmällä?

Vierailija
15/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sun täytyisi löytää sellainen mies, jolla on voimakas feminiininen puoli. Heitä voi olla hankalampi löytää, mutta netistä nyt luulisi löytyvän kaikenlaisia. Ihailetko esim. K-pop -henkisiä miehiä? Miellyttävätkö alla olevat miehet sinua visuaalisesti?

Kyllä ja erittäin paljonkin. Voisi olla vieläkin sirommat kasvonpiirteet. Tuo toinen oli jo mallimaisen komea mies ja mielestäni komein muutenkin. Mutta just tuuheat hiukset, aidot helmet kaulassa tai tietyt muut äärinaiselliset elementit viehättäisivät myös.

Vierailija
16/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luenko rivien välistä että sua ei varsinaisesti seksi kiinnosta ollenkaan? Kenenkään kanssa? Oletko ehkä aseksuaali ja jonkun sortin romantikko kuitenkin.

Kiinnostaa kyllä, mutta ainoastaan sellaisen kanssa, johon on voimakkaan romanttisia, molemminpuolisia tunteita. Irtosuhteita en halua.

Vierailija
17/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja erittäin paljonkin. Voisi olla vieläkin sirommat kasvonpiirteet. Tuo toinen oli jo mallimaisen komea mies ja mielestäni komein muutenkin. Mutta just tuuheat hiukset, aidot helmet kaulassa tai tietyt muut äärinaiselliset elementit viehättäisivät myös.

Pehmeys?

Vierailija
18/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsellut meitä pulskempia miehiä koskaan sillä silmällä?

En oikeastaan. Monesti hoikat miehet ovat erityisen androgyynejä ja kiinnostavat eniten, mutta ehkä pulskakin saattaisi kiinnostaa.

Vierailija
19/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiinnostut vain poikkeuksellisen feminiinisistä miehistä? Ei kai tuo niin kovin tavatonta ole. Sinun täytyy vain etsiä mies, joka on pitkätukkainen ja feminiininen. 

Luulen, että eräs tuttavani, nainen siis, on samanlainen. Siis hänen miesmakunsa perusteella, ja naimisissa on hän.

20/29 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varioriented"? Tunnet seksuaalista vetoa miesten sijasta naisiin, mutta ihastut vain miehiin, joissa suosit feminiinisempiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi