Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuolisen kaverini käytös

Vierailija
25.07.2021 |

Ollaan tunnettu "Mikon" kanssa pari vuotta ja tavataan asian x tiimoilta säännöllisesti. Hän on tosi lämmin ihminen ja ollaan keskusteltu paljon syvällisesti ja luottamuksellisesti, fyysistä läheisyyttä/kosketuksia hänen puoleltaan on usein (mm. tykkää ottaa syleilyynsä), laittaa viesteihin sydämiä yms, mutta tekee tätä ns. kaikille enkä usko olevani mitenkään erityinen hänelle edes kaverina. Tiedän, että hänellä on muitakin "munlaisia". Esim. ulkonäköäni hän ei ikinä ole kommentoinut eikä muutenkaan flirttaillut tai katsellut siinä mielessä tai yrittänyt ylipäätään mitään. Välimme on siis puhtaan kaverilliset. Ollaan vietetty kahdestaan iltojakin eikä mitään tapahtunut. Tosin ite seurustelin silloin. Hänellä myös oli ja on omat kuvionsa. Ehkä (en ole varma) hän panisi mua jos tarpeeksi vonkaisin mutta siinä se.

Paitsi nyt tilanne on muuttunut. Olen tapaillut hänen kaveria "Mattia" ja Mikko on vetäytynyt taka-alalle. Mikon kanssa tavataan siis edelleen kahdestaan ja silti hän ei enää koske mua ja viesteihin vastaa lyhyesti ja asiallisesti. Miksi? Menetänkö aiemman hyvän suhteeni Mikkoonkin, jos juttu Matin kanssa ei toimi?

En oikein ymmärrä. Matti ei olisi kiinnostunut tai ainakaan tehnyt mitään jos kokisi että olen jotenkin Mikon reservissä, toisaalta Mikko ei ehkä kunnioittanut aiempaa kumppaniani tai parisuhdettani kun tuli iholle mutta nyt oman kaverinsa ollessa kyseessä ei enää voi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa tehdä asiaa z, jospa se sitten siitä.

Vierailija
2/4 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa tehdä asiaa z, jospa se sitten siitä.

Huono neuvo, parempia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa toinen nainen, Miisa, mukaan ja harrastatte kaverillista neljän kimppaa.

Vierailija
4/4 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa toinen nainen, Miisa, mukaan ja harrastatte kaverillista neljän kimppaa.

Laitetaan harkintaan. Muuta?