Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on helppo sovellus, miksi teette asioista vaikeita?

Vierailija
25.07.2021 |

Kenestäkään ei ole pakko tykätä. Jos siis ärsyttää kun saat huonoilta matcheilta viestejä, tadaa, älä tykkää huonoista! Ja jos tämä johtaa siihen ettei matcheja ole juurikaan niin tadaa! Säästyy aikaa. Kyllä sitä itsetuntoa voi nostaa monin tavoin muutenkuin keräämällä riesaa ja sälää deittisovellukseen.

Lisäksi. Jos tekstiä ei ole toisella lainkaan, ei voi tulla yllätyksenä jos hän ei etsikään vakavaa suhdetta. Jos tekstissä lukee "etsin elämäni kumppania" ei voi tulla yllätyksenä, että toinen voi olla omaan makuun liian intensiivisesti liikkeellä. Jos näytät keskaria kuvassa, ei voi tulla yllätyksenä että sinua pidetään urpona ja ei tule tykkäyksiä. Tai jos kirjoitat etsiväsi kevyttä kivaa kun oikeasti kello tikittelee ja kaapintaus on jo täynnä vauvanvaatteita tulevaa varten, ei voi tulla yllätyksenä että alkavat suhteet tuppaavat kaatuilemaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Itselläni on lähinnä hyviä kokemuksia Tinderistä. En ymmärrä miten sen palvelun käyttö voi joillekin ihmisille olla niin uskomattoman hankalaa...

Vierailija
2/7 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Itselläni on lähinnä hyviä kokemuksia Tinderistä. En ymmärrä miten sen palvelun käyttö voi joillekin ihmisille olla niin uskomattoman hankalaa...

Sama täällä. Toimiva sovellus, jonka avulla voi sinkku tavata uusia ja kiinnostavia ihmisiä. Mätsi ei merkkaa vielä mitään, eikä ekat treffitkään, vaan niiden jälkeen tietää haluaako nähdä uudelleen. Mikäli haluaa, niin yleensä tulee ne kolmannet ja neljännetkin treffit. Lopulta tässä vaiheessä ollessa tarina jatkuu yhdessä eteenpäin, ja profiilit poistetaan palvelusta.

Joillakin ottaa uusi juttu tuulta niin kivasti, että mennään naimisiin ja perustetaan perhekin. Kaikilla ei tietenkään niin pitkälle kanna, mutta niin se elämä joskus menee. Mutta yhtäkään hienoa kokemusta en olisi saanut, jos olisin jättänyt aikoinaan Tinderiin menemättä.

Olkaa rohkeita ja keskittykää deittipalveluissa vain yhteen kiinnostavaan ihmiseen kerrallaan, niin kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaan. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisusta, ehkä mä viimein uskallan ladata sovelluksen :D

Olen kerännyt rohkeutta jo tammikuusta asti :D

Vierailija
4/7 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii horoille. Lähinnä yhden illan juttuja harrastaville.

Vierailija
5/7 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii horoille. Lähinnä yhden illan juttuja harrastaville.

Kokemuksen sanako siellä noin painaa?

Vierailija
6/7 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.. Silloin kun olin sinkku löysin sieltä varmaan alle kuukaudessa kivan ja komean poikaystävän jonka kanssa olen seurustellut yli vuoden. Kannattaa sanoa jo profiilissa että mitä etsii ja mitä ei halua. Ja olla tuhlaamatta sekuntiakaan niihin ketkä ei täsmää siihen mitä haluaa.

Vierailija
7/7 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.. Silloin kun olin sinkku löysin sieltä varmaan alle kuukaudessa kivan ja komean poikaystävän jonka kanssa olen seurustellut yli vuoden. Kannattaa sanoa jo profiilissa että mitä etsii ja mitä ei halua. Ja olla tuhlaamatta sekuntiakaan niihin ketkä ei täsmää siihen mitä haluaa.

Ja ainiin myös tietty se, että antaa miehen tehdä kaikki aloitteet. Ja jos mies vaikuttaa epäkiinnostuneelta unohtaa tyypin heti. Valitsee parhaan kiinnostuneen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi