Mihin ammattiliittoon kuulut?
Mihin ammattiliittoon kuulut?
Itse OAJ, Opettajien ammattijärjestö.
Kommentit (80)
METO, enkä vaihda OAJ:oon vaikka nykyisen ammatin mukaan se olisi sopivin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:22"]En mihinkään, ei ole varaa maksaa mitään jäsenmaksuja.
[/quote]
Koko jäsenmaksun saa vähentää verotuksessa joten sen saa kyllä takaisin. Liittoon kuuluminen kannattaa ehdottomasti!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:40"]Loimaa
[/quote]
ei ole olemassa loimaan ammattiliittoa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:22"]En mihinkään, ei ole varaa maksaa mitään jäsenmaksuja.
[/quote]
Koko jäsenmaksun saa vähentää verotuksessa joten sen saa kyllä takaisin. Liittoon kuuluminen kannattaa ehdottomasti!
[/quote]
Eipä siitä minulle ollut mitään hyötyä, joten erosin.
Talentia (eli sosiaalialan korkeakoulutetut)
Mitä etuja liitossanne on?
Saatteko muutakin kuin jäsenlehden? Työttömyyskassa?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 09:04"]Mitä etuja liitossanne on?
Saatteko muutakin kuin jäsenlehden? Työttömyyskassa?
[/quote]
työttönyyskassa samassa totta kai. Liittonineuvottelee alallamme olevan tessin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:22"]En mihinkään, ei ole varaa maksaa mitään jäsenmaksuja.
[/quote]
[/quote]
Eipä siitä minulle ollut mitään hyötyä, joten erosin.
[/quote]
ehkä ei sinulle henkilökohtaisesti mutta mietitkö koskaan kollektiivista hyötyä?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:19"]Suomen Journalistiliitto
[/quote]
On muuten todella paska liitto.
Merimiesunioni, mutta ei juuri ole ollut hyötyä siitäkään. Järjestävät tukilakon muutaman lentoemännän työtaistelun vuoksi, mutta antavat varustamojen hävittää työpaikat halpamaiden merimiehille, surullisin esimerkki Neste Shipping. Unionin edustajistossa suurin osa ruotsinlaivojen talouspuolen tätejä ja tax free-myyjiä, joilla ei ole munaa puolustaa varsinaisten merenkulkijoiden oikeuksia...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:19"]Suomen Journalistiliitto
[/quote]
Ei minusta. Minulla on oikein hyvät kokemukset, ja olen sieltä saanut paljon apua. useammat yt:t takana.
On muuten todella paska liitto.
[/quote]
Kumula