Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, nyt neuvoja

Vierailija
03.08.2014 |

Olen tapaillut miestä, joka on kaikinpuolin miellyttävä, ja kipinää välillämme on runsaasti. Koskettelemme ja kiusoittelemme treffeillä ja illan päätteeksi usein juomme lasilliset toistemme luona ja harrastamme seksiä. Olemne molemmat kiihottuneita ja tykästyneitä toisiimme mutta mies ei saa orgasmia. Itse saan joka kerta. Olemme kokeilleet nyt 4 kertaa ja asia alkanut selvästi vaivata molempia. Minulla on kauheat paineet stimuloida miestä kaikin tavoin ja se alkaa vaikuttaa omiin seksihaluihini. Mies ihmettelee ääneen miksi niin käy, ei kuulemma koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut samaa ongelmaa, vaan päinvastainen tilanne. Hän kehuu minua ja vaikuttaa aidosti ihastuneelta.

Mikä neuvoksi? Seksitauko? Vai teenkö jotain väärin, eikö elimemme vain sovi yhteen? Minulle penis tuottaa kyllä paljon nautintoa. Ja erektio-ongelmaa ei ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime mun munaa

Vierailija
2/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin suihinki, ei tullut. Ja hyvä suihinottaja olin kuulemma.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin suihinki, ei tullut. Ja hyvä suihinottaja olin kuulemma.

Ap

Vierailija
4/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee muutenkaan kuin omaan nyrkkiin.

Vierailija
5/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sillä miehellä tule jos sinä teet työt. Anna miehen panna rahassa siinä asennossa jossa haluaa. Sängyssä "temppuillaan" juuri siksi että se kestäisi pidempään.

Voisiko olla että olette niin liukkaita ettei mies saa oikein tuntumaa? Takaa päin yleensä irtoaa helpommin.

-mies

Vierailija
6/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö mies masennus- tai erektiolääkkeitä?

(Minäkään en tule suihinotossa.)

Vierailija
7/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortonki poies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan